AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Del Skrevet 30. mars 2020 Skal begynne å jogge. Hvordan bør jeg starte? Anonymkode: 6c0eb...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Del Skrevet 31. mars 2020 Hallo? Ingen son trener her? Anonymkode: 6c0eb...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 2. april 2020 #3 Del Skrevet 2. april 2020 (endret) hei og hå Når man skal starte og jogge, blir det mye jogg og gå for og venne seg til det. I starten bør man ikke ha så store ambisjoner, da man finner ut hvordan ståa er. Avhengig av hvilken form du er i. Pust,underlag,distanse. Over tid blir du bedre trent, og du klarer og løpe lengre uten gange. husker jeg klarte 1km når jeg først startet, og det ble mye jogg gå jogg. Etter litt klarte jeg 3-4-5km uten pause. Trente da kansje 2-4 ganger i uken, eks man-ons-fre+søn Gode joggesko er også og anbefale. Føler også tilføring av væske under trening er greit. Finn deg en løype Bruk gjerne en app som heter strava der du måler din tid distanse blant annet. appen forteller deg kilometer tid, stamt distanse eks under trening Da ser du framgangen din, og det kan bli mer motiverende givende og se tilbake på. Endret 2. april 2020 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 2. april 2020 #4 Del Skrevet 2. april 2020 På 30.3.2020 den 19.20, AnonymBruker skrev: Skal begynne å jogge. Hvordan bør jeg starte? Anonymkode: 6c0eb...3a2 Start med å jogg ett par hundre meter. Så går du ett par hundre meter eller så. Øk deretter forsiktig for hver uke. Hvis du ikke gjør det, kan du pådra deg skader du ikke blir kvitt. Du må regne med å få en del muskelvondt. Det er ikke farlig. Det vil etterhvert forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå