Gå til innhold

Vippestol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å kjøpe en vippestol til noen i familien, som får baby i mai/juni. Googler jo fram en haug med vippestoler. Hvilken har dere, og hvilken anbefaler dere. Vil gjerne ha fordeler og ulemper med de forskjellige stolene. 

Pris grense, gjerne mellom 1000-1500. Eller mindre, hvis god stol. 

Anonymkode: a5a83...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babybjørn! Ville ikke sett på andre en gang. 

Anonymkode: 96625...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mine kriterier for en god vippestol: 

- At du kan justere sittestillingen og legge den mer liggende slik at den kan brukes fra baby er ganske liten

- God vipp

- Mulighet til å feste leker i den

Det meste annet (som f.eks. sikkerhet, størrelse) er ganske likt på de fleste modeller og dermed ikke så viktig spør du meg. 

Jeg har lånt en babybjörn og var veldig fornøyd med denne. Måtte kjøpe en ny da de jeg lånte den av trengte den tilbake og det ble Ikea sin, ikke like fornøyd med den, da den verken har vipp eller justeringsmuligheter, men trengte et trygt sted å ha baby mens jeg dusjer. 🤷‍♀️

Neste baby skal få en annen vippestol. Enten babybjörn, eller hvis jeg finner noe som ligner til en billigere penge som oppfyller tre nevnte kriterier.

Anonymkode: 6d203...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil babybjørn! Fantastisk vippestol!

Anonymkode: dff7a...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybjørn bliss. Veldig solid og enkelt å ta av/på trekk for vask. Pen stol som kommer i kule farger, passer budsjettet også - tror vi ga 1299 pr for våre.

Anonymkode: 615bc...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør vel sjekke med foreldrene om de faktisk vil ha en slik stol først da? Her ville den blitt stående ubrukt. 

Anonymkode: 85d15...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du bør vel sjekke med foreldrene om de faktisk vil ha en slik stol først da? Her ville den blitt stående ubrukt. 

Anonymkode: 85d15...41c

Eller legge ved byttelapp om hun vil ha annen farge eller noe annet..  man spør jo ikke på forhånd om gaven er bra nok.

Hadde du ikke takket for gaven og så heller byttet? Er veldig mange som bruker vippestol så ikke akkurat en sær gave.

Anonymkode: 615bc...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...