Gjest oppegy Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Jeg skal på chartertur til syden på lørdag, fra Gardermoen. På billetten står det at jeg må møte opp minst to timer før avgang. Stemmer dette? Får jeg ikke sjekke inn etter det?
Gjest Gjesten Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Står det to timer, kan det vel hende de selger billetten hvis ingen er sjekket inn to timer før avgang..
Klips Skrevet 17. juni 2005 #3 Skrevet 17. juni 2005 Ja men du skal jo ikke ha rukket å sjekke inn to timer før, bare møte opp og stille deg i laaaaang kø. Det er alltid to timer før på charter. har aldri egentlig fått med meg hvorfor?
Gjest Aloha Skrevet 17. juni 2005 #4 Skrevet 17. juni 2005 De stenger innsjekkinga 1 time før, så det er siste frist. Men man blir oppfordret til å være der to timer før for å rekke denne fristen, nettopp pga mange som kommer 1 time og 5 min før avgang og tror det holder. Altså, dere trenger ikke nødvendigvis være der så tidlig. Men det kan være lurt pga tidvis lange køer.
Gjest gjest'n Skrevet 17. juni 2005 #5 Skrevet 17. juni 2005 To timer før kan høres lenge ut. Men tiden flyr når man skal finne rett kø, innsjekk med lang kø, igjennom sikkerhetskontrollen (igjen kø), innom taxfree'n (her er det også kø......), og komme seg til rett utgang. God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå