Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Må bare dele dette med noen...

Har vært vikar på en plass med fantastiske kolleger, arbeidsoppgaver og miljø, 1 år, nå er stillingen utlyst og nå sitter de og avgjør hvem som skal komme på intervju...

Magen vrenger seg, framtiden ser lys ut i det ene øyeblikket, svart i neste.... Jeg ligger godt an.... men...

Trenger støtte idag... :-? :roll::) :-( :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :hoppe:

Skal krysse fingrene, jeg!

Skrevet

Lykke til! Det går bra. :trøste:

Skrevet

Masse lykke til! Få høre hvordan det går da.... *spent*

Gjest Lillen_
Skrevet

Lykke til, håper alt ordner seg i din favør!! :blomst:

Skrevet

Tusen takk! Jeg er innkalt til intervju... et steg nærmere drømmejobben! God helg til dere alle :)

Gjest Lillen_
Skrevet

Gratulerer med intervju! :) Pust litt ut i helgen nå da :)

Skrevet
Tusen takk! Jeg er innkalt til intervju... et steg nærmere drømmejobben! God helg til dere alle :)

Å, så spennende! Masse lykke til! Og god helg til deg også! :)

Skrevet

Kjempespennende! Masse lykke til! Håper du får jobben. :D

Skrevet

Takk igjen for alle oppmuntrende svar jenter! Utrolig koselig gjort av dere. Har vært uten fast jobb i 3 år, bare hatt vikariater, derfor er det så viktig for meg å få denne jobben.

Sjefen kom til meg også at han hadde plukket ut 5 til intervju, men det var noe han måtte gjøre pga lover og regler. Alle jeg jobbet med, hadde sagt det var meg de ville ha, så nå er jeg fryktelig spent.... Det ser så utrolig lovende ut, men en vet jo aldri.

Godt å ha dere i ryggen... :wink:

Skrevet

Så bra!

Lykke til :)

Skrevet
Sjefen kom til meg også at han hadde plukket ut 5 til intervju' date=' men det var noe han måtte gjøre pga lover og regler.[/quote']

Da virker det jo som om det blir deg. Lykke til!

Skrevet

å så spennende. vet hvordan du har det. har heller ikke fast jobb, men vil så veldig gjerne ha. du må fortelle hvordan det går *håpe* :P

Gjest hvite tenner
Skrevet

Det sa de til meg også, og så ansatte de den ene andre søkeren uten hverken kompetanse eller erfaring.

Men lykke til du da, får håpe du er mer heldig! :)

Skrevet
Det sa de til meg også, og så ansatte de den ene andre søkeren uten hverken kompetanse eller erfaring.

Men lykke til du da, får håpe du er mer heldig! :)

Ja, det er nettopp det jeg er så redd for... Skal holde dere oppdatert, trøster meg med at noe er jeg brukende til siden jeg får komme til intervju, men detter nok ned i kjelleren hvis jeg ikke får den... :-(

Skrevet

når skal du på intervju da?

Skrevet
når skal du på intervju da?

Mandag skal jeg :o

Skrevet

å.... spennende. lenge å vente da.

krysser fingrene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...