Gå til innhold

Erfaringer med Skeidar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Bestilte nettopp ei seng fra Skeidar som var på tilbud. Så først etterpå alle de dårlige tilbakemeldingene Skeidar hadde fått... Lurer derfor på noen andres erfaring eller er det den samme som «alle andre»?

Takk:)

Anonymkode: 23209...af3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:)

AnonymBruker
Skrevet

:)

Skrevet

Selve varene har jeg ikke hatt noe problem med. Kundebehandlingen/servicen der i mot.. men det varierer jo fra butikk til butikk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FlyBabe skrev:

Selve varene har jeg ikke hatt noe problem med. Kundebehandlingen/servicen der i mot.. men det varierer jo fra butikk til butikk. 

Ja er det jeg også har hørt. Butikkjeden nærme meg hadde ikke inne den sengen jeg skulle bestille, så sa de at det tok 3-4 uker å levere.. Håper jeg er heldig, men det ser mørkt ut.

Skrevet

Jeg måtte selge varer til meg selv... en annen gang misforsto de bestillingen... osv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, FlyBabe skrev:

Jeg måtte selge varer til meg selv... en annen gang misforsto de bestillingen... osv.

Selge varer til deg selv? Hvordan er det mulig? :O

Skrevet

Altså, sånn: 

Jeg: Jeg vil gjerne ha den senga, med sengegavl.

Selger: Åja, vi har ikke sengegavlen inne.

Jeg: ........

Selger: ........ 

Jeg: Kan man kanskje bestille den..?

Selger:......

Jeg: Om du kan bestille den, så vil jeg gjerne kjøpe den..?

Selger: Ja, jeg kan se om de har den på lager i Oslo.

Jeg: Fint! ........

Selger: .........

Jeg: Har de den? Kan du bestille?

Selger: Ja

Jeg: Ok, supert! Tar det lang tid, sånn ca?

Selger: Eh, skal sjekke... 

osv. 

Var ikke ung/ny selger heller. Først måtte jeg finne de for å få hjelp, etter å ha gått rundt i butikken (som eneste kunde) i ca 30 minutt, og stått leeeeeeeenge ved senga.. :P 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Varene er bra, men som alle andre kjeder varierer servicen fra butikk til butikk. Her jeg bor er den ganske bra, i nabobyen er den elendig. 

Anonymkode: b1c5c...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte seng sommeren 18 og møtte aldri på noen problemer. Ble til og med levert 1 uke før den skulle. 👌🏻

Anonymkode: 58c55...6a6

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, FlyBabe skrev:

Altså, sånn: 

Jeg: Jeg vil gjerne ha den senga, med sengegavl.

Selger: Åja, vi har ikke sengegavlen inne.

Jeg: ........

Selger: ........ 

Jeg: Kan man kanskje bestille den..?

Selger:......

Jeg: Om du kan bestille den, så vil jeg gjerne kjøpe den..?

Selger: Ja, jeg kan se om de har den på lager i Oslo.

Jeg: Fint! ........

Selger: .........

Jeg: Har de den? Kan du bestille?

Selger: Ja

Jeg: Ok, supert! Tar det lang tid, sånn ca?

Selger: Eh, skal sjekke... 

osv. 

Var ikke ung/ny selger heller. Først måtte jeg finne de for å få hjelp, etter å ha gått rundt i butikken (som eneste kunde) i ca 30 minutt, og stått leeeeeeeenge ved senga.. :P 

Oida! Skjønner ikke hvorfor de får så dårlig omtalt gang på gang? Hadde jeg fått dårlig omtale ville jeg jo gjort alt i min makt for å gjør det bedre!

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Varene er bra, men som alle andre kjeder varierer servicen fra butikk til butikk. Her jeg bor er den ganske bra, i nabobyen er den elendig. 

Anonymkode: b1c5c...d6d

Har du bestilt seng derfra? Evt husker du hvor lang tid det tok før du fikk varen levert i butikk? Ser den Skeidar-butikken jeg handler med har nesten 4 stjerner.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte seng sommeren 18 og møtte aldri på noen problemer. Ble til og med levert 1 uke før den skulle. 👌🏻

Hvor lang leveringstid var det? Ser på min seng er det 3-4 uker. Men pga koronavirus er jeg redd det kan ta lengre tid...😫

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang leveringstid var det? Ser på min seng er det 3-4 uker. Men pga koronavirus er jeg redd det kan ta lengre tid...😫

Sjekket kvitteringen og det stod 5 ukers leveringstid og det tok 4 uker. Det var verdt all ventetiden, elsker sengen min. 🥰

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sjekket kvitteringen og det stod 5 ukers leveringstid og det tok 4 uker. Det var verdt all ventetiden, elsker sengen min. 🥰

Bestilte sengen i midten av juni så trodde den skulle komme etter fellesferien 😝

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satser på jeg er like heldig som deg da! Det sto 3-4 uker, så håper jeg er heldig!😆 Hvilken seng bestilte du?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestilte sengen i midten av juni så trodde den skulle komme etter fellesferien 😝

Krysser fingrene🤞🏼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestillte sofa som ikke kom før etter flere mnd. Da vi endelig fikk satt den sammen, var det selvfølgelig en feil med den. Måtte leie ny henger og levere den tilbake og igjen vente på ny. Fikk gavekort på 500 for bryet

Anonymkode: cdaef...ace

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestillte sofa som ikke kom før etter flere mnd. Da vi endelig fikk satt den sammen, var det selvfølgelig en feil med den. Måtte leie ny henger og levere den tilbake og igjen vente på ny. Fikk gavekort på 500 for bryet

Anonymkode: cdaef...ace

Oi den er kjip... Håper det er litt forskjell på en seng og sofa. Er så kjipt å måtte drive å purre osv...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satser på jeg er like heldig som deg da! Det sto 3-4 uker, så håper jeg er heldig!😆 Hvilken seng bestilte du?

Har Jensen Opal:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...