Gå til innhold

Hvordan komme over spontanabort?


Gjest Mumlehumle

Anbefalte innlegg

Gjest Mumlehumle

 

Jeg har spontanabortert. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Dere som har opplevd det, hva gjorde dere for å komme dere videre i livet? 

Føler meg helt tom innvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er forferdelig! Det vil ta tid, og det blir bra! ❤️

Jeg har hatt 2 MA, og var helt knust begge gangene 😭

MEN hadde det ikke vært for de to abortene, så hadde jeg jo heller ikke hatt den skjønne babyen jeg endte opp med til slutt 😉

Du er nok ikke helt klar for DEN tanken, men det går bra! Snakk med kjæresten og med venninner!

Jeg holdt den første hemmelig... Det er tungt å gå gjennom slikt alene! Etter den andre, så fortalte jeg! Og du vil ikke tro hvor mange som er gjennom det.. Synd det er så tabubelagt!

Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem ❤️

Vet akkurat hvordan du har det. Gikk gjennom to SA i våren/sommeren 2019. 

Det var utrolig hardt og følte meg tom som du sier. Ga meg selv tid. Gråt når jeg følte for det, men det beste for meg var å komme tilbake til hverdagen for å ikke tenke på det altfor mye. 

Snakk med noen som du føler deg trygg med da det Ikke er bra å gå gjennom det alene. 

Hvor lang tid det tar før "man kommer over det" varier veldig fra persón til person. Sier da " " da man kanskje aldri kommer over det, men man klarer å leve uten at man tenker over det hele tiden. 

Du vil føle deg bedre til slutt ❤️

Er gravid igjen nå, men innrømmer at jeg er livredd for at det skjer igjen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...