AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Sikkert et snodig spørsmål, men etter å ha fått meg samboer, kjenner jeg at putetrekk og sengetøy lukter mye. Ser dette på lenestolene også. De har gulnet der hodet treffer nakkestøtten. Det lukter på en måte harskt/fett. Anonymkode: b57ef...8bc
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Dette har noe med hva slags jobb folk har osv. Og alle har sin egen kroppslukt. Anonymkode: e0cda...c13
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 Samme her. Puta til mannen min er gulere enn min. Aner ikke hvorfor. Lurt på om det kanskje er fordi de har mer testosteron? Han er for øvrig håndverker og dusjer hver dagen etter jobb/før han legger seg, så det er ikke fordi han er skitten i nakken, liksom. Anonymkode: 5dbfe...851
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Puta til mannen min er gulere enn min. Aner ikke hvorfor. Lurt på om det kanskje er fordi de har mer testosteron? Han er for øvrig håndverker og dusjer hver dagen etter jobb/før han legger seg, så det er ikke fordi han er skitten i nakken, liksom. Anonymkode: 5dbfe...851 Det trekker allikevel ting inn i huden når man har sånne yrker, selv om man er nydusjet når man legger seg. Min mann er ikke håndverker og lukter aldri noe eller etterlater seg flekker noe sted. Anonymkode: e0cda...c13
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trekker allikevel ting inn i huden når man har sånne yrker, selv om man er nydusjet når man legger seg. Min mann er ikke håndverker og lukter aldri noe eller etterlater seg flekker noe sted. Anonymkode: e0cda...c13 Det stemmer nok det. Faren min var mekaniker og på de stedene han pleide å lene hodet inntil veggen (over senga og over sofaryggen) satt aldri malinga på veggen mer enn noen uker uansett hva det ble malt med og hvordan. Den gikk rett og slett i oppløsning, så jeg vil tro kjemikalier, oljer, smørefett og dritt satt godt fast i den hodebunnen uansett hvor mye han dusjet. Anonymkode: 16218...a1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå