Gå til innhold

Når tror dere samfunnet er tilbake til det normale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når tror dere barnehagene og skolene åpner? Og når tror dere sensor er permittert fra jobb er tilbake på jobb igjen? 

har så økonomisk angst... og håper dette kan være over i løpet av april så vi kan gå på jobb igjen 🙏🏼

Anonymkode: 0dbf4...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det blir et normalt samfunn igjen jeg. Det blir jo ikke helt det samme etter dette. Jeg tror dette blir langvarig,og dette her er bare starten..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper skoler og barnehager er stengt til august. Feriereiser utenlands blir mest sannsylig ikke mulig før neste år.

Anonymkode: 47184...42e

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror ingen på KG er kvalifiserte nok til å gi deg et smart svar, egentlig.

• Liker 26
Gjest Mumlehumle
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tipper skoler og barnehager er stengt til august. Feriereiser utenlands blir mest sannsylig ikke mulig før neste år.

Jeg ville spekulere i det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

Ryktene snakker om «depopulasjon» 🙀

Anonymkode: 20fd1...fe5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et par måneder, tenker jeg. Innen juni i alle fall. 

Anonymkode: 78f73...1af

AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 år.

Anonymkode: 7a354...73b

• Liker 2
Skrevet

Til skolestart. 

Skrevet

Man har ikke så mye annet valg enn å si så fort som mulig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Jeg gjetter at vi får en ny normal og tror egentlig den blir bedre enn det vi har nå. Det tror jeg tar noen år før vi føler. Innerst inne tror jeg skolene åpner i august, men med flere barn i utsatte grupper som får komme på skolen før den tid. Mange kommer til å begynne i en ny type jobb og Norge kommer til å bli mer industrialiserte og produserende. Det blir mye mindre jåleri og status, fordi vi ser fordelene med å kjøpe kvalitet, lokalt og ta vare på. Også tror jeg vi blir lei av teck etter dette, siden vi vil kjenne det bryter med vår rett til personvern etterhvert. Men som sagt, jeg gjetter bare.

Anonymkode: 9865d...8ff

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke rykter? Og hvordan?

Anonymkode: 98086...6ce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, apokryf skrev:

Tror ikke det blir et normalt samfunn igjen jeg. Det blir jo ikke helt det samme etter dette. Jeg tror dette blir langvarig,og dette her er bare starten..

Enig med dette, desverre.

Anonymkode: f3a83...956

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper på 1 juni, men spørs når denne ventende toppen skal komme. Jeg jobber innenfor oppvekst og skjønner ikke hvordan det skal kunne åpne før vi ser en kraftig tilbakegang i smitte og innleggelser. Dessverre ser jeg for meg at vi tar sommerferie før vi åpner men. Håpet er juni.. 

Anonymkode: 0c69f...11a

AnonymBruker
Skrevet

Håper vi kommer igang etter sommeren med skoler osv. Krysser fingre for at de har funnet en bedre og raskere måte og teste alle på. Samt funnet medisiner som hjelper de som blir alvorlig syke. Før den tid tror jeg det blir sånn som nå.

Anonymkode: 0ef77...7ca

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig med dette, desverre.

Anonymkode: f3a83...956

Må dere slutte med skremselspropaganda. Ting vil bli bra igjen, fram mot sommeren tipper jeg mye er tilbake som det var før.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det bør åpnes opp etter påske. Men jeg har en følelse av at det blir stengt til sommeren.. politikerne sier 2 uker av gangen og så utvider og utvider og vips så er det sommer. 3 måneder til med hjemmeskole, lite penger, konkurser og enda vanskeligere å få jobb etter dette. Har man brukt opp rett til dagpenger, og ikke finner ny jobb så må man jo ha sosial stønad? Håper de i det minste sier at det helt sikker er stengt til sommeren eller ikke, så man kan planlegge etter det. 

Anonymkode: dd1cb...d14

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan løser man det om man er i jobb? Vil det bli utvidet antall omorgsdager om dette drar ut så lenge? 😕

Anonymkode: 0dbf4...1cd

AnonymBruker
Skrevet

Når skolene åpner igjen etter påske. Samfunnsøkonomisk kan vi ikke holde på lenger

Anonymkode: e1e47...98a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avfolking... Du må ikke høre på stemmene inne i hodet ditt! 

:)

Anonymkode: 27a58...598

• Liker 6
  • Opprett ny...