Gå til innhold

Hemoroider? Hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt hemoroider før, men nå tror jeg at jeg har fått det. Har klødd i det siste, og har kjent at det er noen "bobler" på utsida liksom. I kveld da jeg hadde lagt minstemann, kjente jeg at jeg måtte på do. Litt hard i magen, så tok i litt, og da jeg skulle tørke meg var det friskt blod både på papiret og i doskåla! Blør ikke mer nå.  Bør man til lege med slikt? Har googlet litt, og ser at det er veldig vanlig. Jeg er for tida ute av fastlegelista, og har ikke lyst til å gå til hvem som helst med et slikt problem. Bor også på et lite sted, der blant annet søsteren til eksmannen er legesekretær. Har tre vaginale fødsler bak meg, en med ruptur 3a, så er så redd for at jeg skal ha en svakhet der bak selv om jeg ikke hadde noen plager i senere sv.skap. Vet også at det er litt unntakstilstand på legesenteret pga korona. Er dette en hastesak, eller kan det vente til etter påske? 

Anonymkode: a56dc...5ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig. Du trenger ikke gå til lege. Smør på hemoridekrem som du får kjøpt reseptfritt på apoteket.

unngå å presse for mye når du er på toalettet :)

Anonymkode: 9de53...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...