AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Hva anbefaler dere? Anonymkode: 76199...62e
M71 Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Jeg er godt fornøyd med Onedrive. Har ms office abo og det følger med 1tb onedrive lagring. Raskt opp og ned, samt enkelt å dele linker til foldere. Powerusere får sikkert mye mere ut av det. Sjekk også ut Jotta
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Når man lagrer det og laster det ned igjen, for man det tilbake i samme format... Beklager formuleringen, er ikke helt på dette. Anonymkode: 76199...62e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Jeg er stor tilhenger av dropbox, men det koster jo en del. Det er dog noe jeg bruker til alt, ikke bare bilder og videoer. Jeg liker særlig gjenopprettingsfunksjonalitet, så hvis jeg skulle klare å slette noe, så kan jeg gå inn på nettsiden og få det gjenopprettet hvis det var feil. Når jeg tenker meg om, så er de andre fordelene jeg velger dropbox for ikke relatert til video eller bilder, men tjenesten er flott, stabil og alltid tilgjengelig. OneDrive kommer på en god andreplass. Anonymkode: f66d0...257
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå