Gå til innhold

Må ta en vanskelig telefon..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mann jeg har datet litt, vi har hatt det veldig kjekt og hatt god sex og alt.. men jeg har innsett at jeg har ikke de følelsene for han som han har for meg. Jeg har utsatt det lenge, men har nok trekt meg litt unna i håp om at han skal ta hintet.., prøvde og si det med og pakke det litt inn, men han maser og maser likevel. Nå vet jeg at jeg skylder han og være tydelig så han kan gå videre, men det verste jeg vet er og såre noen . Hvordan si dette på best mulig måte? 

Anonymkode: ee85e...34b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er. Sexen er god. Evt at han er en fin fyr, men du har ikke fått de følelsene du hadde håpet på. 

Han bør tåle det uten å bli såra. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, petterm skrev:

Si det som det er. Sexen er god. Evt at han er en fin fyr, men du har ikke fått de følelsene du hadde håpet på. 

Han bør tåle det uten å bli såra. 

Takk for svar . Ja, men noe sier meg at han ikke vil ta det så bra! Det er kjærlighets erklæringer opp og ned i mente .. 🙈 kjenner jeg blir helt stressa.. men det er jo en ærlig sak at jeg ikke klarer og få følelser og.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ditt problem om han tar det dårlig.  En høflig avvisning må alle kunne tåle. 

Anonymkode: 59953...25c

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ditt problem om han tar det dårlig.  En høflig avvisning må alle kunne tåle. 

Anonymkode: 59953...25c

Takk. Ja, det er sant. Han er en mann i tidlig 50 åra faktisk, men han oppfører seg som en forelsket tenåring 😓 jeg må bare hoppe i det og si det som det er..

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! Sånne telefoner er litt dritt, men tenk på hvor deilig det blir når du er ferdig. Jeg ville sagt det som det er at han er en fin fyr og det var bra sex, men du føler ikke det lille ekstra som er viktig å føle hvis man skal gå inn i et forhold, og at du gjerne skulle ønske følelsene var der, men dessverre er de  ikke det, og da må du lytte til det.

Anonymkode: 9a4e2...20b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til! Sånne telefoner er litt dritt, men tenk på hvor deilig det blir når du er ferdig. Jeg ville sagt det som det er at han er en fin fyr og det var bra sex, men du føler ikke det lille ekstra som er viktig å føle hvis man skal gå inn i et forhold, og at du gjerne skulle ønske følelsene var der, men dessverre er de  ikke det, og da må du lytte til det.

Anonymkode: 9a4e2...20b

Tusen takk 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...