AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Jollyroom, tar det lang tid? Sender de fra Norge eller må jeg betale masse i toll? hvis det spiller noen rolle, tenker på barnesete, barnevogn og stellebag Anonymkode: 4656c...1b9
boblevann Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Tror de sender fra Norge ja, jeg har alle fall aldri betalt toll og jeg har bestilt mye derfra. Jeg pleier å få varene etter «normal» leveringstid, altså en liten uke eller noe.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Sender fra Norge, så ingen toll. Synes det har gått ganske kjapt de gangene jeg har bestilt. Alltid fornøyd 🙂 Anonymkode: 40aaa...31c 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sender fra Norge, så ingen toll. Synes det har gått ganske kjapt de gangene jeg har bestilt. Alltid fornøyd 🙂 Anonymkode: 40aaa...31c 1 minutt siden, boblevann skrev: Tror de sender fra Norge ja, jeg har alle fall aldri betalt toll og jeg har bestilt mye derfra. Jeg pleier å få varene etter «normal» leveringstid, altså en liten uke eller noe. Supert! Takk for svar Anonymkode: 4656c...1b9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Har bestilt derfra flere ganger. Har tatt rundt 3-4 virkedager (bor i Rogaland). Ikke noe toll. Eneste jeg opplevde var at en bestilling kom i 4 ulike pakker, men bestilte relativt store ting (vippestol, bedsidecrib, babygym..) Anonymkode: a91c4...579
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Sist bestilte jeg noe derfra søndag kveld og kunne hente fredag morgen, noe som betyr at pakken var på butikken torsdag kveld. Det er mulig hjemlevering tar en ekstra dag, men det har jeg ingen erfaring med. Det var ikke noe toll. Anonymkode: 81aad...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå