AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Jeg er 26 år og har hatt mensen siden jeg var 12 år, aldri hatt noe problem med lukt av mensenen før det siste året. Det siste året har det luktet helt ekstremt ca de to siste dagene av menstruasjonen, det er bare gjennomsiktig væske med brun-skjær som kommer de siste dagene og det lukter forferdelig. Kan stå oppreist med ola bukse på og lukte det, det lukter som om noen har prompa på en måte! Eller søppeldynge, eller litt som når man åpner en skinkepakke blandet med noe guffent. Kloakk kanskje.... ikke fiske aktig. De første dagene jeg har mensen med vanlig rødt blod så lukter det ikke noe, bare litt jærn om man lukter direkte på det. Før så fikk jeg ikke denne "rest mensenen", jeg hadde full blødning også stoppet det brått, kom aldri noe brun-aktig væske mot slutten som stinka, det er noe som har begynt å komme det siste året.... hva kan dette skyldes? Hvorfor har det plutselig blitt sånn? Bruker tampong når jeg har mensen, men blir for tørt å bruke det når jeg har denne restmensenen, da gjør det vondt å ta den ut, så går jo å stinker råttent. 🤮 Anonymkode: aee61...8ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå