Gå til innhold

Krangler med kjæresten om treff

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg bor veldig langt unna hverandre og ses ca en gang pr mnd. Planen var å møtes i påsken, men jeg vil ikke fordi jeg synes han er for sosial og tar for lite hensyn til smittebegrensning. Han treffer fortsatt folk utelukkende for å være sosial. Jeg har forståelse for at det er ensomt å bo aleine det meste av tiden, ett barn av og til, men når han har truffet langt flere personer totalt de siste ukene enn jeg og mine tre barn har gjort tilsammen, vil ikke jeg at vi skal treffes. Vi fire i vår husstand har kun truffet tre personer de siste ukene, inkludert faren til barna. Kjæresten min har truffet over ti og er i tillegg i full jobb, som innebærer noe kontakt med folk der og. Nå er det altså full krangel, fordi jeg ikke vil møtes (barna skulle vært med) som planlagt. Blir også lei meg fordi han mener jeg bestemmer over ham. Jeg bestemmer jo bare over meg selv og barna mine, men ja, det går jo utover ham. Og meg. Jeg synes jo også dette er kjipt.

Er jeg hysterisk? Synes disse reglene myndighetene har kommet med er litt vanskelige å tolke, for jeg ser jo at de også kan tolkes sånn kjæresten min sier; f eks sosial i små grupper.

Anonymkode: b09ae...e18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tilleggsopplysninger; vi skulle reist med bil denne gangen, ikke brukt fly og tog, som vi pleier.

Anonymkode: b09ae...e18

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, og hadde gjort det samme. Synes sånn oppførsel er svært egoistisk. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde nok gjort som deg..

• Opprett ny...