Helene Ørstavik Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Har en hellig birma jente på nesten 2 år Hunn kom seg ut og no tror vi hunn skall ha kattunger er det noen som har erfaring med det?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Hvorfor lager du en ny tråd? Anonymkode: 99b15...3d3
Helene Ørstavik Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2020 Sull bli ett nytt tema vet ikke hvorfor dette kom opp
Helene Ørstavik Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2020 Denn katten som skall ha unger bor hos min onkel som tok over etter att hun bli syk men de ble så glad i henne att hun får bli der som er like greit siden hunn ikke liker hannkatten min.
Helene Ørstavik Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2020 Det probleme jeg har er att min kastrerte hann katt stikker av ut igenom soveroms vinduet når jeg har sovnet så vekker han meg med mjauing og kloring på døren midt på natten.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 Må innrømme jeg alltid lurer på hvordan katter klarer å stikke av. Har man en katt som man ikke vil skal komme seg ut, så klarer man å holde dører og vinduer lukker. Altså med lås om man vet at katten kan åpne dører. Men er uhellet skjedd og katten kommet inn igjen kan dere ta henne med til veterinær og sjekke der hvordan det står til. Om vurdere å kastrere henne når evt. kattunger er født slik at det ikke kan skje igjen. Anonymkode: 477bb...b87 1
Helene Ørstavik Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2020 (endret) Vet ikke hvorfor det komme opp det i det første tema Endret 30. mars 2020 av Helene Ørstavik
Tvist Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 Kastrer den drektige katten, og skaff deg katteluke. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #10 Skrevet 31. mars 2020 Innekatter må også kastreres. Mye fordi de er svært stresset under løp, men også hvis det skulle skje et uhell som hos deg hvor katten klarer å komme seg ut (og de blir utbryterkonger deluxe i løpetiden... Da er de desperate). Terminer graviditeten hos dyrlege og få katten kastrert. Du har nok en kontrakt å forholde deg til som sier at katten ikke skal i avl. Dersom katten er i stamtavle klasse 1 kan den avles på, men da kun med andre registrerte Birmaer og du må også søke om stamnavn. Mest sannsynlig er katten i klasse 2 og du har lovt å ikke få kattunger på den. Hvis onkelen din nå eier katten så må dere utføre et eierskifte med DyreID. Oppdretter har trolig bedt om å informeres om eierskifte og kan også ha i sin kontrakt at den skal tilbake til oppdretter hvis du ikke kan beholde den lenger. Du virker svært uviten til å ha en rasekatt som du har kontrakt på. Snakk med oppdretteren hvis det er mer du lurer på, men det aller viktigste du skal gjøre nå er å få katten kastrert. Den er allerede 2 år gammel og er i sin andre sesong med løp, det er fryktelig slitsomt for den og helt unødvendig. Anonymkode: 3789b...38e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå