Gå til innhold

Får mye bedre sex av elsker enn mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må helt ærlig si det at jeg håper din mann egentlig finner utav det og går fra deg.. for jeg syns det er råttent gjort!

Anonymkode: ff367...f7a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du elsker ikke mannen din om du er utro mot han. Det er det jævligste du kan gjøre mot en annen person. Hvordan lever du med deg selv, TS?

Anonymkode: 142e0...1cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg leste engang en artikkel basert på forskning at mennesker som kan være notoriske utro, som deg TS, ofte har noe underliggende problemer og har mye mindre empati og er mer egoistiske en andre mennesker. De har også ofte narsissistisk trekk.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

På en hemmelig plass når jeg er hos venninne. Jeg er 39. Gift i 14 år. Hvordan det? 

Anonymkode: 824ff...138

Nja, bare lurte på hvor lenge dere har vært gift. En kan jo gå trett av hverandre. Stiller venninnen din en seng til disposisjon eller er det hjemme hos elskeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Rant skrev:

Er det ikke da dårlig gjort ovenfor elskeren å "bruke" han slik om ham har fått følelser for deg. For ham vil nok følelsene bli sterkere om dere fortsetter å møtes. 

Er ikke verre at damer gjør det samme som mange menn gjør. Har fordeler av den andres følelser. Fint er d ikke men.. thts life i 2020

Anonymkode: a1ba9...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/30/2020 at 1:03 AM, AnonymBruker said:

Det vet jeg garantert at han ikke har! Han hadde aldri klart det. Og heller ikke klart å skjule det for meg. Om han skulle hatt behov for bedre og mer sex, så hadde jeg forstått det. På lik linje som jeg trenger. Og da hadde jeg ønsket at han holdt det skjult for meg. 

Anonymkode: 824ff...138

Han hadde ikke klart det, fordi han er et mye bedre menneske enn deg?

Anonymkode: 56701...97a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er et troll - trolletråd

Anonymkode: ee2ef...4dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 1.14, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo leve med min mann. Skulle han uheldigvis finne ut av det, så tror jeg faktisk han forstår. For han er veldig klar over at jeg trenger og savner å bli sett. Men han gjør dessverre ikke noe med det. Så da ble det slik. Jeg har gitt han muligheten til å bedre seg. 
Hva sikrer ikke kondom mot mener du? 

Anonymkode: 824ff...138

Men ser du din mann da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden viser at forskjellen på kvinner og menn er liten.

Kvitt deg med den ene av dem TS. Ingen av dem trenger å dele deg med andre. Egentlig fortjener begge gutta noe bedre. 

Anonymkode: 05210...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde elsker i mitt x forhold, og det stemmer det at en blir gladere, og at mannen din får en gladere kone🤗 

Anonymkode: b9e32...eea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Men ser du din mann da?

Hun mangler empati og er på narsissistisk vis bare opptatt av egne lyster og behov..hvordan kan hun da se andre? Hun drifter jo i mannen, bare hun får sexen hun ønsker.. 

Anonymkode: eb43a...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Trodde jeg og min mann hadde god sex. Men der tok jeg visst feil. Elskeren gir meg visst det jeg trenger og vil ha. Prøver å lære min mann noen triks, men han er dessverre ikke slik. Problemet er bare at jeg har blitt ekstra kåt og glad etter jeg begynte å være utro. Og min mann har dessverre ikke så stort behov. Får dessverre ikke truffet elskeren ofte nok. Så har blitt veldig sex frustrert. Må onanere ofte. Flere som har blitt ekstra kåt av å være utro/ha elsker? Tror du deres partner merker det er noe mistenkelig ved økt sexlyst?

Jeg elsker min mann, men trenger spenning, og det å bli sett. Han kommer forhåpentligvis aldri til å finne det ut. Vil ikke såre han. Men dette ga mersmak, selv om jeg ikke hadde tenkt å være utro flere ganger. Men elsker gjør meg jo ekstra glad, og min mann får en lykkeligere kone.
 

Tenker det er flere som lever slik? Selv om det så klart ikke er greit, og nok tabu å innrømme. 

Anonymkode: 824ff...138

Har det likt, så utrolig deilig med elsker da vi gjør helt andre ting enn jeg og mannen. 🤩

Anonymkode: d0ff6...c77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun mangler empati og er på narsissistisk vis bare opptatt av egne lyster og behov..hvordan kan hun da se andre? Hun drifter jo i mannen, bare hun får sexen hun ønsker.. 

Anonymkode: eb43a...306

Hun driter i mannen. Skulle det stå... 

Anonymkode: eb43a...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Du elsker ikke mannen din om du er utro mot han. Det er det jævligste du kan gjøre mot en annen person. Hvordan lever du med deg selv, TS?

Anonymkode: 142e0...1cb

De som er oftest utro og har flest sex partnere har ofte narsissistiske eller psykopatiske trekk.  Les om narsissisme. 

Anonymkode: eb43a...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Trodde jeg og min mann hadde god sex. Men der tok jeg visst feil. Elskeren gir meg visst det jeg trenger og vil ha. Prøver å lære min mann noen triks, men han er dessverre ikke slik. Problemet er bare at jeg har blitt ekstra kåt og glad etter jeg begynte å være utro. Og min mann har dessverre ikke så stort behov. Får dessverre ikke truffet elskeren ofte nok. Så har blitt veldig sex frustrert. Må onanere ofte. Flere som har blitt ekstra kåt av å være utro/ha elsker? Tror du deres partner merker det er noe mistenkelig ved økt sexlyst?

Jeg elsker min mann, men trenger spenning, og det å bli sett. Han kommer forhåpentligvis aldri til å finne det ut. Vil ikke såre han. Men dette ga mersmak, selv om jeg ikke hadde tenkt å være utro flere ganger. Men elsker gjør meg jo ekstra glad, og min mann får en lykkeligere kone.
 

Tenker det er flere som lever slik? Selv om det så klart ikke er greit, og nok tabu å innrømme. 

Anonymkode: 824ff...138

Du elsker han ikke og du er bare veldig egoistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.3.2020 den 1.40, danbanan skrev:

Tror jeg leste engang en artikkel basert på forskning at mennesker som kan være notoriske utro, som deg TS, ofte har noe underliggende problemer og har mye mindre empati og er mer egoistiske en andre mennesker. De har også ofte narsissistisk trekk.

 

Det er jo ganske åpenbart da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
På 30.3.2020 den 1.14, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo leve med min mann. Skulle han uheldigvis finne ut av det, så tror jeg faktisk han forstår. For han er veldig klar over at jeg trenger og savner å bli sett. Men han gjør dessverre ikke noe med det. Så da ble det slik. Jeg har gitt han muligheten til å bedre seg. 
Hva sikrer ikke kondom mot mener du? 

Anonymkode: 824ff...138

Å bli sett er noe ganske annet enn at noen gir deg oppmerksomhet mot å få noe i retur, altså å ligge med deg. Du tror kanskje komplimenter gjør deg sett, men slik er det jo ikke, den som ser deg er ikke nødvendigvis den som gir deg flest komplimenter men heller den som er villig til å ofre noe for din del (og det tror jeg din mann gjør mer enn din elsker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 7.03, eksentrisk skrev:

Har du ikke lyst til å be elskeren din om å teste seg slik at han kan fylle deg? Det må jo være deiligst!

Fylle-sex er oppskrytt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/30/2020 at 12:55 AM, AnonymBruker said:

Trodde jeg og min mann hadde god sex. Men der tok jeg visst feil. Elskeren gir meg visst det jeg trenger og vil ha. Prøver å lære min mann noen triks, men han er dessverre ikke slik. Problemet er bare at jeg har blitt ekstra kåt og glad etter jeg begynte å være utro. Og min mann har dessverre ikke så stort behov. Får dessverre ikke truffet elskeren ofte nok. Så har blitt veldig sex frustrert. Må onanere ofte. Flere som har blitt ekstra kåt av å være utro/ha elsker? Tror du deres partner merker det er noe mistenkelig ved økt sexlyst?

Jeg elsker min mann, men trenger spenning, og det å bli sett. Han kommer forhåpentligvis aldri til å finne det ut. Vil ikke såre han. Men dette ga mersmak, selv om jeg ikke hadde tenkt å være utro flere ganger. Men elsker gjør meg jo ekstra glad, og min mann får en lykkeligere kone.
 

Tenker det er flere som lever slik? Selv om det så klart ikke er greit, og nok tabu å innrømme. 

Anonymkode: 824ff...138

Det er frivillig å inngå i et forhold der man lover og krever seksuell troskap. Selvsagt kan det være noen som synes det er ekstra spennende å love noe bare for å holde den andre for narr, men det står ikke helt klart for meg om det er sviket du tenner på eller om det bare er spenningen med å ha sex med en annen mann, en som i tillegg tilfredsstiller deg bedre enn din egen.

Hvis det er det siste som er tilfellet, kan jeg opplyse at det finnes en del par der mannen godtar at hun har en eller flere elskere. Da slipper man også å tvinge et menneske til å leve på en løgn. For det er jo det man gjør om man er sammen med noen som kanskje ville valgt å avslutte forholdet om han/hun visste. 

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...