Gå til innhold

Hoster litt, kan jeg ut og trene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ellers vært frisk som en fisk. Jeg har trent ute helt siden snøen begynte å smelte.

Vel de siste par ukene har det blåst noe ekstremt ute, og vinden er virkelig sur!

Har dessverre vært dårlig på å kle meg i vinden, og har fått sur vind rett i området halsen og opp. 

Som forventet så hoster jeg litt idag, men ønsker likevel å fortsette treningen. 

Men kan jeg?

Anonymkode: ff71d...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trene et sted det ikke er andre folk vel 😊

Anonymkode: 4724f...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du hoster ikke for at du har vært dårlig til å kle deg. Man får ikke virus av å fryse...

Men ja, tren der det er lite/ingen folk. Ev ta ei litta styrkeøkt innendørs 😊

Anonymkode: 129c4...8f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det bør du da virkelig droppe.

Jeg avventet behandling for en ordentlig funksjonsnedsettende sykdom i ei uke fordi jeg hadde bittelitt snufs av hensyn til andre.

Du kan vente litt du og. Hoste er jo nettopp et symptom. 

Anonymkode: 05895...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel bare til å trene, du hoster vel ikke på folk på din vei heller. Man er ute.

Anonymkode: 718b9...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du vært flink til å overholde sosial distansering i noen uker slik at du vet at det ikke er Korona? Du har vel ikke lyst til å smitte noen? 

Hold deg i alle fall langt unna folk. Når jeg er ute og går og møter folk som hoster blir jeg fly forbanna. 

FHI skriver at ALLE med symptomer skal holde seg inne! 

Anonymkode: 3abc6...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hoste er et symptom. De som har symptomer skal holde seg hjemme.

Anonymkode: 9d5cd...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler at de som skriver innlegg som dette egentlig vet hva de burde gjøre. De søker bare støtte til det motsatte slik at de kan gjøre det uten alt for dårlig samvittighet. 

Alle symptomer på korona, skal tolkes som korona. Selv om det kan hende du bare er litt groggy eller forkjøla. Hold deg inne, med mindre du har et privat uteområde du kan trene på.

Og, man dør ikke av noen dager uten trening. Symptomer på sykdom er kroppens måte å gi beskjed om at du må ta det litt med ro, så den får hentet seg inn igjen. 

Anonymkode: c0f6b...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...