BAMBI<3 Skrevet 17. juni 2005 #1 Del Skrevet 17. juni 2005 Kan man bli kvitt strekkmerker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thei Skrevet 17. juni 2005 #2 Del Skrevet 17. juni 2005 tror ikke det. De blir blekere!! Håper de finner en vidunderkur snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erfaring Skrevet 17. juni 2005 #3 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg tror aldri man kan bli kvitt det helt, men de kan bli så godt som borte. Med sol kan de blekne mye. Nå vet jeg ikke årsaken til strekkmerkene dine, men med trening kan det også bedres. Altså, fysisk aktivitet. Det hjalp hvertfall for meg. I tillegg brukte jeg locobase over en periode, fet krem, og syntes det hjalp. Uten at jeg har noe som helst å underbygge det med. Men at de kan blekne betraktelig, det kan de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kåkå Skrevet 17. juni 2005 #4 Del Skrevet 17. juni 2005 Strekkmerker etter graviditet forsvinner aldri. Dette er noe vi kvinner får på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå