AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #21 Skrevet 31. mars 2020 Jeg bestilte en del møbler fra Skeidar da jeg skulle flytte langt, og var jo da avhengig av at møblene kom den dagen jeg skulle flytte inn. Og det gjorde de, og jeg er fornøyd med alt jeg bestilte. Anonymkode: 00a3c...d57
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #22 Skrevet 31. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte en del møbler fra Skeidar da jeg skulle flytte langt, og var jo da avhengig av at møblene kom den dagen jeg skulle flytte inn. Og det gjorde de, og jeg er fornøyd med alt jeg bestilte. Anonymkode: 00a3c...d57 Hvor lang tid tok det på deg? Bestilte du via nettbutikk eller butikk nær deg? Anonymkode: 23209...af3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #24 Skrevet 31. mars 2020 Kjøpte en ny sofa med sjeselong der. Etter ca et år så revnet stoffet langs ei sittepute, fikk ny sofa uten problem. Etter et år til så revnet stoffet på akkurat samme plass som på forrige sofaen... Da fikk vi velge ny (annen) sofa til samme pris. Så vi har vært fornøyde! Anonymkode: 3ec05...a7f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #25 Skrevet 31. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte en ny sofa med sjeselong der. Etter ca et år så revnet stoffet langs ei sittepute, fikk ny sofa uten problem. Etter et år til så revnet stoffet på akkurat samme plass som på forrige sofaen... Da fikk vi velge ny (annen) sofa til samme pris. Så vi har vært fornøyde! Anonymkode: 3ec05...a7f Tok det lang tid fra dere bestilte sofaen til dere fikk den?☺️ Anonymkode: 23209...af3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #26 Skrevet 31. mars 2020 Har noen kommoder og et stuebord, hatt problemer med alt, spesielt stuebordet. Kundeservice har der i mot vært bra (Bodø) Anonymkode: 07fee...2f5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #27 Skrevet 1. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen kommoder og et stuebord, hatt problemer med alt, spesielt stuebordet. Kundeservice har der i mot vært bra (Bodø) Anonymkode: 07fee...2f5 Hvor lang tid tok det ca? Og hva var problemet, fikk du feil vare, mangler osv? Anonymkode: 23209...af3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #28 Skrevet 1. april 2020 Vi kjøpte en (dyr) Jensen-seng på Skeidar for ca 3 år siden. Det var noen uker leveringstid, og den ble holdt. Vi er kjempefornøyd med senga, en investering i livskvalitet. Har også kjøpt sofa der, og da også ble leveringstida overholdt. Kan hende det blir ekstra leveringstid i disse koronatider. Anonymkode: be5fc...e50
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #29 Skrevet 1. april 2020 Vi kjøpte en (dyr) Jensen-seng på Skeidar for ca 3 år siden. Det var noen uker leveringstid, og den ble holdt. Vi er kjempefornøyd med senga, en investering i livskvalitet. Har også kjøpt sofa der, og da også ble leveringstida overholdt. Kan hende det blir ekstra leveringstid i disse koronatider. Anonymkode: be5fc...e50
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #30 Skrevet 1. april 2020 Vi kjøpte en (dyr) Jensen-seng på Skeidar for ca 3 år siden. Det var noen uker leveringstid, og den ble holdt. Vi er kjempefornøyd med senga, en investering i livskvalitet. Har også kjøpt sofa der, og da også ble leveringstida overholdt. Kan hende det blir ekstra leveringstid i disse koronatider. Anonymkode: be5fc...e50
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #31 Skrevet 1. april 2020 Har klaget to ganger og begge gangene fikk jeg ordnet opp i det uten noen annen innsats fra min side enn en mail. Ene gangen måtte vi hente selv, andre gangen leverte de. Så jeg er veldig fornøyd. Anonymkode: bbb7c...249
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #32 Skrevet 1. april 2020 På 31.3.2020 den 23.48, AnonymBruker skrev: Tok det lang tid fra dere bestilte sofaen til dere fikk den?☺️ Anonymkode: 23209...af3 Den var på lager da vi kjøpte den. Anonymkode: 3ec05...a7f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #33 Skrevet 1. april 2020 Skeidar, midt i gamle sogn og fjordane, er i allefall elendige på kundeservice. Knapt man får hjelp så man kan handle. 🙋🙋🙋🙋🙋🙋Hallo jeg er her, kan jeg få lov til å kjøpe denne? Anonymkode: 0398e...303
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #34 Skrevet 3. april 2020 Jeg har egentlig ingenting å utsette på kundeservicen, bortsett fra at de ikke fulgte opp og ga meg informasjon om de store forsinkelsene på møblene jeg hadde bestilt. Det gikk fire-fem måneder før møblene omsider ble levert (dette var i fjor), og jeg måtte purre selv, fikk ingen oppfølging med mindre jeg selv tok kontakt. Anonymkode: 7a64a...593
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #35 Skrevet 3. april 2020 Har vært fornøyd, synes de var bedre enn Bohus. Men er nok som folk sier; det spørs på hvilken butikk det er. Senga mi kom til avtalt tid og er kjempefornøyd. Anonymkode: 6cb91...1d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå