AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Har snakket med en i rundt 4 måneder, og i det siste har vi møttes endel ganger. Han skriver til meg gjennom hele dagen, tar mye kontakt og virker interessert. Dette har han gjort hele veien, og han er veldig snill og oppegående. Vi har i tillegg hatt sex ved flere anledninger. Det som jeg syns er rart er at etter han har vært med meg blir han mindre tilgjengelig (men fortsatt ofte tilgjengelig), sender mindre romantiske meldinger og lignende. Dette varer gjerne 2-3 dager før han er normal igjen. Vi jobber mye motsatt av hverandre som gjør at vi ikke sees så ofte da jeg ikke har energi. Når jeg først er med han ønsker han å gjøre ting sammen men innenfor leiligheten hans og ønsker at jeg skal sove der. Jeg er også 99% sikker på at han ikke har noen han snakker mer med enn meg. Men hva burde jeg gjøre? Usikker på om jeg skremmer han ved å spørre hva han vil? Har ikke hatt følelser på 2 år og er derfor redd da jeg merker jeg begynner å få det for han. Liker han veldig godt og er blitt glad i han Anonymkode: 3d38e...c5c
visp Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Det er bare fordi han har fått dekket et behov. Også begynner behovet å melde seg igjen etter noen dager. Det betyr sikkert ingenting negativt og jeg ville ikke gjort noe med det. Som du sier så er han veldig ok. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, visp skrev: Det er bare fordi han har fått dekket et behov. Også begynner behovet å melde seg igjen etter noen dager. Det betyr sikkert ingenting negativt og jeg ville ikke gjort noe med det. Som du sier så er han veldig ok. Men liker han meg fordiom han blir mer fraværende etter å ha dekket behovet sitt? Han tar fortsatt mye kontakt etter vi har vært med hverandre men mindre «klissesnakk» om jeg kan si det sånn. Jeg føler selv at han liker meg med tanke på hvor mye han snakker med meg og med tanke på hvor lenge det har pågått med vanskelig å vite. Han er mer en nok attraktiv til å kunne finne seg noen andre men jeg vet at jeg er den han gir oppmerksomhet til, hvertfall i slik mengde som han gjør med meg Anonymkode: 3d38e...c5c
visp Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men liker han meg fordiom han blir mer fraværende etter å ha dekket behovet sitt? Han tar fortsatt mye kontakt etter vi har vært med hverandre men mindre «klissesnakk» om jeg kan si det sånn. Jeg føler selv at han liker meg med tanke på hvor mye han snakker med meg og med tanke på hvor lenge det har pågått med vanskelig å vite. Han er mer en nok attraktiv til å kunne finne seg noen andre men jeg vet at jeg er den han gir oppmerksomhet til, hvertfall i slik mengde som han gjør med meg Anonymkode: 3d38e...c5c Det er jeg sikker på at han gjør- liker deg altså. Han er nok ikke bevisst at han er mindre klissete dagene etter, men ta han for det han er. Det kommer aldri noe godt ut av å lage problemer der det ikke finnes.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, visp skrev: Det er jeg sikker på at han gjør- liker deg altså. Han er nok ikke bevisst at han er mindre klissete dagene etter, men ta han for det han er. Det kommer aldri noe godt ut av å lage problemer der det ikke finnes. Tusen takk for svar 😊 Nei jeg skal ikke ta det opp, det plager meg egentlig ikke bortsett fra at jeg blir litt usikker på hva han vil. Tenker kanskje jeg skal vente med å spørre hva han vil med meg slik at jeg ikke fremstår masete eller lignende Anonymkode: 3d38e...c5c
visp Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar 😊 Nei jeg skal ikke ta det opp, det plager meg egentlig ikke bortsett fra at jeg blir litt usikker på hva han vil. Tenker kanskje jeg skal vente med å spørre hva han vil med meg slik at jeg ikke fremstår masete eller lignende Anonymkode: 3d38e...c5c Alle er jo usikre i begynnelsen når man liker noen:) Det høres ut som om det går bra for dere. Håper det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå