Gå til innhold

Sykepleiestudiet Kjeller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som studerer sykepleie ved Kjeller? Skulle bare likt å vite hvordan timeplanene ser ut? Er det mye obligatorisk og lange dager? Har et ønske om å starte til høsten, men med barn, huslån og det som hører til, må alt planlegges så fælt :) 

Anonymkode: ad561...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dem klarer du å finne på nett om du leter litt:) Jeg har studert dem selv tidligere. Ellers har jeg en kollega som studerer sykepleie der.... Ikke alt er obligatorisk, 4 dager på skolen. Ellers så er det jeg mange uker i praksis, 30-timers uker i praksis hbir man må følge veileders turnus, inkl natt. Så oppgaveskriving i tillegg.

Anonymkode: 046d7...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dem klarer du å finne på nett om du leter litt:) Jeg har studert dem selv tidligere. Ellers har jeg en kollega som studerer sykepleie der.... Ikke alt er obligatorisk, 4 dager på skolen. Ellers så er det jeg mange uker i praksis, 30-timers uker i praksis hbir man må følge veileders turnus, inkl natt. Så oppgaveskriving i tillegg.

Anonymkode: 046d7...f0c

Ja det er greit nok at jeg kan finne timeplanen. Men er ålreit å snakke med noen som går det og som kan fortelle meg litt hvordan ting er lagt opp :) Har studert tidligere og dagene er ikke nødvendigvis slik de fremstår på timeplanen :)

Anonymkode: ad561...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Merkelig at man ikke klarer å finne fram til relevant informasjon, når man skal studere 🙄 Alt står på OsloMet sine nettsider!

https://www.oslomet.no/studier/hv/sykepleie

Anonymkode: 07846...61c

Kan jo være til hjelp å få høre ting fra de som faktisk har studert der. Står vel ikke all informasjon på nettsidene, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nightcrawler skrev:

Kan jo være til hjelp å få høre ting fra de som faktisk har studert der. Står vel ikke all informasjon på nettsidene, heller.

Tusen takk 🙌 du sier akkurat det jeg føler og tenker :) 

Anonymkode: ad561...b5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...