Gå til innhold

Alle innerst inne vil ha et forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror egt alle type mennesker søker etter kjærligheten , selv playeren gjør dette. Vi er jo skapt i å være i par (som en ulveflokk) så såklart ønsker man ikke å være alene for resten av livet. Og vil noen fortelle hva de liker best ved å være i et forhold , kontra singel 

Anonymkode: f95e8...f7f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Nei. 

Anonymkode: afda0...804

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er jeg ikke enig i. Jeg ser hvorfor det er lett å tro noe slikt, men det er vid forskjell på folk og våres preferanser for hvordan vi skal leve livet.

Anonymkode: 7526d...3f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror egt alle type mennesker søker etter kjærligheten , selv playeren gjør dette. Vi er jo skapt i å være i par (som en ulveflokk) så såklart ønsker man ikke å være alene for resten av livet. Og vil noen fortelle hva de liker best ved å være i et forhold , kontra singel 

Jeg elsker å være singel og savner absolutt ikke et forhold! Har mange gode venner og barna og fylle tiden min med. 

Anonymkode: bdb10...e51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe ønske om å "finne meg noen" bare for å finne meg noen. Jeg klarer meg uten sex, men jeg savner kompaniskapet, vennskapet og det å ha en å gi en god klem og et kyss i ny og ne. Men jeg tror jeg er litt skadet av å være på KG de siste årene, for man blir jo litt mørkeredd av å lese om alle de mannfolksvina kvinnene her skriver om og som de utsettes for....

Det er bare èn mann jeg kunne tenke meg å være sammen med, og han har sagt at han er riktignok glad i meg, men den store kjærligheten han følte for meg en gang i tiden er borte. Så vi er bare venner. Og jeg orker ikke tanken på noen andre, og har ikke gjort det heller på mange år.

Klarer meg faktisk fint som singel. Det har en del pluss-sider. Man slipper å ta hensyn, man har bare sitt eget rot å irritere seg over og man slipper alle uvanene et annet menneske tett på deg har.

Anonymkode: 6415f...41a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å være singel og savner absolutt ikke et forhold! Har mange gode venner og barna og fylle tiden min med. 

Innerst inne vil du nok;)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egentlig ikke noe ønske om å "finne meg noen" bare for å finne meg noen. Jeg klarer meg uten sex, men jeg savner kompaniskapet, vennskapet og det å ha en å gi en god klem og et kyss i ny og ne. Men jeg tror jeg er litt skadet av å være på KG de siste årene, for man blir jo litt mørkeredd av å lese om alle de mannfolksvina kvinnene her skriver om og som de utsettes for....

Det er bare èn mann jeg kunne tenke meg å være sammen med, og han har sagt at han er riktignok glad i meg, men den store kjærligheten han følte for meg en gang i tiden er borte. Så vi er bare venner. Og jeg orker ikke tanken på noen andre, og har ikke gjort det heller på mange år.

Klarer meg faktisk fint som singel. Det har en del pluss-sider. Man slipper å ta hensyn, man har bare sitt eget rot å irritere seg over og man slipper alle uvanene et annet menneske tett på deg har.

Er jo både fordeler og ulemper begge veier med å være i et forhold/singel . Når det kommer til stykket, og det går noen år ønsker man nok en partner , alle mennesker vil jo bli elsket 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er jeg ikke enig i. Jeg ser hvorfor det er lett å tro noe slikt, men det er vid forskjell på folk og våres preferanser for hvordan vi skal leve livet.

Anonymkode: 7526d...3f0

Alle mennesker vil bli elsket , du vil ønske en om noen år

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Nei. 

Anonymkode: afda0...804

Haha. Jo!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Innerst inne vil du nok;)

Nei jeg vil faktisk innerst inne ikke det, orker ikke tanken engang. Jeg har hatt mine forhold og føler meg ferdig med det. Nyter å være alene 😃

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo både fordeler og ulemper begge veier med å være i et forhold/singel . Når det kommer til stykket, og det går noen år ønsker man nok en partner , alle mennesker vil jo bli elsket 

Det har gått noen år for meg, og jeg har ikke endret mening, og ønsker meg fremdeles ikke noen ny partner. Det kan rett og slett ikke være hvem som helst. Jeg er innerst inne fremdeles glad i en jeg elsket i ungdommen, selv om det er mange år siden sist vi var kjærester, så er det han jeg kunne tenke meg. Ingen andre.

Får jeg ikke han, så klarer jeg meg uten noen. Så enkelt er det. Jeg trives i eget selskap, og har ingenting i mot å være singel. Faktisk synes jeg det er helt greit, for jeg misliker å drive og rydde og vaske etter andre. Særlig grisete mannfolk som søler piss overalt på og rundt doen....

AnonymBruker
Skrevet

Flokker er ikke det samme som partene. Virker meir som ts er ensom og kompensere med partner i mangel på en ordentlig flokk. Kan fint føle seg elsket uten partner. Eneste jeg savner osm singel er sex. Blir lett irritabel om jeg må tilbringe mye tide med samme personen. 

Anonymkode: 5c097...585

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tror folk er forskjellige.

Fins både damer og menn som ikke ønsker forhold, men majoriteten av alle mennesker ønsker det.

Samtidig tenker jeg det kan være sammensatte årsaker til at noen ikke ønsker å være i forhold. Redd for å bli såret, har dårlige erfaringer, hatt en vond barndom og sliter med å skape nære relasjoner osv. Jeg tror OFTE det ligger en psykologisk årsak bak hvis man ikke ønsker et forhold.

Rett og slett fordi det naturlig for de fleste å ønske et forhold, så lenge det er et sunt forhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flokker er ikke det samme som partene. Virker meir som ts er ensom og kompensere med partner i mangel på en ordentlig flokk. Kan fint føle seg elsket uten partner. Eneste jeg savner osm singel er sex. Blir lett irritabel om jeg må tilbringe mye tide med samme personen. 

Anonymkode: 5c097...585

I biologien er man ikke skapt for å være alene var poenget. Se på pingvinene.. feks

AnonymBruker
Skrevet

I biologien er man ikke skapt for å være alene var poenget. Se på pingvinene.. feks

Eneste jeg savner osm singel er sex. Blir lett irritabel om jeg må tilbringe mye tide

Du savner sexen som singel? Får du ikke sex hjemme da? Jeg hater å være singel , måtte ligge rundt med forskjellige menn, er ferdig med slik. Jeg blir som et kjøttstykke for menn når jeg blir singel 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel akkurat nå. Har ikke lyst på et forhold for å ha et forhold.

Skulle jeg derimot snuble over en jeg virkelig liker og forelsker meg, så vil jeg selvfølgelig ønske å være i et forhold med han.

Anonymkode: 9b075...525

Gjest Alkoholist
Skrevet

Nei, det er ikke alltid tilfelle. Folk er forskjellige. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Mange dyr lever monogamt resten av livet om partneren dør.

Se på ravnen. Den kan bli over 150 år. Om partneren dør ila de første 10 årene, flyr den fint alene de neste 140😎

Anonymkode: e00bf...f88

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere trakiske forsjøk ønsker jeg ikke det gitt, har det best alene:) kanskje fordi jeg ikke har møtt den rette haha

Anonymkode: d1828...a79

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel akkurat nå. Har ikke lyst på et forhold for å ha et forhold.

Skulle jeg derimot snuble over en jeg virkelig liker og forelsker meg, så vil jeg selvfølgelig ønske å være i et forhold med han.

Anonymkode: 9b075...525

Ingen vil selvfølgelig bare finne noen random å være sammen med... Alle folk ønsker å møte den rette å bli elsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...