AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Med hyppigere håndvask den siste tiden,har huden på henda blitt tørr og sprekker en del. Klør og stikker litt. Noen som har en god håndkrem å anbefale? Anonymkode: 885a4...3ef
Lipyros Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 E.arden sin 8 hour. Kjøpte sett med en veldig konsentrert om kvelden og en vanlig om dagen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Decubal basic, 30% avslag på apotek 1 så koster ca 129 for en STOR tube. Bruker den på hele kroppen og den er helt fantastisk. I disse tider er hendene mine så såre at eb skulle trodd jeg tørka de med sandpapir, men med den kremen så var det nesten helt bra igjen samme dag . Anonymkode: b18e9...95b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Jeg jobber i helsevesenet og er avhengig av gode kremer. For det første må du unngå parfymer i håndkremer. For det andre er det ikke slik at dyrest er best. Andre gode råd er å ikke vaske hendene i for varmt vann (skal være lunkent, ikke varmt), dette gjelder også når du dusjer. Bruk antibac der det er mulig fremfor håndvask om hendene dine ikke er synlig skitne. Om du f.eks kommer inn i en butikk og får valg mellom å vaske hendene og bruke antibac, da tar du antibac om du ikke er synlig forurenset på hendene. Hendene blir tørrere av håndvask enn antibac, og antibac er foretrukket metode når hendene i utgangspunktet er rene - noe de er om du vasker hendene dine før du stikker på butikken. Linker til mine favoritt håndkremer under her... LRP Cicaplast, bruker denne på nettene, marinerer hendene i et tykt lag og tar på bomullshansker og sover med, en veldig tykk og god håndkrem, bruker den når hendene er såre/har sprukket/har ru hud LRP Lipikar, bruker denne mest på dagen men også på natten når hendene mine ikke er synlig sprukket og såre, da mer enn jeg bruker på dag og med hansker på, den er mild og trekker inn fort A-Derma, bruker denne på dag, trekker fort inn og er noe tykkere enn Lipikar Anonymkode: eb1af...723 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Takk for svar så langt:) cicaplast er den jeg brukt til nå, men føler ikke den gir nok, men kanskje jeg ikke har smurt på nok eller ofte nok. Anonymkode: 885a4...3ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå