Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får lønn det 15 hver måned,  det er for det  jeg arbeidet hele forrige måned.  Fikk altså for 1-29 februar den 15 mars, arbeidet sen 1-14 mars og blev permittert fra den 16 mars. 

Så da skal jeg vel få ordinær lønn fra arbeidsgiver for 1-14 mars den 15 april? Eventuelt også de to dagene som er arbeidsgivers plikt ved permittering?  

Anonymkode: 03688...ba5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: 18cce...fa3

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja 

Anonymkode: 18cce...fa3

Takk for svar! 

AnonymBruker
Skrevet

Ny regel for arbeidsgiverplikt er 2 dager, MEN den gjelder fra 20 mars. Jeg ble permittert 16 mars og får dermed betalt fra arbeidsgiver i perioden i mellom 16_20 mars.

Er du sikker på at du har forskuddsbetalt? 
jeg har fastlønn og får egentlig halvelønna på forskudd og halve på etterskudd og det blir dermed en tilbakebetaling med tanke på dagpenger siden jeg har fått halv lønn på forskudd og i tillegg 18 dager dull dekning av nav

Anonymkode: fa13e...f5e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ny regel for arbeidsgiverplikt er 2 dager, MEN den gjelder fra 20 mars. Jeg ble permittert 16 mars og får dermed betalt fra arbeidsgiver i perioden i mellom 16_20 mars.

Er du sikker på at du har forskuddsbetalt? 
jeg har fastlønn og får egentlig halvelønna på forskudd og halve på etterskudd og det blir dermed en tilbakebetaling med tanke på dagpenger siden jeg har fått halv lønn på forskudd og i tillegg 18 dager dull dekning av nav

Anonymkode: fa13e...f5e

Har ikke forskuddsbetalt når jeg får lønn for foregående måned i påfølgende måned.

Må vel få lønn for de dagene man arbeidet før permitteringen startet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...