Gå til innhold

Hjemme med 2 åring!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja altså dere som mener det er så lett å underholde en 2åring har tydeligvis hatt veldig forskjellige barn enn det jeg har:p alle barn er forskjellige. Har gått hjemme med henne til hun var 2 og rakk såvidt 3 mnd i bhg før dette skjedde, så er i grunnen ganske sliten:p Hun rakk og komme godt inn i gruppa i bhg og koste seg veldig. Hun trenger det sosiale og alt det som skjer i bhg. Hun er litt sånn at det må skje noe hele tiden. Har ikke ro i kroppen. Løper rundt hele dagen lang og kjeder seg lett. Sånna aktiviteter som krever å sitte i ro funker ikke. Og vi kan jo ikke være ute hele dagen heller, har ting å gjøre her hjemme også. Og nei verken tv el nettbrett er spesielt interessant. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, Hr. Aktiv said:

De er jo så lette å underholde i alderen der. Oppsøk steder der de kan klarte litt, leke med vann, grave litt og masse annet. Synes de er verre etter 10 års alder da de ofte har fått internett i blodet. 

Jeg syns det er krevende å være "på'n" hele tida; ungen har jo ingen evne til å bedømme hva som er farlig eller ikke.  Eller at det er jævlig irriterende å tørke bort søl rett etter at man har vaska, eller å la en være i fred i 5 sammenhengende avslappende minutter. 

Anonymkode: c1fd1...630

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her kom trassalderen like før koronaen, så det passet jo ypperlig.. Alt er feil og han skal bestemme alt selv. 

Prøver å komme på nye ting å gjøre med det vi har i huset, så i dag ble et kubb-spill brukt som byggeklosser. Men ofte er det bare spennende i 3 min. 

Anonymkode: 146c5...a5d

Skrevet

Haha kjenner meg igjen i det dere over her skriver, tørke søl og gris hele dagen. Alt som er forbudt er mest gøy og har heller ingen evne til å bedømme farer enda:p så ja det er slitsomt, må jo være lov å mene det. Trass alder har også meldt sin ankomst her så blir jo ikke bare koselig i disse lange dagene. Godt det er fler😅 

• Opprett ny...