Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at en del gutter på tinder skriver i sin bio at der «smarte». Det er ofte gutter med sivilingeniør utdanning osv. Jeg synes at dette er litt merkelig. Er det ikke litt merkelig å tro at man er smartere bare pga valg av utdanning? I mine øyne er man ikke «smart» når man skriver slikt i sin bio. Hva mener dere? 

Anonymkode: 66972...a61

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Mange som smykker seg med titler.

En sivilingeniør vil ikke si at h*n er smart, h*n vil bare skrive sivilingeniør.

Det samme gjelder alle de klassiske profesjonsutdannelsene som siviløkonom, advokat, lege, tannlege osv.

AnonymBruker
Skrevet

Det går nesten ikke an å skrive noe som helst uten at det er et rødt flagg virker det som

Anonymkode: 2240a...bfe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går nesten ikke an å skrive noe som helst uten at det er et rødt flagg virker det som

Anonymkode: 2240a...bfe

Må man skrive noe da? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at man kan aldri være "perfekt" for absolutt alle. Hørt om fortellingen om far og sønn med deres esel..?

Bare skriv det du vil - som du tror din drømmepartner vil like. De andre skal du ikke bry deg om :) 

Anonymkode: f2398...0a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man skrive noe da? 

For min del, ja... Jeg sveiper bort alle som ikke skriver noe.

Anonymkode: f2398...0a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er fullt av paradokser. For lite, for mye, feil ordvalg, feil interesser etc.  Alt skal filtreres og prosesseres hos mottageren, og noen tolker det negativt uansett hva du gjør.  Rådet om å skrive det som du tror tiltrekker drømmepartneren, er bra. 

Personlig, som voksen mann, så fikk jeg flere likes dess mindre jeg skrev i bioen. Men du vet jo aldri om den "rette" har sveipet deg til venstre nettopp av samme grunn.  

Anonymkode: 6a134...c12

• Liker 1
Skrevet

Det er vel egentlig umulig å vite om de er smarte eller ikke ( ut i fra dine preferanser), før man blir kjent. Om du i tillegg spør en gruppe tilfeldige mennesker vil nok deres definisjon av en smart person variere.

Fascinerende hvordan denne bioen er det som kan være avgjørende om folk sveiper øst eller vest. Ærlige selgere er sjelden kost.

Skrevet

Har briller, så trenger jo ikke egentlig skrive at jeg er smart. Om jeg imidlertid skulle gjort det, hadde jeg brukt et annet ord, kanskje griselur.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Okapi skrev:

Har briller, så trenger jo ikke egentlig skrive at jeg er smart. Om jeg imidlertid skulle gjort det, hadde jeg brukt et annet ord, kanskje griselur.

Du om det😉

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Okapi skrev:

Ja, alle vi med briller er noen skikkelige smartinger, og akkurat som Clark Kent, så har vi flere egenskaper.  Griselur høres ut som et synonym for høneblund. 

Anonymkode: 6a134...c12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kleint å bryte i bio, det er hvertfall ikke et pluss for min del. 

Anonymkode: bfc44...80c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kleint å bryte i bio, det er hvertfall ikke et pluss for min del. 

*skryte 😄

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at en del gutter på tinder skriver i sin bio at der «smarte». Det er ofte gutter med sivilingeniør utdanning osv. Jeg synes at dette er litt merkelig. Er det ikke litt merkelig å tro at man er smartere bare pga valg av utdanning? I mine øyne er man ikke «smart» når man skriver slikt i sin bio. Hva mener dere? 

At de anser seg som smarte har ikke nødvendigvis noen sammenheng med jobb/utdanning. De kan like gjerne jobbe som søppelmenn og skrive at de er smarte, men kanskje best å ikke nevne at man er smart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...