Gå til innhold

Sendt bilde!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det samme. Ingen grunn til panikk! Fordi det hjelper ikke i det hele tatt. Og alle i denne tråden som roper høyt om at det er katastrofe og for en idiotisk ting å gjøre - ikke tenk på det. Gutta sender dick picks hele tiden uten å få så mye som et hevet øyenbryn av det. Om han ikke svarte er det sikkert en grunn for det, aner ikke hvorfor, og vi aner jo ikke hvem han er. En fyr du har holdt på med eller en date eller hva nå enn, men uansett, drit i det. Ikke tenk mer på det, gå videre med livet ditt. 

En annen ting er at det er ulovlig å dele sånne bilder uten din tillatelse, så det eneste som er skjedd er at han har mottatt et bilde, han har sett underlivet ditt og svarte ikke. Litt flaut, litt kleint nå, men livet går videre, og om et par år har du glemt av hele greia.

Anonymkode: 07baf...128

Takk. 

Nå over tenker jeg masse her, en får ikke gjort noe med det. Prøver å glemme at jeg var så dum og skal ikke gjøre noe sånt igjen.

Anonymkode: 5ebef...185

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hadde du ansiktet ditt i bildet? Hvis ikke, er det egentlig en katastrofe om det blir delt? Ingen kan se at det er deg.. 

Anonymkode: af7b1...23a

Hvis ikke han anmelder henne. 

Anonymkode: 966cd...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare underlivet så er det ikke krise om han deler det og halvparten av tenåringsguttene tafser på seg selv til deg, men ejg skjønner det er drit for deg å ikke få respons om dette er typen eller daten, eller en du er på sjekkern med og stemninga var på for sånt. Dårlig gjort. 

Men, kanskje hendene hans er opptatt med å tafse tafse på seg selv...

Anonymkode: 20d86...79d

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke bilde av annet så kan ikke gjenkjennes sånn, men skikkelig flaut nå og ihvertfall når han ikke svarer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en lyd. 

Han sendte først så ble med på det når han spurte. Skulle ikke gjort det. Kommer jeg til å få sove i natt? Var jeg ikke bra nok? Liker ikke meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke en lyd. 

Han sendte først så ble med på det når han spurte. Skulle ikke gjort det. Kommer jeg til å få sove i natt? Var jeg ikke bra nok? Liker ikke meg selv. 

Han sendte nudes først og så sendte du nudes etterpå? Kanskje han bare runka seg ferdig og sovna eller noe. I beste fall.

Anonymkode: 07baf...128

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er desverre ikke noe du kan gjøre om meldingen ikke kan slettes. Men du kan lære av det og aldri gjøre det igjen!

Anonymkode: 23ea7...cc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort noe utrolig dumt og er lei meg nå. 

Sendt bilde av underlivet mitt. 

Skulle ikke gjort det og ikke fått svar heller. 

Hva kan jeg gjøre? 

Har vi ikke alle sendt noe vi ikke burde en kåt stund........synes du bare kan slappe av. Så lenge det kun er vaginaen din og ikke ansikt har du ikke mye å frykte. 

Anonymkode: 094d7...dea

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager motiverer mennesker til å sende bilde av underlivet sitt til folk. Du får bare håpe personen du sendte det til bare sletter det da. Lykke til.

Anonymkode: cee67...538

Glad jeg ikke møter sånn som deg i mitt liv :)

Skrevet

Har du fått svar nå Ts? 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Notisblokk skrev:

Har du fått svar nå Ts? 

Ja. Fikk svar tidlig i morges. 

Føles litt bedre. 

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Fikk svar tidlig i morges. 

Føles litt bedre. 

Hva svarte han? Håper han kom med en unnskyldning for ikke å svare deg i går kveld. 

Håper du fikk sove litt i natt :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Notisblokk skrev:

Hva svarte han? Håper han kom med en unnskyldning for ikke å svare deg i går kveld. 

Håper du fikk sove litt i natt :)

Takk som spør 😊

Han hadde blitt opptatt med noe familiegreier sa han. Vet ikke jeg, men takket for bilde og lovet at det ble mellom oss. 

Sov dårlig i natt her. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det igjen. Man kan ALDRI vite hva som kan skje. Telefonen til mottaker kan bli hacket eller stjålet også og bildet blir spredt på det viset. 

Ikke send til folk du stoler på heller. Kjærester f.eks. Ting kan skje og du kan oppleve sider ved kjæreste/eks du ikke ante om. Folk er slemme. Litt annen setting men se på Sophie Elise og hva eksen hennes gjorde mot henne. 

Anonymkode: 8a0de...8a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør det igjen. Man kan ALDRI vite hva som kan skje. Telefonen til mottaker kan bli hacket eller stjålet også og bildet blir spredt på det viset. 

Ikke send til folk du stoler på heller. Kjærester f.eks. Ting kan skje og du kan oppleve sider ved kjæreste/eks du ikke ante om. Folk er slemme. Litt annen setting men se på Sophie Elise og hva eksen hennes gjorde mot henne. 

Anonymkode: 8a0de...8a4

Du har så rett. Skal aldri gjøre det igjen. Ingen god følelse etterpå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at fyren ikke har kjæreste da? 

Anonymkode: 7dde3...12e

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at fyren ikke har kjæreste da? 

Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Tenker siden han svarte så sent. Vet du om han har kjæreste?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker siden han svarte så sent. Vet du om han har kjæreste?

Ok. Skjønner. Ikke som jeg vet. 

Skrevet

Fint at du betror oss den tabben.

Men om du virkelig savner medfølelse, kan du legge med samme bilde til oss.

Da blir det lettere for oss å gi gode råd, vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...