Gå til innhold

Mulig å trene seg til pene legger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri vært fornøyd med leggene mine, og det å gå uten strømpebukse. På de få bildene jeg har med venninner der leggene er synlige, ser jeg så åpenbart at deres ser så slanke og pene ut. Mine legger føler jeg nesten "hører mer hjemme" hos noen som ha 20 kilo mer. Jeg er 166 cm, veier 60 kilo, og har ifølge smartvekten min ca. 16,5 kilo med fett på kroppen. Er pæreformet. Jeg kan ta en "god håndfull" med fett på leggene mine (ikke så mye når jeg står, men når leggene ikke er i bruk). Kan hende at det ikke hjelper at jeg er kritthvit i huden, kanskje de hadde sett litt bedre ut med litt farge. Er også genetisk disponert for mengder med cellulitter, føler nesten at de er på leggene mine også... . Er mulig at jeg kan ta et bilde, og legge det ut her, om det vil hjelpe å forstå "omfanget" av leggene mine.

Er det noe jeg kan gjøre for å få pene legger? Treningsformer? Jeg er allerede ganske tynn, føler ikke helt at det å gå ned i vekt hadde vært en god løsning det heller.

Anonymkode: e4fb8...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er pæreformet er egentlig den beste løsning å bare akseptere at du for alltid kommer til å ha ekstra fett på rumpe, lår og legger. Jeg er også pæreformet og selv da jeg var undervektig og trente hver dag hadde jeg tykkere legger enn noen av mine venninner. Men gjett hva, gutter foretrekker faktisk pæreformede jenter over epleformede, så vær glad for den kropsfasongen du har. 

Anonymkode: 3c4b6...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...