AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Dette er en viktig video å se. Det handler ikke bare om hva menn forventer av seg selv (ja, vi har en jobb å gjøre der), men hva faktisk kvinner krever av menn i dagens samfunn. Kvinner må begynne å se på menn som mennesker som alle andre, med FØLELSER. Og med mangler. Man er ikke svak eller en taper fordi man er følsom eller har selvmordstanker. Bare vi menn som har slitt med å strekke til vet hvordan det føles. Anonymkode: 62d0d...1c8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 TS du må skjønne at kvinner bryr seg ikke om menn med mindre de kan få noe ut av dem.... Anonymkode: 87bb4...494 4
AnonymBruker 42 Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS du må skjønne at kvinner bryr seg ikke om menn med mindre de kan få noe ut av dem.... Anonymkode: 87bb4...494 Før du bestemmer deg for å gjøre dette til en "mann VS kvinne"-diskusjon, så bør du jo faktisk vurdere det faktum at kvinner generelt "bryr" seg mer om "andre" enn menn, uavhengig kjønn og hvorvidt de "får noe ut av det"... Uansett.... Ted-talks har ingenting interessant av "talks" lengre... 100% PC, og ikke noe innhold... Dette er ikke noe unnatak, dessverre. Stort sett bare flØff #used2begood 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Ja, men det er ikke kvinner som stigmatiserer og undertrykker menns psyke og følelser. Det er menn selv. Toxic masculinty. "Ikke vær så homo a" når han snakker om følelser, "Big boys dont cry", "Man up", "Kjipern bro, ta en øl og glem det så snakkrr vi ikke mer om det du sliter med", og som har den der holdningen om at "ekte" menn må være tøffe, store, sterke og at å gråte er svakt og feminint fordi menn ser på det feminine kjønn som svakere og mindre verdt så er liksom det å gjøre noe så menneskelig som å gråte "jentete" og "jentete" er liksom det værste menn kan bli assosiert med. Toxic masculinty. Vis denne videoen til alle kameratene dine og bli med oss å utslette de patriarkalske holdningene som fører til denne ukulturen og forværringen av menns psyke og følelsesliv. Bli feminist, vi er de eneste som faktisk ønsker å gjøre noe med disse holdningene ❤ Å gråte, fortelle om vonde tanker og å vise følelser er menneskelig. Drit i menn med machokompleks og patriarkalske holdninger som mener det er teit! Anonymkode: 673a9...0ef 9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, Beeblebrox skrev: Før du bestemmer deg for å gjøre dette til en "mann VS kvinne"-diskusjon, så bør du jo faktisk vurdere det faktum at kvinner generelt "bryr" seg mer om "andre" enn menn, uavhengig kjønn og hvorvidt de "får noe ut av det"... Kvinner bryr seg generelt mer om andre mennesker, uavhengig av kjønn, det inkluderer også menn. Bare se på hvor mange kvinner som jobber i omsorgsyrker der en overvekt av klientene er menn, og hvor mange kvinner som blir sammen med psykisk syke menn og ønsker å støtte og fikse han. De som ikke er flinke til å ta vare på andre menn er menn selv. Noen er jo til og med redde for å bli sett på som homo bare fordi de klemmer kompisen sin når bestemora hans akuratt har dødd, og syns det er svakt og tøffel om kompisen har kjærlighetssorg og trenger noen å snakke med. Menn latterliggjør menns følelser og på den måten går mange menn det ting inni seg som senere utspiller seg i aggressiv og destruktiv oppførsel og selvoppfattelse, som igjen skader de selv og samfunnet. Anonymkode: 673a9...0ef 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 Det jeg sliter med når det kommer til damer det er at alle damer vil ha en mann med "selvtillit". Men når jeg går bort for å snakke med en dame jeg liker så er jeg nervøs, og litt usikker. Føler jeg må skjule dette fordi i min erfaring så har damer nulltoleranse for svakheter i menn. Mannen skal være sterk MEN han skal ha kontakt med følelsene sine og være sensitiv. Han skal ha selvtillit, han må være 100% autentisk, han skal ha kontroll, han skal være fri for svakheter. Og gud forby gjør han en feil så er det bare å ghoste ham og finne en ny mann. Også klager de når mannen de velger er en drittsekk som ligger med dem og dumper dem (fordi han som alltid har masse selvtillit med pene damer er en player som puler rundt). Jeg synes det er utrolig tøft å finne en kjæreste som en vanlig,stabil uperfekt mann. Anonymkode: 66855...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Skrevet 29. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg sliter med når det kommer til damer det er at alle damer vil ha en mann med "selvtillit". Men når jeg går bort for å snakke med en dame jeg liker så er jeg nervøs, og litt usikker. Føler jeg må skjule dette fordi i min erfaring så har damer nulltoleranse for svakheter i menn. Mannen skal være sterk MEN han skal ha kontakt med følelsene sine og være sensitiv. Han skal ha selvtillit, han må være 100% autentisk, han skal ha kontroll, han skal være fri for svakheter. Og gud forby gjør han en feil så er det bare å ghoste ham og finne en ny mann. Også klager de når mannen de velger er en drittsekk som ligger med dem og dumper dem (fordi han som alltid har masse selvtillit med pene damer er en player som puler rundt). Jeg synes det er utrolig tøft å finne en kjæreste som en vanlig,stabil uperfekt mann. Anonymkode: 66855...9f2 Neida, sjenerte menn er også sjarmerende. Men det er klart at i en setting du beskriver hvor mannen går bort til en fremmed dame er det naturligvis de som er gode på å drive en samtale og har selvtillitt til å være komfortabel i situasjonen som gir mest inntrykk av hvem han er, i forhold til nervøse menn som egentlig ikke får vist noe av seg selv på en sånn type samtale. Men en setting hvor man for eksempel går i klasse eller er naboer og kan bli kjent gradvis over tid så gjør det jo ikke noe at man ikke er komfortabel fra første stund med å prate i vei og sjekke opp. "Svakheter i menn" sier du, men hva er svakheter i menn og hvem definerer det? Å være sjenert og nervøs er menneskelig og ikke noe som bare menn eller svake menn er. En sjenert og nervøs dame vil merke like godt som en sjenert og nervøs mann at det er vanskelig å sjekke opp det motsatte kjønn og få igang en prat man ikke føler seg rar i. Men dette er jo også noe som kan trenes opp da Selvhjelpsbøker for å bli tryggere på seg selv, eksponeringsterapi, slippe frykten og angsten. Du viser at du er tilhenger av de patriarkalske og manneundertrykkende holdningene når du omtaler det motsatte av å være sjenert og nervøs, eller svak som du kaller det, for å være sterk. Ikke legg ting i sånne båser. Noen er inneslutta, noen er utadvendte, den ene er ikke noe svakere eller sterkere enn den andre. Også er det forresten ikke noen motsetninger i det å være selvsikker og autentisk. Ikke å være inneslutta og autentisk heller for den saks skyld. Men enda en gang snakker du om svakheter, "fri for svakheter", nei alle mennesker har sterke og svake sider, ingen er fri for svakheter og kvinner krever heller ikke det av menn. Det er noe andre menn og patriarkalske holdninger til menn innbiller deg. Det er ikke sånn at menn ikke har spillerom for å gjøre feil heller, det skjer hele tida uten at de blir dumpa til fordel for en ny det. Dumpegrunner handler som oftest om at man ikke passer sammen må andre områder , ikke at mannen gjorde noe feil. Ja det er faktisk lov å klage når man har blitt dårlig behandlet av noen som utga seg for å ville behandle deg bra. Det er lov å klage på at man først ble overøst med komplimenter og følelseserkjennelser og løfter og planer om fremtiden men så var det bare løgn for å komme i buksene på deg, eller playet da som du bruker som betegnelse. Det at man ikke velger deg betyr ikke at man fortjener å bli behandlet dårlig av noen andre. Og du har et manneundertrykkende syn siden du tror at alle selvsikre menn er idioter som puler rundt og player damer, og at de mennene med pene damer alltid må ha fullt av selvtillitt. Det er generalisering og forhåndsdømming og ikke sant. Skjønner at du skulle ønske det var lettere for deg, men hvis du ikke oppnår de resultatene du vil så må du enten bli mer realistisk, kanskje prøver du deg på jenter som er helt anderledes enn deg og ingenting til felles, eller i en helt annen liga enn deg fysisk, eller så må du jobbe for å få de resultatene du ønsker. Jobb med å bli tryggere på deg selv, de fleste blir nervøse når de skal gå bort til en de liker og de fleste blir usikre, så du er ikke unik. Du må bare se deg selv på en annen måte og ikke i offerrollen. Jobb med holdningene dine til andre mennesker, er faktisk ikke noe en hyggelig vanlig stabil mann ville hatt en sånn bitter og irritert holdning på damer som velger andre menn enn deg som tilfeldigvis viser seg å være en player og behandle de dårlig, og er ikke noe en hyggelig vanlig stabil mann ville tenkt om andre menn heller at bare fordi de hadde mer selvtillitt og draget enn deg så må de være duste playere.. De holdningene der er jo identiske med incel holdninger om at det som kalles Stacies (pene jenter som velger andre menn enn deg)og Chad's(kjekke selvsikre menn som har draget) er noen du ser ned på og er bitter og irritert på. Det får deg ingen vei. Endre syn på deg selv så vil du se at mesteparten av det du omtaler som så store svakheter i deg selv er helt normalt og akseptabelt, det å være innadvendt og uperfekt altså. Men liker du det ikke selv eller syns det hindrer deg i å nå de målene du vil, så jobb med deg selv! Anonymkode: 673a9...0ef 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #8 Skrevet 29. mars 2020 Du skriver at kvinner må begynne å se på menn som mennesker med følelser. Synes du menn er flinkere til å ta hensyn til kvinners følelser enn omvendt? Det er på ingen måte min erfaring. Anonymkode: a8ff7...cd8 3
Gjest Minesveiper Skrevet 29. mars 2020 #9 Skrevet 29. mars 2020 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Neida, sjenerte menn er også sjarmerende. Men det er klart at i en setting du beskriver hvor mannen går bort til en fremmed dame er det naturligvis de som er gode på å drive en samtale og har selvtillitt til å være komfortabel i situasjonen som gir mest inntrykk av hvem han er, i forhold til nervøse menn som egentlig ikke får vist noe av seg selv på en sånn type samtale. Men en setting hvor man for eksempel går i klasse eller er naboer og kan bli kjent gradvis over tid så gjør det jo ikke noe at man ikke er komfortabel fra første stund med å prate i vei og sjekke opp. Anonymkode: 673a9...0ef Det skal sies at det ikke bare er pga av mangel på suksess på damefronten at menn får suicidale tanker, men det er en av dem siden det leder til ting som ensomhet, taperstempel osv. Det som ingen egentlig snakker om i denne sammenheng er at dersom man ikke er en attraktiv mann, vil man oppleve mange avvisninger dersom man tar initiativ til damer man er interessert i. Dette uavhengig av om man har selvtillit eller ikke. Fordelen med å være attraktiv er at man lettere bygger selvtillit siden man opplever flere positive opplevelser knyttet til det å ta initiativ. Det gjør det lettere å ta initiativ i neste omgang. Menn som får det meste opplever å bli avvist har en tøffere vei, og må i langt større grad bygge en slags psykisk toleranse for å ikke bli knekt av avvisningene. De som blir knekt av det, slutter å ta initiativ. 1 hour ago, AnonymBruker said: "Svakheter i menn" sier du, men hva er svakheter i menn og hvem definerer det? Å være sjenert og nervøs er menneskelig og ikke noe som bare menn eller svake menn er. En sjenert og nervøs dame vil merke like godt som en sjenert og nervøs mann at det er vanskelig å sjekke opp det motsatte kjønn og få igang en prat man ikke føler seg rar i. Men dette er jo også noe som kan trenes opp da Selvhjelpsbøker for å bli tryggere på seg selv, eksponeringsterapi, slippe frykten og angsten. Anonymkode: 673a9...0ef Jeg har litt andre erfaringer enn ab'en du siterer fordi jeg opplever ikke at det å vise svakhet gjør en mindre attraktiv. Det som uansett er det sentrale her er at det er menn som generelt sitter med initiativbyrden. For en mann vil derfor mye av reisen handle om det å mestre å ta initiativ samt bygge sunne tankesett rundt dette for å ikke bryte ned eget selvbilde o.l. Kvinner sin utfordring generelt føler jeg handler mer om "hvordan siler jeg ut de mennene som ikke vil det jeg vil". Denne utfordringen er i mindre grad knyttet opp mot det å ha initiativbyrden. Derfor er dette med å være sjenert, nervøs o.l et større problem for menn siden menn i større grad er avhengig av å være frempå for å være relevant på sjekkemarkedet sånn generelt. Det er ikke så lett å være frempå om man er sjenert, reservert osv. 1 hour ago, AnonymBruker said: Og du har et manneundertrykkende syn siden du tror at alle selvsikre menn er idioter som puler rundt og player damer, og at de mennene med pene damer alltid må ha fullt av selvtillitt. Det er generalisering og forhåndsdømming og ikke sant. Anonymkode: 673a9...0ef Føler i grunn at det ab'en adresserer handler mer om at enkelte menn er bittre over at attraktive menn som nødvendigvis ikke oppfører seg så bra er populære hos damer. 1 hour ago, AnonymBruker said: Jobb med holdningene dine til andre mennesker, er faktisk ikke noe en hyggelig vanlig stabil mann ville hatt en sånn bitter og irritert holdning på damer som velger andre menn enn deg som tilfeldigvis viser seg å være en player og behandle de dårlig, og er ikke noe en hyggelig vanlig stabil mann ville tenkt om andre menn heller at bare fordi de hadde mer selvtillitt og draget enn deg så må de være duste playere.. De holdningene der er jo identiske med incel holdninger om at det som kalles Stacies (pene jenter som velger andre menn enn deg)og Chad's(kjekke selvsikre menn som har draget) er noen du ser ned på og er bitter og irritert på. Det får deg ingen vei. Endre syn på deg selv så vil du se at mesteparten av det du omtaler som så store svakheter i deg selv er helt normalt og akseptabelt, det å være innadvendt og uperfekt altså. Men liker du det ikke selv eller syns det hindrer deg i å nå de målene du vil, så jobb med deg selv! Anonymkode: 673a9...0ef Ja, her adresserer du det. Flere menn sliter med det at damene de liker ikke gir dem en sjanse, og disse reagerer på at menn som ikke er så bra får en sjanse (gjerne fordi de er kjekke). Helt enig i at det er mange attraktive menn med selvtillit som ikke er idioter, men jeg mener samtidig at det ab poengterer er et fenomen. Jeg for eksempel har en dame i livet mitt som kan være skikkelig dust til tider, men fordi jeg er så tiltrukket av henne så kommer interessen tilbake etter at skuffelsene har gått over. Ønsket, og håpet om at hun er den jeg ønsker at hun skal være ligger dypt forankret i meg. Artig psykologisk fenomen at man blir så blind når man er betatt/forelsket i noen. Den løsningen du nevner om å være mer realistisk er det flere menn som velger, men den funker dessverre ikke for alle. Endret 29. mars 2020 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #10 Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, Minesveiper skrev: Jeg har litt andre erfaringer enn ab'en du siterer fordi jeg opplever ikke at det å vise svakhet gjør en mindre attraktiv. Det som uansett er det sentrale her er at det er menn som generelt sitter med initiativbyrden. For en mann vil derfor mye av reisen handle om det å mestre å ta initiativ samt bygge sunne tankesett rundt dette for å ikke bryte ned eget selvbilde o.l. Kvinner sin utfordring generelt føler jeg handler mer om "hvordan siler jeg ut de mennene som ikke vil det jeg vil". Denne utfordringen er i mindre grad knyttet opp mot det å ha initiativbyrden. Derfor er dette med å være sjenert, nervøs o.l et større problem for menn siden menn i større grad er avhengig av å være frempå for å være relevant på sjekkemarkedet sånn generelt. Det er ikke så lett å være frempå om man er sjenert, reservert osv. Ja, her adresserer du det. Flere menn sliter med det at damene de liker ikke gir dem en sjanse, og disse reagerer på at menn som ikke er så bra får en sjanse (gjerne fordi de er kjekke). Helt enig i at det er mange attraktive menn med selvtillit som ikke er idioter, men jeg mener samtidig at det ab poengterer er et fenomen. Jeg for eksempel har en dame i livet mitt som kan være skikkelig dust til tider, men fordi jeg er så tiltrukket av henne så kommer interessen tilbake etter at skuffelsene har gått over. Ønsket, og håpet om at hun er den jeg ønsker at hun skal være ligger dypt forankret i meg. Artig psykologisk fenomen at man blir så blind når man er betatt/forelsket i noen. Den løsningen du nevner om å være mer realistisk er det flere menn som velger, men den funker dessverre ikke for alle. Hvis du tror kvinner bare siler ut og så er jobben gjort, har du svært lite realitetsoppfatning, og jeg anbefaler kognitiv terapi med hyppige øvelser IRL. De fleste kvinner kan ikke bare plukke og så treffe på den rette. Det kreves mye mer av kvinner enn det. De blir ofte løyet til i starten av et bekjentskap bare fordi mannen kun er ute etter sex for en gang eller over en kortere periode. Kvinner kan aldri fullt ut stole på menn. Og det er mange kvinner som er beskjedne og ubekvemme i å sjekke, og foretar de seg ingenting selv, vil det aldri skje noe heller. Det er fordi menn er blitt så tafatte. Og er du ikke som kvinne på toppen av lista (ung og pen) er du ikke verdt noe. Det høres ut som du tror at kvinnen er en slags magisk fantasifigur med overnaturlige evner 😂 Jeg syns det er skummelt hvis det er flere menn som går rundt og tror dette. Og dette henviser til måten du ser din venninne. Kanskje legg fra deg henne, løft blikket og forsøk nye bekjentskap uten at du har forventninger. Men for all del, aldri lyv. Det å være realistisk er et valg. Sett deg inn i hvordan andre har det og gjør det, vær utadrettet iblant, nyskjerrig. Du vil både få ny innsikt, lære noe og naturlig bli mer attraktiv. Anonymkode: 05156...c29 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #11 Skrevet 29. mars 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja, men det er ikke kvinner som stigmatiserer og undertrykker menns psyke og følelser. Det er menn selv. Toxic masculinty. "Ikke vær så homo a" når han snakker om følelser, "Big boys dont cry", "Man up", "Kjipern bro, ta en øl og glem det så snakkrr vi ikke mer om det du sliter med", og som har den der holdningen om at "ekte" menn må være tøffe, store, sterke og at å gråte er svakt og feminint fordi menn ser på det feminine kjønn som svakere og mindre verdt så er liksom det å gjøre noe så menneskelig som å gråte "jentete" og "jentete" er liksom det værste menn kan bli assosiert med. Toxic masculinty. Vis denne videoen til alle kameratene dine og bli med oss å utslette de patriarkalske holdningene som fører til denne ukulturen og forværringen av menns psyke og følelsesliv. Bli feminist, vi er de eneste som faktisk ønsker å gjøre noe med disse holdningene ❤ Å gråte, fortelle om vonde tanker og å vise følelser er menneskelig. Drit i menn med machokompleks og patriarkalske holdninger som mener det er teit! Anonymkode: 673a9...0ef Aldri opplevd sånt fra menn. Derimot har mange kvinner jeg kjenner snakket om hvor utiltrekkende det er med "sutrete" menn (altså de som sier hva de føler, sliter etter å ha mistet jobben/forholdet). Anonymkode: cd858...28b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #12 Skrevet 29. mars 2020 6 hours ago, Beeblebrox said: Før du bestemmer deg for å gjøre dette til en "mann VS kvinne"-diskusjon, så bør du jo faktisk vurdere det faktum at kvinner generelt "bryr" seg mer om "andre" enn menn, uavhengig kjønn og hvorvidt de "får noe ut av det"... Uansett.... Ted-talks har ingenting interessant av "talks" lengre... 100% PC, og ikke noe innhold... Dette er ikke noe unnatak, dessverre. Stort sett bare flØff #used2begood Kvinner bryr seg mer om andre enn menn? Bullshit. Anonymkode: 6ba9f...3d2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #13 Skrevet 29. mars 2020 Så dette skal også kvinner få skylden for? Nå mener jeg ikke at kvinner ikke også har skyld i å ha slike forventninger til menn, men jeg synes det er spesielt å fremstille det som noe kvinner har skylden for. Mannskulturen blir hyllet og fremsnakket av menn og mange menn er veldig opptatt av hvordan en mann skal være. Faktisk opplever jeg at mange menn har en svært snever oppfatning av hva en "ekte mann" er og alle som ikke passer inn i denne oppfatningen blir feminisert. "En ekte mann gråter ikke", "han sutrer som en liten jente", "å snakke om ting løser ingenting" osv. I tillegg til feminiserte skjellsord om en avviker fra det en ekte mann skal være. Om en mann har hobbyer som ikke passer inn i det en ekte mann skal være opptatt av så blir han latterliggjort av andre menn. Vet for eksempel om menn som broderer og det blir latterliggjort av andre menn. Veldig sært å observere hvor fastlåste menn er i en snever oppfatning av hvordan det er akseptabelt å være. Kvinner blir selvfølgelig påvirket av dette også, men jeg opplever at kvinner er mer aksepterende overfor at menn ikke må være slik og sånn. Anonymkode: dc87c...eda 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #14 Skrevet 29. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd sånt fra menn. Derimot har mange kvinner jeg kjenner snakket om hvor utiltrekkende det er med "sutrete" menn (altså de som sier hva de føler, sliter etter å ha mistet jobben/forholdet). Anonymkode: cd858...28b Opplevelsen av sutring handler til dels om at mange menn ikke helt vet hvordan de skal håndtere og/eller dele vanskelige følelser. Jeg data feks en mann som tok ut konflikter med sjefen på meg. Det burde kanskje vært et rødt flagg, men jeg blei hos ham. Han sutra mye, og sia jeg var forelska i ham aksepterte jeg det. Nå som jeg er ute av livet hans fordi han slo opp, deler han vanskelige følelser med ca ingen, vil jeg tro. Men det er jo ikke lenger mitt problem. Anonymkode: 9117e...544
herzeleid Skrevet 29. mars 2020 #15 Skrevet 29. mars 2020 Jeg tror ikke en kan si at det skal være kvinner spesielt sitt ansvar å ta vare på eller bry seg om menn generelt. At kvinner har krav til partnere tror jeg ikke vi kommer oss unna, ei heller tror jeg vi kommer oss unna at tradisjonelle idealer som forsørgerevne, selvtillit osv. vil være noe kvinner finner attraktivt hos menn også fremover, selv om mange av grunnene til at kvinner dras mot dette er mindre viktige i dag. Det vi som samfunn kanskje kan bli flinkere til er å ta menns problemer på alvor. Det er veldig mye oppmerksomhet rundt områder kvinner kommer dårligere ut, ofte grunnet deres egne valg, der en skylder på samfunnet og menn. Kanskje bør dette fokuset "justeres" litt ned, og noen av menns utfordringer tas på alvor. Jeg husker jeg stusset for noen år siden da noen prøvde å ta opp menns utfordringer, og disse ble avfeid av fremtredende feminister som "sytemenn", uten at jeg oppfattet at det kom særlig sterke reaksjoner på det. Forhåpentligvis er vi forbi dette, men litt av risikoen i dag er at vi via identitetspolitikk ender opp med at alt blir kampsaker, slik vi ser når rasisme, kjønnsdiskriminering og å avfeie andre grunnet legning er greit, og til og med politisk korrekt, når det rammer "hvite, heterofile menn". 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #16 Skrevet 29. mars 2020 Bør svake menn få barn? Mye er arvelig. Jeg mener nei. Helt uaktuelt å fått barn (eller vært kjæreste) med en mann som sliter. Da er han ikke MANN for meg. Det er bedre for fremtiden at svake individer blir luket ut. Anonymkode: 06dd0...c2d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #17 Skrevet 29. mars 2020 Menn med lav selvtillit, og menn som lett blir lei seg blir oppfattet som lite tiltrekkende. Men sånn er det bare, du må bare leve med det ts. Anonymkode: 1efb6...b58
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #18 Skrevet 29. mars 2020 Men så har det jo mye med hvordan du er også? Jeg kjenner en som er incel, han har på papiret det som trengs; høyt utdannet, god jobb, hus og båt. Han er ikke aller verst å se på heller, selvom han aldri kunne blitt modell. Helt vanlig utseende med andre ord. Men problemet hans er jo at han ikke kan snakke med damer! Alt han snakker om er gaming, hvilket grafikkkort man må ha, hvilke pixler og gudene vet hva slags annet avansert gamingspråk han lirer ut av seg. Eller så snakker han om bilmotorer, og hvilken motor som passer i hvilken bil. Totalt uinteressant for 99% av damer, og selvom man forsøker å dra han med i en "normal" samtale om aktiviteten vi holder på med, åssen det går på jobben, hva man mener om ditt eller datt, så svarer han bare kort før han går bort i hjørnet med kompisen sin og diskuterer det siste raidet i ettellerannet spill... Også går han rundt å klager på at han aldri får dame, enda han har det som han tror trengs.. Anonymkode: bf493...e41 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #19 Skrevet 29. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd sånt fra menn. Derimot har mange kvinner jeg kjenner snakket om hvor utiltrekkende det er med "sutrete" menn (altså de som sier hva de føler, sliter etter å ha mistet jobben/forholdet). Anonymkode: cd858...28b Nettopp. At kvinner i Norge / Vesten angivelig er "myke" og "bryr seg" er bare en tullete myte. Straks en mann viser følelser ovenfor ei kvinne (det vil si begynner å gråte, eller klager saklig), så vil han bli sett på som svak, sutrete, osv. Disse panserfeministene gnåler om "patriarkatet", men selv er de aller verste når det gjelder å sette folk i bås eller i såkalte "ligaer". Mange av disse feministene liker å "sortere" folk på en måte som blir bare slått av Hitler. Den ekstreme feministen kommer alltid til å fortelle deg hva som er en "god eller dårlig" holdning, hvem som skal leve eller dø (abort) og hvem som er i hvilke "ligaer" og hva de "fortjener" sånn ellers i livet. Nekter du å rette deg etter disse rådene, så er man en "incel" automatisk. Dette er det nye favorittordet deres siden sjåvinist er blitt så utslitt. Selv har jeg opplevd at helt heterofile menn, spesielt i land som Frankrike, Spania og Italia og Tyrkia, hilser med både klem og kyss på kinnet. Helt normalt det i mange deler av Europa. Her til lands derimot, blir kvinner opplært og bombet fra Hollywood med såkalte "sterke kvinner". Det betyr actionfigurer som er minst like sterke som mannen og skyter enda flere menn ihjel. Og er det snakk om "ambisjoner og penger", ja, hvem har vel ikke kommet over den typiske kalde karrieredama som har bitchface uttrykk, er brutal og til og med streng i søvne, der ellers CV-en hennes er hennes eneste og sterkeste kort. Morsomt når de snakker om feminisme, men har lagt seg helt flate for den ekstreme utgaven av kapitalismen der penger og profitt er det som gjelder. Vi bor i et bakvendt land sånn politisk sett. Kvinner som styrer landet nå er høyreorienterte og favoriseres av flertallet av mannlige velgere stemmer på disse høyreorienterte, kapitalistiske kvinnene som gjerne er litt skarpe i tunga, har typisk kort hår og leker tøffe. Wannabe Thatcher. Mens det er mennene (som er ledere av venstreorienterte partier på Stortinget) er de som slåss for flere kvinnerettigheter - og flertallet av kvinnelige velgere stemmer på dem. Anonymkode: 14241...2e8 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #20 Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bør svake menn få barn? Mye er arvelig. Jeg mener nei. Helt uaktuelt å fått barn (eller vært kjæreste) med en mann som sliter. Da er han ikke MANN for meg. Det er bedre for fremtiden at svake individer blir luket ut. Anonymkode: 06dd0...c2d Nice! Her har man sortering som Adolf kunne ha vært stolt over. Som nevnt også i innlegget mitt over. Kun "sterke" individer, helst attraktive og du glemte å legge til: White-powered and Blond? Mens alle menn som er "losers", ifølge dere ekstreme feminister bør "avlives" sakte, men sikkert. Anonymkode: 10f11...169 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå