Gå til innhold

Kle seg kulere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kle meg litt kulere ungdommelig. Noen tips til bloggere eller klær jeg bør gå for? Er 35 år føler jeg kler meg ganske harry.

Anonymkode: 9574d...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ingen tips, men skulle også gjerne sett litt freshere ut.. 35 år og fikk nr 2 for et år siden. Skikkelig mammakropp med store pupper og mage ennå 😰 kjøpte meg en blomstrete kjole fra by Timo for en stund siden. Synes den var såå fin (noe den også er) Men når jeg så et bilde av meg selv med den, så jeg ut som en bestemor med kjerringkjole 😅 Alt som ser kult ut på andre ser grusomt ut på meg, så jeg har gitt opp

Anonymkode: ce2c9...91f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kulere/ungdommelig for deg, og hva legger du i harry? Jeg er omtrent like gammel. Jeg går mest i jeans, chinos, dressbukser og skjorter. Enkelt tilbehør. Ikke noen "artige" detaljer, ikke bling. Klassisk og nøytralt. (Sikkert det mange ville kalt kjedelig :p).

Mitt inntrykk er at det er de i vår alder som prøver seg på kult/ungdommelig som fort ender opp som harry, fordi de går seg litt vill i artige detaljer, bling, strass og mønstret stoff som bare ser billig ut. Ville gått for tilbehør i klassiske farger og god kvalitet.

Anonymkode: e1bd2...eab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler boken "Stilkoden." Der er det mange gode tips.

Anonymkode: 8f50e...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gjør det du føler for. Ikke bry deg hva andre synes. Ungdommelig er jo kanskje litt mer farger og slike ting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å kle meg litt kulere ungdommelig. Noen tips til bloggere eller klær jeg bør gå for? Er 35 år føler jeg kler meg ganske harry.

Anonymkode: 9574d...ade

Finn farger som passer hudtonen, hårfargen og øynene dine. Finn klær som passer din kroppsfasong. Så er mye gjort. Jeg er selv slank, men mye som fortsatt ikke ser bra ut på meg, så m finne og prøve klær i sjappa, for å se om de framhever det jeg vil framheve og får frem det beste. Er du tynn? Men med litt bryster? Da kan du finne klær som sitter litt tett på kroppen, spesielt en overdel, er du slank i underkroppen, er bootcut eller tights med flare veldig pent. Og får deg til å se mer fomfull ut. Er viktig å framheve midjen også, det gjør mye. 
viktig å ikke bruke store og posete overdeler når man har byste, da ser man heller ut som et telt.

Anonymkode: 35084...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer langt med å kjøpe litt klassiske plagg som kan kles opp eller ned. 
ta en liten razzia i klesskapet - kast utvaska klær, prøv på alle plagg og donere bort de som har dårlig passform for deg. Ta en tur til frisøren (når de åpner) for å freshe opp luggen, se litt på YouTube hvordan du bør sminke deg for alderen osv.

Anonymkode: 77cc4...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge bloggere kler seg da ikke kult. De har leggings til over navlen, Ariana Grande-hestehale og er sminket som sexdukker.

Anonymkode: 2484c...6ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller gått for kle seg mer klassisk. Vanskelig å finne en "kul" stil når det ikke er en stil man selv har funnet på.

Anonymkode: 5195d...e5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør den feilen å kle deg i for store klær for å skjule det du er misfornøyd med, de eneste som burde bruke oversize er spikertynne damer 😁

Mitt forslag er alminnelig ettersittende klær. Prøv deg frem med smale bukser, en enkel topp og en åpen tynn bluse/ skjorte over (gjerne lett trasparant), evnt. en åpen lett jakke.  Åpen jakke/ skjorte passer fint til smale kjoler og skjørt også. Det er selvfølgelig viktig å finne riktig lengde på skjorte/ jakke også, og husk at mørke ensfargede klær virker forminskende.

Få noen til å ta bilder av deg i helfigur mens du prøver forskjellige antrekk, og prøv klær i andre fasonger enn du ville tenkt på før. Når kroppen forandrer seg, så bør ofte klærne gjøre det også :)  

Anonymkode: f7b5f...2a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her takk for svar alle sammen. Jeg var slank rundt 63 kg. Jeg fødte for 7 uker siden og har en del kill å gå ned,men det stresser jeg ikke med. Det er heller klærne mine de er sikkert ute av mote. Jeg har liksom prioritert barna og vært gravid så ikke brydd meg så mye om hva som var trendy,men nå ønsker jeg å ta tak i dette. Vil ikke se ut som en kjerring. Jeg ser yngre ut enn 35,mange tror jeg er i 20 årene. Føler at kroppen min er fast bare jeg har noen kilo til overs. Jeg tar til meg alle tips. Tror jeg må donere bort mye unødvendige klær .

Anonymkode: 9574d...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker stilen hennes veldig godt

https://fashionjackson.com/

Anonymkode: 4d743...ea8

Ja. Slik vil jeg kle meg. Hun hadde super kul stil.

Anonymkode: 9574d...ade

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dessverre ingen tips, men skulle også gjerne sett litt freshere ut.. 35 år og fikk nr 2 for et år siden. Skikkelig mammakropp med store pupper og mage ennå 😰 kjøpte meg en blomstrete kjole fra by Timo for en stund siden. Synes den var såå fin (noe den også er) Men når jeg så et bilde av meg selv med den, så jeg ut som en bestemor med kjerringkjole 😅 Alt som ser kult ut på andre ser grusomt ut på meg, så jeg har gitt opp

Anonymkode: ce2c9...91f

Skjønner deg godt. Det er kun 7 uker siden fødsel,men jeg vil ikke se ut som den typiske kjerringa som ikke bryr seg om sitt utseendet etter barn.

Anonymkode: 9574d...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste tips; Lag et album på Pinterest og finn inspirasjon. Legg til egen tekst, gjerne på norsk. Liker du bare noe av det, noter det ned i teksten. Tvihold på denne inspirasjonen når du titter i butikkene. Finner du ikke noe en sesong, nei så fant du ikke noe. Ikke kjøp om du ikke virkelig ser for deg at denne hjalp betraktelig.

 

Her er mine album; 

 

1311 pins til nå; https://no.pinterest.com/lakrisheks/my-style-and-fashion/

 

Nyeste, 263 pins nå; https://no.pinterest.com/lakrisheks/dressing-like-this-20202021/

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er selv 35, elsker å finne kule antrekk:) Tips fra meg: Ha et par kule jeans, enten smale, eller min favoritt momjeans som gjør et hvert antrekk kult.. kombineres med et ensfarget t skjorte (i farge du elsker) eller hvit hvis du vil gjøre det enkelt, ha tskjorten litt oppi buksa slik for nettere silhuett...  Og en kul blazer i litt tykkere stoff... Et par kule sneakers , Voila! Behagelig, ujålete og kult ;) Kan også bruke vanlig enkel collegegenser eller jakke utenpå, men gå gjerne for  litt tykkere stoff. Syns  også ensfargede ullgensere i en farge man liker blir fint uansett til jeans. Jeg personlig liker ikke  mønster, glitter og masete klær, men elsker spreke farger :)

Anonymkode: 136fc...ae0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet jeans som sitter stramt

Fargerik ytter jakke

Jogge sko til fritid med farger

 

 

 

Anonymkode: 1d2f1...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...