AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Trodde jeg og min mann hadde god sex. Men der tok jeg visst feil. Elskeren gir meg visst det jeg trenger og vil ha. Prøver å lære min mann noen triks, men han er dessverre ikke slik. Problemet er bare at jeg har blitt ekstra kåt og glad etter jeg begynte å være utro. Og min mann har dessverre ikke så stort behov. Får dessverre ikke truffet elskeren ofte nok. Så har blitt veldig sex frustrert. Må onanere ofte. Flere som har blitt ekstra kåt av å være utro/ha elsker? Tror du deres partner merker det er noe mistenkelig ved økt sexlyst? Jeg elsker min mann, men trenger spenning, og det å bli sett. Han kommer forhåpentligvis aldri til å finne det ut. Vil ikke såre han. Men dette ga mersmak, selv om jeg ikke hadde tenkt å være utro flere ganger. Men elsker gjør meg jo ekstra glad, og min mann får en lykkeligere kone. Tenker det er flere som lever slik? Selv om det så klart ikke er greit, og nok tabu å innrømme. Anonymkode: 824ff...138 8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Mannen din syns nok det samme om sin elskerinne. Anonymkode: dfffe...e6f 30
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen din syns nok det samme om sin elskerinne. Anonymkode: dfffe...e6f Det vet jeg garantert at han ikke har! Han hadde aldri klart det. Og heller ikke klart å skjule det for meg. Om han skulle hatt behov for bedre og mer sex, så hadde jeg forstått det. På lik linje som jeg trenger. Og da hadde jeg ønsket at han holdt det skjult for meg. Anonymkode: 824ff...138 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Om du ikke vil såre din mann, forlater du han nå før han finner ut av sviket ditt. Men du høres lite empatisk ut, så det at du ikke vil såre han tviler jeg stikket så dypt i deg uansett. Sannsynligvis vil egoistiske grunner friste deg mer, så det du kan tenke på er at om forlater du mannen din nå kan du jo ha så mye sex du vil av hvem du vil, så da slipper du i det minste å være seksuelt frustrert. Og selv om du vil ligge rundt, bør du i det minste la mannen din slippe risikoen å bli smittet med seksuelle overførbare sykdommer, om du bryr deg litt om han. Og nei, du er ikke sikret for alt, selv om du bruker kondom... Anonymkode: 50d86...85f 11
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde jeg og min mann hadde god sex. Men der tok jeg visst feil. Elskeren gir meg visst det jeg trenger og vil ha. Prøver å lære min mann noen triks, men han er dessverre ikke slik. Problemet er bare at jeg har blitt ekstra kåt og glad etter jeg begynte å være utro. Og min mann har dessverre ikke så stort behov. Får dessverre ikke truffet elskeren ofte nok. Så har blitt veldig sex frustrert. Må onanere ofte. Flere som har blitt ekstra kåt av å være utro/ha elsker? Tror du deres partner merker det er noe mistenkelig ved økt sexlyst? Jeg elsker min mann, men trenger spenning, og det å bli sett. Han kommer forhåpentligvis aldri til å finne det ut. Vil ikke såre han. Men dette ga mersmak, selv om jeg ikke hadde tenkt å være utro flere ganger. Men elsker gjør meg jo ekstra glad, og min mann får en lykkeligere kone. Tenker det er flere som lever slik? Selv om det så klart ikke er greit, og nok tabu å innrømme. Anonymkode: 824ff...138 Stakkars deg ! Anonymkode: 30192...530 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du ikke vil såre din mann, forlater du han nå før han finner ut av sviket ditt. Men du høres lite empatisk ut, så det at du ikke vil såre han tviler jeg stikket så dypt i deg uansett. Sannsynligvis vil egoistiske grunner friste deg mer, så det du kan tenke på er at om forlater du mannen din nå kan du jo ha så mye sex du vil av hvem du vil, så da slipper du i det minste å være seksuelt frustrert. Og selv om du vil ligge rundt, bør du i det minste la mannen din slippe risikoen å bli smittet med seksuelle overførbare sykdommer, om du bryr deg litt om han. Og nei, du er ikke sikret for alt, selv om du bruker kondom... Anonymkode: 50d86...85f Jeg vil jo leve med min mann. Skulle han uheldigvis finne ut av det, så tror jeg faktisk han forstår. For han er veldig klar over at jeg trenger og savner å bli sett. Men han gjør dessverre ikke noe med det. Så da ble det slik. Jeg har gitt han muligheten til å bedre seg. Hva sikrer ikke kondom mot mener du? Anonymkode: 824ff...138 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Skrevet 29. mars 2020 Det er visstnok ikke så uvanlig at spesielt kvinner får mindre sexlyst i langvarige forhold. Fordi vi (ubevisst) savner spenningen. Hvis du elsker din mann og vil være med ham for alltid, hva med å snakke mer om ønskene dine? Kanskje åpent forhold kunne vært noe? Anonymkode: beb3f...f56 1
eksentrisk Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 Har du ikke lyst til å be elskeren din om å teste seg slik at han kan fylle deg? Det må jo være deiligst!
Gjest Minesveiper Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 (endret) 7 hours ago, AnonymBruker said: Trodde jeg og min mann hadde god sex. Men der tok jeg visst feil. Elskeren gir meg visst det jeg trenger og vil ha. Prøver å lære min mann noen triks, men han er dessverre ikke slik. Problemet er bare at jeg har blitt ekstra kåt og glad etter jeg begynte å være utro. Og min mann har dessverre ikke så stort behov. Får dessverre ikke truffet elskeren ofte nok. Så har blitt veldig sex frustrert. Må onanere ofte. Flere som har blitt ekstra kåt av å være utro/ha elsker? Tror du deres partner merker det er noe mistenkelig ved økt sexlyst? Jeg elsker min mann, men trenger spenning, og det å bli sett. Han kommer forhåpentligvis aldri til å finne det ut. Vil ikke såre han. Men dette ga mersmak, selv om jeg ikke hadde tenkt å være utro flere ganger. Men elsker gjør meg jo ekstra glad, og min mann får en lykkeligere kone. Tenker det er flere som lever slik? Selv om det så klart ikke er greit, og nok tabu å innrømme. Anonymkode: 824ff...138 Den spenningen du føler mangler, er det noe mannen din kan gi deg, eller må det komme fra andre? Da tenker jeg på det å bli likt, og få oppmerksomhet av andre menn. Jeg spør fordi jeg har møtt enkelte kvinner som bare er skrudd sammen på en slik måte hvor de trenger spenningen som du snakker om, og det å bli likt. Lurer på om årsaken bare er biologisk eller om det eksempelvis er ting de opplever i oppveksten som gjør at de får det behovet. Endret 30. mars 2020 av Minesveiper
Bamseklemmer Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 Å ty til utroskap på grunn av manglende sex er toppen av både kransekaka og dumhet, snakk om å være tom i hodet for løsninger. Du prater som en 14 åring...som kan lett sammenlignes med å skynde seg å bruke opp pengene før regningen kommer! Forøvrifg er det ikke så uvanlig av utroe er uten vett da, så du er litt unnskyldt🙄 5
Gjest Paramount Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er visstnok ikke så uvanlig at spesielt kvinner får mindre sexlyst i langvarige forhold. Fordi vi (ubevisst) savner spenningen. Tror ts er en mann som ønsker å promotere utroskap. Til deg jeg siterer: Jeg tror du har rett i at mange kvinner ofte ubevisst savner spenning. Men årsaken til at kvinner opparbeider et savn er ofte at mannen blir lat i et forhold. Han slutter gradvis å behandle henne slik han gjorde i starten av forholdet. Det er ikke så rart kanskje, men likevel noe å tenke på for menn som klager på hennes sexslyst. Kvinner trenger endel positiv input fra mannen dersom de skal levere det han ønsker, det kommer ikke av seg selv. At kvinner trenger det, betyr ikke at de krever det, men behovet er der, ubevisst. Det er ikke stringtruser som tenner kvinner, men positive opplevelser. Jeg synes det er litt for enkelt, urettferdig, og rett og slett feigt, å la en elsker stå for disse positive opplevelsene. Han/hun har alle fordeler, da alt som er nytt oppleves oftest som mye mer spennende.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er visstnok ikke så uvanlig at spesielt kvinner får mindre sexlyst i langvarige forhold. Fordi vi (ubevisst) savner spenningen. Hvis du elsker din mann og vil være med ham for alltid, hva med å snakke mer om ønskene dine? Kanskje åpent forhold kunne vært noe? Anonymkode: beb3f...f56 Jeg har virkelig prøvd. Men han er dessverre ikke åpen for å høre eller å gjøre noe med det. Han hadde aldri godtatt åpent forhold. Anonymkode: 824ff...138
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 4 timer siden, eksentrisk skrev: Har du ikke lyst til å be elskeren din om å teste seg slik at han kan fylle deg? Det må jo være deiligst! Jo, det har han gjort. Anonymkode: 824ff...138
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 3 timer siden, Minesveiper skrev: Den spenningen du føler mangler, er det noe mannen din kan gi deg, eller må det komme fra andre? Da tenker jeg på det å bli likt, og få oppmerksomhet av andre menn. Jeg spør fordi jeg har møtt enkelte kvinner som bare er skrudd sammen på en slik måte hvor de trenger spenningen som du snakker om, og det å bli likt. Lurer på om årsaken bare er biologisk eller om det eksempelvis er ting de opplever i oppveksten som gjør at de får det behovet. Det er nok noe med at jeg har blitt sviktet av nærmeste i oppveksten, og derfor har stort behov for nærhet og det å bli likt. Mulig jeg er litt skadet? Ikke det at det er noen unnskyldning for utroskap. Jeg har det veldig bra med min mann. Men han gir meg dessverre lite oppmerksomhet. Aldri kompliment. Jeg har nevnt dette alt for mange ganger, og han gjør dessverre ikke en innsats. Så da ble det slik. Skulle faktisk heller blitt begjært av min mann. Anonymkode: 824ff...138
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Å ty til utroskap på grunn av manglende sex er toppen av både kransekaka og dumhet, snakk om å være tom i hodet for løsninger. Du prater som en 14 åring...som kan lett sammenlignes med å skynde seg å bruke opp pengene før regningen kommer! Forøvrifg er det ikke så uvanlig av utroe er uten vett da, så du er litt unnskyldt🙄 Du har tydeligvis ikke erfaring med dette! Ikke manglende sex, men mangel på å bli sett av partner. Det må to stk for å få et forhold til å fungere. Han gjør ikke nok innsats. Så han kan faktisk takke seg selv. Anonymkode: 824ff...138 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #16 Skrevet 30. mars 2020 2 timer siden, Paramount skrev: Tror ts er en mann som ønsker å promotere utroskap. Til deg jeg siterer: Jeg tror du har rett i at mange kvinner ofte ubevisst savner spenning. Men årsaken til at kvinner opparbeider et savn er ofte at mannen blir lat i et forhold. Han slutter gradvis å behandle henne slik han gjorde i starten av forholdet. Det er ikke så rart kanskje, men likevel noe å tenke på for menn som klager på hennes sexslyst. Kvinner trenger endel positiv input fra mannen dersom de skal levere det han ønsker, det kommer ikke av seg selv. At kvinner trenger det, betyr ikke at de krever det, men behovet er der, ubevisst. Det er ikke stringtruser som tenner kvinner, men positive opplevelser. Jeg synes det er litt for enkelt, urettferdig, og rett og slett feigt, å la en elsker stå for disse positive opplevelsene. Han/hun har alle fordeler, da alt som er nytt oppleves oftest som mye mer spennende. Nei, jeg er kvinne! Men du har rett i mye av det du sier. Hadde alle menn sett det slik som du gjør, kvinnens behov. Da hadde nok mange ekteskap vært reddet, og ikke så mange utro. Menn jobber ofte ikke godt nok for forholdet. Anonymkode: 824ff...138 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Mannen din syns nok det samme om sin elskerinne. Anonymkode: dfffe...e6f Som ofte sies: "The only thing better than pussy, is new pussy!" Anonymkode: 79cd9...0f2
AndersenG Skrevet 30. mars 2020 #18 Skrevet 30. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde jeg og min mann hadde god sex. Men der tok jeg visst feil. Elskeren gir meg visst det jeg trenger og vil ha. Prøver å lære min mann noen triks, men han er dessverre ikke slik. Problemet er bare at jeg har blitt ekstra kåt og glad etter jeg begynte å være utro. Og min mann har dessverre ikke så stort behov. Får dessverre ikke truffet elskeren ofte nok. Så har blitt veldig sex frustrert. Må onanere ofte. Flere som har blitt ekstra kåt av å være utro/ha elsker? Tror du deres partner merker det er noe mistenkelig ved økt sexlyst? Jeg elsker min mann, men trenger spenning, og det å bli sett. Han kommer forhåpentligvis aldri til å finne det ut. Vil ikke såre han. Men dette ga mersmak, selv om jeg ikke hadde tenkt å være utro flere ganger. Men elsker gjør meg jo ekstra glad, og min mann får en lykkeligere kone. Tenker det er flere som lever slik? Selv om det så klart ikke er greit, og nok tabu å innrømme. Anonymkode: 824ff...138 Hvor/hvordan treffer du elskeren din? Hvor gammel er du? Hvor lenge har du vært gift?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #19 Skrevet 30. mars 2020 4 timer siden, Minesveiper skrev: Den spenningen du føler mangler, er det noe mannen din kan gi deg, eller må det komme fra andre? Da tenker jeg på det å bli likt, og få oppmerksomhet av andre menn. Jeg spør fordi jeg har møtt enkelte kvinner som bare er skrudd sammen på en slik måte hvor de trenger spenningen som du snakker om, og det å bli likt. Lurer på om årsaken bare er biologisk eller om det eksempelvis er ting de opplever i oppveksten som gjør at de får det behovet. Det er jo en ganske normal følelse for alle? Man ønsker å bli begjært. At noen gjør noe med det hele tiden utenfor eget samliv med partner, kan selvfølgelig kreve sine forklaringer. Anonymkode: d16c6...a1f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #20 Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er kvinne! Men du har rett i mye av det du sier. Hadde alle menn sett det slik som du gjør, kvinnens behov. Da hadde nok mange ekteskap vært reddet, og ikke så mange utro. Menn jobber ofte ikke godt nok for forholdet. Anonymkode: 824ff...138 Hvorfor fortsetter du å være sammen med han da? Det er ikke noe å satse på. Gå fra han, det vil være det beste for dere begge. Anonymkode: 60782...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå