Gå til innhold

Hvordan vil du helst bli ferdig med viruset?

Hvordan vil du helst bli ferdig med viruset?  

35 stemmer

1. 1. Hvordan vil du helst bli ferdig med viruset?

• Bli smittet og få det unnagjort
      21
    • Ta vaksine når den kommer
      14

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Interessant å se hva folk foretrekker her. Bli syk eller ta en potensielt lite utprøvd vaksine som kan komme om ett år eller enda senere?

Anonymkode: 660cb...61f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker at det rett og slett bare forsvinner, uten at jeg verken blir syk, eller må ta en hastefremstilt vaksine.

Anonymkode: cad5c...09b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker at det rett og slett bare forsvinner, uten at jeg verken blir syk, eller må ta en hastefremstilt vaksine.

Anonymkode: cad5c...09b

Ja, men nå er ikke det spesielt realistisk, er det?

Anonymkode: 660cb...61f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta vaksiner når det kommer et den beste alternativene istedenfor å bli smittet. Men selvfølgelig kommer det ikke noe vaksine så fort så det tar nokk flere år. 

Anonymkode: 4c0d3...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er frisk og har ikke noe problemer med å bli syk. Regner med at jeg blir mildt angrepet. Det største problemet med corona-19 smitte, er at man må holde seg isolert i 14 dager, uavhengig av hvor hardt eller mildt man er angrepet. En vaksine vil ikke hjelpe meg, ettersom et virus har en tendens til å endre seg, og en vaksine vil derfor kun treffe delvis.

Anonymkode: bdca2...ee7

AnonymBruker
Skrevet

For de fleste aldersgrupper hadde de funnet ut hvis den var så farlig at man hadde større sjanse for å dø eller få andre skader enn man har av selve sykdommen.

Anonymkode: 66538...3fb

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

En vaksine vil ikke hjelpe meg, ettersom et virus har en tendens til å endre seg, og en vaksine vil derfor kun treffe delvis.

Anonymkode: bdca2...ee7

Det er influensavirus som oppfører seg slik. Coronavirus endrer seg relativt sakte og lite siden de har en egenskap som reparerer de fleste mutasjoner.

Anonymkode: 66538...3fb

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner er mildt angrepet og har vært isolert i 2,5 uker. Altså vil han være isolert i 3,5-4 uker minimum! Siste symptomene slepper ikke taket og han må være isolert i 7 dager etter symptomfrihet. Ikke noe lett for å han å sitte alene i så lang tid.

Anonymkode: 4a157...d5e

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. Forhåpentligvis kan vi ha en medisin som hjelper i løpet av noen måneder. Selv om man fortsatt blir syk og havner i karantene, kan den gjøre at forløpet blir mildere og kortere. Synes det høres ut som det beste jeg kan håpe på.

Anonymkode: 59227...338

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vaksine. Er i risikogruppen.

Anonymkode: c909d...576

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vaksine. Er i risikogruppen.

Anonymkode: c909d...576

Definitivt. Og selv om jeg føler meg som en 22-åring så sier fødselsdatoen min noe annet.. 

Anonymkode: ac1c8...bbe

• Opprett ny...