Gå til innhold

"10 topp utvalgte" på tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan velges de ut? Jeg antar jo at det bare er folk med gull som er der? Men det er jo stort sett også veldig pene menn, så jeg bare lurer på hvordan algoritmen til Tinder velger ut de som skal være topp 10? Er det en viss score eller noe sånt?

Anonymkode: 195ee...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hater den varsleren. jeg har slått den av men den fortsetter å gi meg varsler. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Cya89 skrev:

jeg hater den varsleren. jeg har slått den av men den fortsetter å gi meg varsler. 

Um..Hva?

AnonymBruker
Skrevet

Fikk alltid opp sleskegutta i dress der. Pene menn, men totalt uinteressant. Tror de velger folk som er populære og som har respekterte yrkestitler. Var mye ingeniør og lærer der.

Anonymkode: acd88...716

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme for meg som mann. Du finner de modellpene damene der og de som er sykepleiere (livreddere) osv.

Anonymkode: 8b19f...2c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner noen som har sett meg der, men jeg er upopulær (kvinne) på tinder, så skulle tro det var random også 🤔 til gjengjeld er det nok ikke random, for de mennene jeg ser der er slike jeg kan se for meg at får mye oppmerksomhet fra damer. 

Anonymkode: 65699...f5c

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Um..Hva?

jeg får en ikon med varsel om at topp utvalgte er klare øverst på mobilen. Det driter jeg vel i. Har slått av varsel og den forstsetter å gi meg den varsel ikonet hver dag. 

Skrevet

Helt tullete opplegg. Uinteressant. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe... Det er vel de få mennene alle matcher med da? Så slipper man å sveipe gjennom de 10000 andre

Anonymkode: d6c66...c24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom faktisk opp på topp 10 listen til min nåværende kjæreste. Han mener det er pga jeg får mye "likes" på tinder, mens jeg har alltid tenkt de "matcher" profiler som tar cirka tilsvarende popularitet? Hvorfor skal tinder foreslå "alt for pene" mennesker dersom det ikke fører frem til match/møter osv? De vil jo vi skal bruke appen aktivt 🤷‍♀️ Men ikke vet jeg!

Anonymkode: b27cb...47e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i alle fall aldri sett noen av de foreslåtte ha sveipet meg til høyre, så jeg også tror det er folk som er veldig populære. Skjønner virkelig ikke poenget med å fremheve de som allerede er populære enda mer. Har aldri sett noen jeg har funnet interessant der heller.

Anonymkode: a72be...07c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe... Det er vel de få mennene alle matcher med da? Så slipper man å sveipe gjennom de 10000 andre

Nei, jeg som dame har vært der, og jeg sveiper få til høyre :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg som dame har vært der, og jeg sveiper få til høyre :) 

Hadde du gull da du var der? 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde du gull da du var der? 

Det husker jeg ikke, for hadde gull en liten periode, men vet ikke om det var i akkurat den perioden personen så meg der. Tror ikke det, men mulig 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt 38 år som laveste alder, og likevel var det bare "babes" på 25, med fillers og løsvipper som kom opp som utvalgte. Skjønte aldri noe av det der. 

Anonymkode: 6d34a...a34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er bare de med gull som kommer opp. Fått opp en venn av meg der, og han har aldri betalt en krone for Tinder. Men det er en veldig attraktiv mann, så jeg har trodd de velger dem som får en del likes? 🤷‍♀️

Anonymkode: 9fb14...d4c

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke det er bare de med gull som kommer opp. Fått opp en venn av meg der, og han har aldri betalt en krone for Tinder. Men det er en veldig attraktiv mann, så jeg har trodd de velger dem som får en del likes? 🤷‍♀️

Anonymkode: 9fb14...d4c

Jeg stusset over hvorfor jeg dukket opp der siden det er flere jeg ikke matcher med og veldig få skriver til meg, anser meg derfor som upopulær til å være dame på tinder. Men så kom jeg på at jeg har rundt 300 superlikes, så kanskje de som får mange superlikes dukker opp der?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke forskjellige algoritmer for å finne topp utvalgte blant menn og kvinner da tro? Det må jo være en vits i å vise disse, de mest populære kvinnene matcher jo nesten med ingen. Så blir meningsløst å vise dem for vanlige menn?

AnonymBruker
Skrevet

Er jo en veldig grei liste. 10 mennene og kvinnene i ditt området som puler rundt mest = holde seg unna :) vinn vinn

Anonymkode: e846c...5ea

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo en veldig grei liste. 10 mennene og kvinnene i ditt området som puler rundt mest = holde seg unna :) vinn vinn

Anonymkode: e846c...5ea

Her er det noen som er sjalu ser jeg. Bare fordi man er populær eller pen så trenger man ikke å "pule rundt". Etter min erfaring så er også de "mest populære" blant de mest kresne.

Endret av Hugh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...