Gjest Mumlehumle Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Jeg har spontanabortert. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Dere som har opplevd det, hva gjorde dere for å komme dere videre i livet? Føler meg helt tom innvendig.
mam4ma Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Ja, det er forferdelig! Det vil ta tid, og det blir bra! ❤️ Jeg har hatt 2 MA, og var helt knust begge gangene 😭 MEN hadde det ikke vært for de to abortene, så hadde jeg jo heller ikke hatt den skjønne babyen jeg endte opp med til slutt 😉 Du er nok ikke helt klar for DEN tanken, men det går bra! Snakk med kjæresten og med venninner! Jeg holdt den første hemmelig... Det er tungt å gå gjennom slikt alene! Etter den andre, så fortalte jeg! Og du vil ikke tro hvor mange som er gjennom det.. Synd det er så tabubelagt! Masse lykke til ❤️
Deseo Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Sender deg en god klem ❤️ Vet akkurat hvordan du har det. Gikk gjennom to SA i våren/sommeren 2019. Det var utrolig hardt og følte meg tom som du sier. Ga meg selv tid. Gråt når jeg følte for det, men det beste for meg var å komme tilbake til hverdagen for å ikke tenke på det altfor mye. Snakk med noen som du føler deg trygg med da det Ikke er bra å gå gjennom det alene. Hvor lang tid det tar før "man kommer over det" varier veldig fra persón til person. Sier da " " da man kanskje aldri kommer over det, men man klarer å leve uten at man tenker over det hele tiden. Du vil føle deg bedre til slutt ❤️ Er gravid igjen nå, men innrømmer at jeg er livredd for at det skjer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå