AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 I går fikk jeg plutselig smerter på innside hæl da jeg var ute på løpetur. Kjente det litt tidlig i økta, så ble det verre etter hvert. Nå kjenner jeg det også ved vanlig gange. Men jeg kjenner det kun når jeg har på sko, ikke når jeg går innendørs uten sko. Smertene er på innsiden av hælen, ganske langt opp. Altså ikke under hælen. Jeg jogger en del, men har aldri kjent dette før. I går jogget jeg på snø med løpebrodder som festes rundt skoa. Tenkte om smertene kan være pga. dette. Jeg jogger ikke så ofte med brodder, sist var kanskje for et par uker siden. Men har aldri fått sånne smerter etter jogging med brodder før. Men nå kjenner jeg smertene også med bruk av vanlige sko uten brodder. Noen som har opplevd lignende og vet hva det kan være? Anonymkode: 5174b...977
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Fant du ut av dette? Anonymkode: 71561...629
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Tarsal tunnel syndrom muligens? Anonymkode: af40e...729
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Jeg har plantar fasciitis, man kan kjøpe innlegg for det om det er det du har Fikk det plutselig, og permanent. Anonymkode: 3df43...c7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå