AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Jeg har hatt permisjon fra studiene i to semester: høst 2019 og nå i vår 2020. Dette fordi jeg fikk et ett års engasjement i et veldig spennende og relevant fagfelt, og jeg hadde lyst å jobbe ett år og deretter fortsette på studiene etterpå. Jeg har ikke stipend/studielån, så ikke noe tilknytning til Lånekassen i det hele tatt. Nå blir jeg permittert eller oppsagt. Har jeg rett på dagpenger? Jeg har tjent over grensen, og jeg er jo ikke under utdanning, jeg har permisjon fra studiene. Vil NAV definere meg som student og gi avslag på dagpenger? Anonymkode: 45f95...739
Hedda-78 Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 17 minutter siden, Rosalie skrev: Nei, du regnes ikke som student. Kilde?
Myrmica Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Du regnes vel som student om du er registrert ved studiested og har betalt semesteravgift. Ellers ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 13 timer siden, Myrmica skrev: Du regnes vel som student om du er registrert ved studiested og har betalt semesteravgift. Ellers ikke. Det er jo sakens kjerne, og grunnen til at jeg spør: Jeg er registrert ved studiestedet, men har ikke betalt semesteravgift. TS Anonymkode: 45f95...739
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo sakens kjerne, og grunnen til at jeg spør: Jeg er registrert ved studiestedet, men har ikke betalt semesteravgift. TS Anonymkode: 45f95...739 Da oppfyller du ikke begge kriteriene. Det er og, ikke eller. Anonymkode: f37e0...308 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå