Gå til innhold

Treningsprogrammet til Helene Drage. Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å melde meg på opplegget til Helene Drage med treningsprogram og lurer på om noen av dere har erfaringer med dette programmet? 
Forstår det som at det også innebærer kostholdsveiledning dersom jeg ikke har missforstått. 
Vil gjerne høre fra dere som har testet ut dette og hva deres erfaringer er :)

Anonymkode: 72d9b...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd det selv, men hvis treningsprogrammet holder samme kvalitet som de tipsene hun legger ut på bloggen/Instagram, så tenker jeg det finnes bedre ting å bruke flere hundre kroner på... 

Anonymkode: 737da...4d3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri betalt for hverken treningstips eller kostholdsveiledning fra ei dame som beviselig ikke klarer å etterleve sine egne råd. Hun er jo helseskadelig overvektig.

Anonymkode: 0924e...b27

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvekten kommer ikke av dårlig kosthold og trening.  Virker som hun spiser veldig sunt og trener mye.  Er genene som gjør at hun er litt rund.

Anonymkode: 54b47...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overvekten kommer ikke av dårlig kosthold og trening.  Virker som hun spiser veldig sunt og trener mye.  Er genene som gjør at hun er litt rund.

Anonymkode: 54b47...d72

Det er ikke noe som heter at genene gjør deg rund. Du spiser for mye og beveger deg for lite om du er rund. Med mindre du har en sjelden medisinsk diagnose, og det er så unntaksvis at jeg sjelden gidder å nevne det i denne type diskusjoner.

Anonymkode: 0924e...b27

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overvekten kommer ikke av dårlig kosthold og trening.  Virker som hun spiser veldig sunt og trener mye.  Er genene som gjør at hun er litt rund.

Anonymkode: 54b47...d72

😂

Hun fremstiller det sånn at hun spiser sunt og trener mye, men om man følger henne på alle hennes sosiale medier ser man etter hvert at det ikke er helt i tråd med virkeligheten. Er ingen tilhenger av å diskutere kroppen til folk, men hun har den kroppen hun har av en grunn. Og det er ikke genene 🙈🥤🥤🥤🍺🍷🍿🍿🍿🧁🍪🥞🍧🍨🍬

Anonymkode: 737da...4d3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde behov for hjelp med kostholdet hadde jeg oppsøkt en klinisk ernæringsfysiolog som skulle fulgt meg.opp personlig og laget en plan ut fra endringer og justeringer jeg hadde behov for ut fra mitt kosthold. Å hoppe på noe sånn universaldiett laget for slanking og kortsiktig fornøyde folk ville jeg aldri brukt penger på. Slankekurer fører i nesten alle tilfeller til vektøkning på sikt fordi det ikke er vektnedgangen som er vanskelig, men det å få en livsstil som holder vekten lavere enn det kroppen konstant vil streve etter. Ta kontakt med en skikkelig ernæringsfysiolog med master i ernæring og få hjelp derfra. Det er så mye bedre brukte penger enn et universalopplegg. 

Anonymkode: 401c9...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare SE på henne..
-mye mulig man får litt muskler av å TRENE det hun har i sitt treningsprogram der. MEN å følge hennes kostholdsråd!? Hæææ?? Litt sånn gjør som jeg sier men ikke som jeg gjør opplegg. 
hadde ikke stolt på hennes opplegg når hun ikke har vist ett eneste eksempel på å lykkes.. sorry men med trening er d enten eller. Enten lykkes du eller så feiler du. Får være opp til hver enkelt men å selge Ett troverdig produkt her? Neppe... kjøp heller av andre du KAN se at de vet hva de prater om. Da snakket jeg om folk som får syke resultater på 3-4 mmd! Det er verdt det! Men selvfølgelig, hvis man er som dragen som ikke vil lykkes så kjør på!

Anonymkode: 90ab5...683

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Drage vet hva hun snakker om.

Hun er flink med både trening og kosthold.

Hun personlig har derimot problemer med overspising og trøstespising.

Det er hun jo ærlig om.

Hun vet veldig godt hva sjokoladen hun spiser gjør med kroppen.

Hun er derimot menneskelig og klarer ikke stoppe. 

Akkurat der er vi jo skyldige de fleste av oss, i større eller mindre grad, i mye forskjellig i livet.

Anonymkode: f5bb5...84b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med hjemmetreningen. Meldte meg på for å få inspirasjon til flere øvelser, og det har jeg fått. Synes det er mange gode, men heftet med dem er litt rotete og uoversiktlig. I programmene (f.eks. 4-ukersprogrammet) står kun navnene til øvelsene man skal gjøre, og så må man bla fram og tilbake i øvelsesguiden på over 30 sider for å finne ut hva øvelsen er. Litt tungvint før man husker dem utenat. I tillegg er det flere øvelser der man trenger utstyr ikke alle har hjemme (greit å kjøpe strikk, litt verre med step-kasse og treningsbenk). Disse kan man riktignok bytte ut med andre øvelser. 

Det følger med en 10 siders lang kostholdsguide og et oppskriftshefte jeg ikke har lest så mye i enda.

Anonymkode: ab896...18d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tatt kostholdsråd fra noen som ikke klarer å følge dem selv. Da tenker jeg at rådene ikke er overkommelige. Ut i fra hva jeg har fått med meg så virker det ikke ut som hun har et bra forhold til mat. Man kan liksom ha all verdens kunnskaper om kosthold, men hjelper ikke så mye om man ikke kan bruke kunnskapen i det virkelige liv. 

Anonymkode: e595e...fca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.3.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Overvekten kommer ikke av dårlig kosthold og trening.  Virker som hun spiser veldig sunt og trener mye.  Er genene som gjør at hun er litt rund.

Anonymkode: 54b47...d72

Litt rund?! Det må jo være tidenes underdrivelse. Og jeg tviler sterkt på at genene hennes kan overstyre termodynamikkens 1. lov, uansett hva slags gener man har så kan man ikke skape energi ut av intet som er hva fett er, og uansett hvilke gener man har krever kroppen et visst antall kalorier på å opprettholde livsviktige funksjoner og temperatur. Og jo feitere man er jo flere kalorier bruker kroppen på daglig basis.

Så rull inn med det gener tullet, hun spiser mye mat, veldig mye mat. Og det er helt greit det hvis det er det hun ønsker å gjøre, vi har alle våre laster, men la oss ikke late som om fett som har 7200 kalorier per kg på en menneskekropp kan skapes ut av intet.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt hennes kurs, og synes det er bra for meg. Etter treningen kjenner jeg det.

Jeg hadde henne som pt på det treningssenteret jeg går. Hun var dyktig og flink pt som motiverte en sofasliter som meg :) Hun kan faget sitt. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Overvekten kommer ikke av dårlig kosthold og trening.  Virker som hun spiser veldig sunt og trener mye.  Er genene som gjør at hun er litt rund.

Anonymkode: 54b47...d72

😂😂😂😂😂

Anonymkode: 580cb...1b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Treningsprogram får du gratis på internett, hvorfor betale?

Ville aldri betalt noe til henne hvertfall.

Anonymkode: 91a33...d92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fins en bra app som heter workout woman, den burde du prøve. Lett å følge, og med musikk. Fins en yoga app som også er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Bare SE på henne..
-mye mulig man får litt muskler av å TRENE det hun har i sitt treningsprogram der. MEN å følge hennes kostholdsråd!? Hæææ?? Litt sånn gjør som jeg sier men ikke som jeg gjør opplegg. 
hadde ikke stolt på hennes opplegg når hun ikke har vist ett eneste eksempel på å lykkes.. sorry men med trening er d enten eller. Enten lykkes du eller så feiler du. Får være opp til hver enkelt men å selge Ett troverdig produkt her? Neppe... kjøp heller av andre du KAN se at de vet hva de prater om. Da snakket jeg om folk som får syke resultater på 3-4 mmd! Det er verdt det! Men selvfølgelig, hvis man er som dragen som ikke vil lykkes så kjør på!

Anonymkode: 90ab5...683

Syke resultater på 3-4 mnd ville jeg aldri stolt på eller gått god for. Feks fitnessutøvere, de har syke resultater på 4 mnd. Syke, usunne resultater som IKKE er sunt og normalt for vanlige folk. Dette er for konkurrerende utøvere.

Følg det norske helsedirektoratets anbefalninger så kommer du langt. Last ned lifesum appen gratis og få kontroll på hva du spiser. Ikke lur deg selv. Som flere skriver, vektnedgang har ingenting direkte med gener å gjøre. Man må ligge i kcal underskudd, rett og slett. Maksprestasjon på Instagram har mange fine illustrasjoner som er lette å forstå.

Jeg har ikke sett Helene Drage sitt kostholdopplegg, men mener å ha lest at hun samarbeider med en ernæringsfysiolog. Dermed kan man tro det er verdt pengene. Lykke til 😊😊🏃

Anonymkode: 2214e...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NixonFan
På 30.3.2020 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Helene Drage vet hva hun snakker om.

Hun er flink med både trening og kosthold.

Hun personlig har derimot problemer med overspising og trøstespising.

Det er hun jo ærlig om.

Hun vet veldig godt hva sjokoladen hun spiser gjør med kroppen.

Hun er derimot menneskelig og klarer ikke stoppe. 

Akkurat der er vi jo skyldige de fleste av oss, i større eller mindre grad, i mye forskjellig i livet.

Anonymkode: f5bb5...84b

Fint innlegg! Håper hun klarer å få bukt med spiseproblemene sine. Også håper jeg at folk kan være litt mer forsiktige når de kommenterer utseendet til andre folk, man vet aldri hva som ligger bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...