Hippo74 Skrevet 29. mars 2020 #21 Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, visp skrev: Det blir aldri dårlig lukt syns jeg. Dusjer om morgenen og er stort sett glattbarbert. Ingen endring avhengig av barberingsrutine. Dette.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #22 Skrevet 29. mars 2020 Jeg kjenner ikke noen lukt nedentil med mindre jeg har ubalanse i floraen. Jeg har en sykdom som gjør at jeg lettere får ubalanse i floraen og tidvis når immunforsvaret mitt blir svekket ved annen sykdom, men bruker da melkesyrebakterier og da forsvinner det med en gang. Det lukter om jeg løper noen mil også. Jeg greier jo ikke å stikke nesa i underlivet for å lukte heller, men kjenner ingen lukt når jeg er på do for eksempel, og jeg er meget sensitiv for lukter. Dusjer hver dag med dusjolje over hele kroppen og barberer med jevne mellomrom. Anonymkode: c6d0d...7a4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #23 Skrevet 29. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner ikke noen lukt nedentil med mindre jeg har ubalanse i floraen. Jeg har en sykdom som gjør at jeg lettere får ubalanse i floraen og tidvis når immunforsvaret mitt blir svekket ved annen sykdom, men bruker da melkesyrebakterier og da forsvinner det med en gang. Det lukter om jeg løper noen mil også. Jeg greier jo ikke å stikke nesa i underlivet for å lukte heller, men kjenner ingen lukt når jeg er på do for eksempel, og jeg er meget sensitiv for lukter. Dusjer hver dag med dusjolje over hele kroppen og barberer med jevne mellomrom. Anonymkode: c6d0d...7a4 Har du sex med dette? Anonymkode: ae7cd...9e0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #24 Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du sex med dette? Anonymkode: ae7cd...9e0 Ja, naturligvis. Er ikke singel hele livet bare pga det, men bruker alltid multigyn actigel etter samleie Får som regel rifter nedentil av samleie pga sykdommen min da (pga slimhinnene mine i hele kroppen er skjøre), men det gror etter en dag eller to. Anonymkode: c6d0d...7a4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #25 Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, naturligvis. Er ikke singel hele livet bare pga det, men bruker alltid multigyn actigel etter samleie Får som regel rifter nedentil av samleie pga sykdommen min da (pga slimhinnene mine i hele kroppen er skjøre), men det gror etter en dag eller to. Anonymkode: c6d0d...7a4 Tøft av deg Hvordan tok du opp et slikt problem med din partner? Eller kom det mens dere var sammen? Anonymkode: ae7cd...9e0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #26 Skrevet 29. mars 2020 Dusjer og vasker meg hver dag. Kjenner ingen lukt. Nå er jeg heldigvis ikke plaget med utflod, har det svært sjelden, og det hjelper nok på Anonymkode: 27b9f...2ac
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #27 Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tøft av deg Hvordan tok du opp et slikt problem med din partner? Eller kom det mens dere var sammen? Anonymkode: ae7cd...9e0 Min eks visste om det, men jeg har ikke tatt det opp med han jeg er med nå. Altså, han vet om sykdommen min, men jeg har ikke utbrodert om ubalanse i underlivet osv. Det er ikke det at jeg prøver å skjule det på noe vis, men jeg har bare ikke et behov for å dele det på en måte når jeg ikke føler det er så aktuelt. Han har ikke spurt om det heller. Anonymkode: c6d0d...7a4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #28 Skrevet 29. mars 2020 Hvorfor faller dere alltid for runketråder??? Særlig når TS bruker "dere kvinner"..... Anonymkode: a014f...54e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #29 Skrevet 29. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dusjer og vasker meg hver dag. Kjenner ingen lukt. Nå er jeg heldigvis ikke plaget med utflod, har det svært sjelden, og det hjelper nok på Anonymkode: 27b9f...2ac Utflod skal man ha, det er sånn skjeden vasker seg selv. Så har du ikke det er det noe galt. Anonymkode: 34994...3ac 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 29. mars 2020 #30 Skrevet 29. mars 2020 Lukt skal det alltid vera for å holde uønskede inntrengere på ubønnhørleg avstand
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #31 Skrevet 29. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns jeg begynner å lukte etter 3-4 timer. Kjenner det ikke gjennom klær men kjenner det når jeg sitter på do. Anonymkode: 64c44...b49 Du har bakteriell vaginose Anonymkode: f901b...ffb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #32 Skrevet 29. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Dusjer og vasker meg hver dag. Kjenner ingen lukt. Nå er jeg heldigvis ikke plaget med utflod, har det svært sjelden, og det hjelper nok på Anonymkode: 27b9f...2ac Å ha utflod er ikke et symptom på noe galt, det er heller det motsatte. Utflod har lav pH som gir dårlige vekstvilkår for bakterier og sopp, så det beskytter underlivet ditt og skjeden mot infeksjon. Noen har mer utflod enn andre, men man skal ikke se på det som en plage. Med mindre det er rar farge/konsistens/lukt. Helt frisk utflod skal ikke lukte, kanskje en svak syrlig lukt fordi det faktisk inneholder melkesyrebakterier. Anonymkode: 9df09...357
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #33 Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har bakteriell vaginose Anonymkode: f901b...ffb Nei, det har jeg ikke. Det er helt normalt. Jeg lukter verken fisk eller råttent. Anonymkode: 64c44...b49
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #34 Skrevet 29. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Utflod skal man ha, det er sånn skjeden vasker seg selv. Så har du ikke det er det noe galt. Anonymkode: 34994...3ac Feil. Noen har mye og andre har lite (så lite at de ikke merker det). Slutt å spre feilinformasjon. Anonymkode: ba131...c4e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå