Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror/tenker dere at det kan være behjelpelig for en mann med litt stor nese, å fikse nesen, for å oppnå flere kjærlighetsmuligheter?

Tror dere det vil ha noen virkning, dersom ingenting med personligheten forandres (Type f.eks at han blir mer selvsikker.), men kun det at nesen ser litt mindre ut og han generelt har et litt mer attraktivt ansikt?

Tror dere det hjelper?

Spør ikke fordi jeg har tenkt å gjøre noe. Spør bare av ren nysgjerrighet!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det føles som om du skriver dette på vegne av typen din. Det virker som om du elsker fyren men misliker nesen han... Og at du er redd for at han får høyere selvtillit hvis han tar operasjon. Hvis det stemmer så håper jeg han leser denne tråden. 

TS jeg håper du tar en operasjon psykisk (med forbehold at antagelsen stemmer)

Anonymkode: cf9b4...57a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker faktisk menn med stor nese/ knekk på nesa. Veit ikke helt hvorfor, men folk liker forskjellige ting.

Anonymkode: fccd4...a2c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal svare helt ærlig, så ja det er jeg sikker på. Jeg er imot kosmetiske operasjoner pga det etiske, men er ingen tvil om at om man kun skal se på det estetiske så hjelper det mye. Søk på nosejob på Instagram for eksempel... Kan gjøre 3'ere til 10'ere. Men det er veldig dyrt og det er tull å bruke så mye penger på noe så overfladisk,  hvertfall om man har dårlig råd. Det er også risiko for at man ikke liker resultatet eller får problemer med luftstrømmen gjennom nesen, og det er smertefullt i opp til et år når det er ferdig grodd. Da kan man begynne å veie for og i mot om det er verdt det 

Screenshot_20200329_052045.jpg

Screenshot_20200329_052140.jpg

Screenshot_20200329_052202.jpg

Anonymkode: b7ac0...fa3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles som om du skriver dette på vegne av typen din. Det virker som om du elsker fyren men misliker nesen han... Og at du er redd for at han får høyere selvtillit hvis han tar operasjon. Hvis det stemmer så håper jeg han leser denne tråden. 

Tror ts er mann som spør. 

AnonymBruker
Skrevet

Som bildene over viser, spesielt det første.

Ja det kan hjelpe.

Anonymkode: b4f07...7a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, UkjentN skrev:

Tror/tenker dere at det kan være behjelpelig for en mann med litt stor nese, å fikse nesen, for å oppnå flere kjærlighetsmuligheter?

Tror dere det vil ha noen virkning, dersom ingenting med personligheten forandres (Type f.eks at han blir mer selvsikker.), men kun det at nesen ser litt mindre ut og han generelt har et litt mer attraktivt ansikt?

Tror dere det hjelper?

JA :)

Anonymkode: 513b2...9b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at på menn så må det mer til enn at nesen bare er litt stor for at den skal opereres. For i utgangspunktet synes jeg det er fint med litt stor nese på menn. De skal ha større neser enn damer, og litt stor nese viser mer maskulinitet enn en liten nese. Men om nesen er stor og klumpete som en "potet", så ville det nok hjulpet å forandre fasongen litt, gjøre den smalere på tuppen. Og dersom det er en lang nese med stor pukkel på neseryggen, så ville det absolutt hjulpet å operer. Men en liten pukkel kan være fint/mandig. 

Anonymkode: 813be...3f2

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar dessverre feil i antagelsen denne gangen, og jeg håper virkelig du ikke har som vane å skape antagelser om folk, og misliker dem for ting du bare antar at er sant.. Jeg er mann, og har som de fleste andre TENKT tanken om forandring en gang senere dersom det er grunn til det. Ikke kirurgi, men kanskje jeg som 50åring tar botox. Aner ikke!

Grunnen for innlegget er som jeg skrev, ren nysgjerrighet.Vil se om folk mener det er helt uviktig, eller om slike ting faktisk kan hjelpe. Hatt en antagelse om at utseende betyr lite, siden jeg vet om mange par hvor dama er pen og populær, mens mannen ikke er så attraktiv.

• Liker 2
Skrevet

Svaret er dessverre ja, det kan hjelpe. 

Neseoperasjon, hårfeste, øyelokk, you name it. Hvis man har fått utdelt litt variert blanding i genposen og kommet ut med noen rariteter er det ting man kan gjøre for å komme seg. Som kirurgi. Pinlig, men sant hele Kardashians familien vel et godt eksempel. Ingen hadde husket Kylie Jenner sånn som hub er født. Nå er hun liksom verdens vakreste kvinne. Faktum er at hun er gjennomoperert fra topp til tå. 

Dessverre igjen vil jeg påstå at den sterkeste operasjonen du kan gjøre som mann er å brekke opp beina og gjøre deg høyere. Høyde er sterkere evolusjonært kort enn pen nese. Simpel logikk. 

• Liker 1
Skrevet

Dr. Suleyman..........joda, tillitvekkende det :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett en operert nese som ikke er skjev forfra, ofte litt ulik størrelse på nesebor også så hadde aldri gjort det.

Mannen min synes han har en diger bollenese, men det er en helt perfekt flott og ikke stor nese..så tror dette ofte er psykisk.

Anonymkode: 4c5cf...3cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2020 den 5.06, UkjentN skrev:

Tror dere det hjelper?

Treffer du kjærlighet trenger du ikke bekymre deg for dette. 

Anonymkode: 75a82...f8a

Gjest Alterego666
Skrevet

Plastisk kirurgi retter ikke opp en dårlig selvtillit. Denne industrien har dårlig selvtillit som sin råvare.

Hilsen mann med stor nese.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og har ofte falt for det jeg anser som kjekke menn. Jeg var ikke superforelsket i Leonardo Decaprio som tenåring fordi han var stygg akkurat...

Jeg er ikke overfladisk, men dersom noen tror det bare er menn som ser på utseende som førsteinntrykk, så tar de feil. Vi kvinner bryr oss like mye, og lite om utseende som menn (kvinnfolk, ikke gidd å late som noe annet). 

Så ja, jeg tror at en operert nese kan se bedre ut. Bare se på førbilde av de tvillingene i kompani Lauritzen. 

Anonymkode: 3900b...7cd

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo helt an på hvordan nesen ser ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2020 den 5.27, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skal svare helt ærlig, så ja det er jeg sikker på. Jeg er imot kosmetiske operasjoner pga det etiske, men er ingen tvil om at om man kun skal se på det estetiske så hjelper det mye. Søk på nosejob på Instagram for eksempel... Kan gjøre 3'ere til 10'ere. Men det er veldig dyrt og det er tull å bruke så mye penger på noe så overfladisk,  hvertfall om man har dårlig råd. Det er også risiko for at man ikke liker resultatet eller får problemer med luftstrømmen gjennom nesen, og det er smertefullt i opp til et år når det er ferdig grodd. Da kan man begynne å veie for og i mot om det er verdt det 

Screenshot_20200329_052045.jpg

Screenshot_20200329_052140.jpg

Screenshot_20200329_052202.jpg

Han øverste var finest med opprinnelige nese. Han ser veldig ung ut på etterbildet. Jeg liker neser fra Midtøsten da. Pappaen min som er hvit og tanta mi og jeg har alle neser med bump på neseryggen. 

Han i midten har fått altfor smal nese. Den ser malplassert ut i ansikter hans. 

Men det mange menn kan bli bedre på, er hygiene og å ta vare på huden. 

Anonymkode: b00a0...c59

Gjest Katerinaa1998
Skrevet (endret)

Om det er noe med utseendet som hindrer en i å nå sitt beste selvtillit, så bør man endre på det om man har mulighet til det. 

Endret av Katerinaa1998
Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 29.3.2020 den 5.23, AnonymBruker skrev:

Jeg liker faktisk menn med stor nese/ knekk på nesa. Veit ikke helt hvorfor, men folk liker forskjellige ting.

Anonymkode: fccd4...a2c

Samme her , synes det er sexy :)

AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2020 den 2.54, DHG skrev:

Høyde er sterkere evolusjonært kort enn pen nese. Simpel logikk. 

Joda, det har noe å si. Men min erfaring er ikke at det er høyden som er problemet, men den dårlige selvtilliten som kommer med den. Jeg har datet små menn, ikke noe problem, med høyden, men to av dem hadde voldsomme mindreverdighetskomplekser og oppførsel var deretter. Det er som når høye kvinner luter seg, bare verre - for det går på personlighet. Jeg synes overhodet ikke man skal endre på utseendet sitt. Det er for enkelt, og det er ofte ikke utseendet det er noe galt med, med mindre det er snakk om deformasjoner.

Anonymkode: 38e20...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...