AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Heisann. Nå har det seg slik at jeg har ei "venninne" (bekjent) som dater en type, Hun har pratet masse om denne fyren han er så fantastisk, han er på hennes alder, ingen barn, jobber innenfor et yrke der man tjener masse penger, osv, er ikke måte på. Så tilfeldigvis når jeg var ute med en kamerat så traff jeg på henne og denne fantastiske mannen... Så viser det seg at jeg vet hvem han er, ikke er han fantastisk, ikke er han på hennes alder han er faktisk 20 år eldre, han har barn, han jobber ikke han er uføretrygdet....og han er en skikkelig stor drittsekk. Så er dilemmaet mitt, skal jeg fortelle henne det? Hadde det vært noen andre så hadde det ikke vært et spørsmål en gang, men hun her er litt slik at hvis hun har bestemt seg for at verden er en trekant så er den det.. Redd det bare skal blir drama og mas om jeg sier noe... Som sagt hun er mer en bekjent enn venn og jeg har ikke lyst til å bli den hun ringer og maser på. Men føler jo at jeg har et ansvar for å si noe selv om jeg ikke har noe lyst tilt å blande meg selv inn i dette rotet... Noen som har input til meg her 😕 Anonymkode: 80b02...579
Snöhvit Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Om hun har delt såpass med deg, hadde jeg delt med hun det jeg visste. 13
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, Snöhvit skrev: Om hun har delt såpass med deg, hadde jeg delt med hun det jeg visste. Nja, jeg kjenner henne jo ikke sånn egentlig føler jeg. Hun er mer en venninne av en venninne som er uten filter og forteller alt til alle enten man vil hør eller ikke. Vi treffes egentlig bare gjennom denne felles venninna vår og har ikke akkurat felles interesser. Men hadde jo selv ønsket å få vite at han jeg datet er en løgner så jeg ser den, er bare redd det skal bli mye drama... Anonymkode: 80b02...579
AnonymBruker 42 Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Det kan ikke tenkes at hun er klar over dette selv da? Altså, hvor mange mennesker kjenner du som faktisk ser 20 år yngre ut enn de er , lever som en playboy på trygd, og klarer å skjule at de har barn f.eks? Om du tror hun er rundlurt, så sier du jo i fra, men ikke bli overasket om dette blir mer drama enn forventet .... Lønner seg å ha litt pÆrspektiv noen ganger. OG om du skal ta del i det opplegget der, så gjelder det å trå varsomt, tipper jeg 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 Har Du ho på face? Eller kan legge ho til som en venn? Da hadde jeg skrevet meld til ho : "hei, var så hyggelig å treffe deg og xxx. Vet du om det går bra med ham om dagen og barna hans? Har han hatt fått seg jobb eller er han fremdeles uføretrygd? Hvordan går det med deg? " Anonymkode: 7622c...d15 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Skrevet 29. mars 2020 4 minutter siden, Beeblebrox skrev: Det kan ikke tenkes at hun er klar over dette selv da? Altså, hvor mange mennesker kjenner du som faktisk ser 20 år yngre ut enn de er , lever som en playboy på trygd, og klarer å skjule at de har barn f.eks? Om du tror hun er rundlurt, så sier du jo i fra, men ikke bli overasket om dette blir mer drama enn forventet .... Lønner seg å ha litt pÆrspektiv noen ganger. OG om du skal ta del i det opplegget der, så gjelder det å trå varsomt, tipper jeg Det er liksom det... Han har jo voksne barn en på 18 og ei på 20, men de er nå barna hans uansett. Han holder seg godt det skal han ha, hadde jeg ikke visst alderen så hadde jeg nok ikke stusset på det, men når det kommer til økonomi så vet jeg ikke hvordan han klarer å holde "fasaden"... Jeg har jo ikke lyst til å legge meg uti dette men nå har det jo gått et par uker og jeg kjenner at det er litt uggent at jeg ikke har sagt noe...men så har jeg jo ikke lyst til å legge meg opp i dette heller. Har vurdert om jeg skal ta det med hun felles venninna vår og at hun kan si noe men det er jo litt feigt av meg, vet det så skal ikke gjør det.. Nei, har bare lyst til å glemme det. Anonymkode: 80b02...579
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #8 Skrevet 29. mars 2020 15 minutter siden, Beeblebrox said: Det kan ikke tenkes at hun er klar over dette selv da? Altså, hvor mange mennesker kjenner du som faktisk ser 20 år yngre ut enn de er , lever som en playboy på trygd, og klarer å skjule at de har barn f.eks? Dette. TS er et troll. Anonymkode: b8da0...96c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #9 Skrevet 29. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Du ho på face? Eller kan legge ho til som en venn? Da hadde jeg skrevet meld til ho : "hei, var så hyggelig å treffe deg og xxx. Vet du om det går bra med ham om dagen og barna hans? Har han hatt fått seg jobb eller er han fremdeles uføretrygd? Hvordan går det med deg? " Anonymkode: 7622c...d15 Nja, det blir litt merkelig...for han vet jo ikke helt hvem jeg er, tror jeg.. Vi har felles bekjente + at jeg har vært på et par tilstelninger der jeg har møtt eksen hans, vi jobber innenfor det samme og har funnet tonen så jeg har jo litt info derfra og. Så uansett så blir dette suppete... Hadde jeg sendt den meldingen der så hadde det jo bare blitt tragisk hvis hun ikke har skjønt at noe er galt fra før. Anonymkode: 80b02...579
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #10 Skrevet 29. mars 2020 3 timer siden, Snöhvit skrev: Om hun har delt såpass med deg, hadde jeg delt med hun det jeg visste. Enig Anonymkode: f6e77...10b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #11 Skrevet 29. mars 2020 Synes ikke du skal si noe. Som du sier selv så kjenner du ikke denne dama. For alt du vet er hun akkurat som han, og har løyet masse om seg selv til han. Kanskje de faktisk er helt perfekte for hverandre. Anonymkode: 530e1...1c8
Nymerïa Skrevet 29. mars 2020 #12 Skrevet 29. mars 2020 Kom det ikke fram at du kjente han fra før da dere møttes den kvelden? Jeg lurer på om jeg hadde slengt ut "Sara sier at du har fått jobb som xxx, så flott! Fortell, jeg vil høre alt om den kremjobben!" 2
GrønnNellik68 Skrevet 29. mars 2020 #13 Skrevet 29. mars 2020 Etter som hun ikke er er nær venninne så hadde jeg latt være å si noe. Du kan ig bli oppfattet som en som legger seg oppi andres saker. Kjenner du venninner som kjenner henne godt hadde jeg gått via de og bare hørt hva de vet om mannen. Beste er vel at hun finner ut det selv. Han vil jo ikke klare å holde den fasaden der lenge ovenfor henne vil jeg tro heller.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #14 Skrevet 29. mars 2020 9 timer siden, NymeriaRhoynar skrev: Kom det ikke fram at du kjente han fra før da dere møttes den kvelden? Jeg lurer på om jeg hadde slengt ut "Sara sier at du har fått jobb som xxx, så flott! Fortell, jeg vil høre alt om den kremjobben!" Kjenner han ikke, vet hvem han er, vi har felles bekjente, har møtt eksen hans i jobb tilstelninger og kjenner et av hans avkom.. Men jeg tenker å holde kjeft, de for ordne opp seg i mellom...jeg har verken tid eller lyst på noe drama. Anonymkode: 80b02...579
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #15 Skrevet 29. mars 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Har Du ho på face? Eller kan legge ho til som en venn? Da hadde jeg skrevet meld til ho : "hei, var så hyggelig å treffe deg og xxx. Vet du om det går bra med ham om dagen og barna hans? Har han hatt fått seg jobb eller er han fremdeles uføretrygd? Hvordan går det med deg? " Anonymkode: 7622c...d15 Dette. Og legge ved hans ekte navn, for antar han har jugd om det også? Hvordan er det forresten mulig å ikke se at en mann er 20 år eldre? Anonymkode: 7456a...bca
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #16 Skrevet 29. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner han ikke, vet hvem han er, vi har felles bekjente, har møtt eksen hans i jobb tilstelninger og kjenner et av hans avkom.. Men jeg tenker å holde kjeft, de for ordne opp seg i mellom...jeg har verken tid eller lyst på noe drama. Anonymkode: 80b02...579 Tenker dette er en god idé. Det kan godt være at det er hun som ikke forteller sannheten. Jeg kjenner ei dame som skrøt av mannen sin til min kone, fortalte at han var kaptein på en båt. Han jobbet egentlig som matros i samme rederiet som jeg jobbet i den gangen. Jeg traff han innimellom i jobb sammenheng. En utrolig koselig og likandes kar. Det var egentlig hun som likte å smøre på litt tjukt om det meste. La det ligge. Anonymkode: 6c072...098
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 men kan du ikke fortelle det til deres felles venninne? Det ville jeg gjort. Si at du oppdaget hvem hun venninnen faktisk dater, og at det hun har fortalt om han ikke stemmer, og kanskje spurt denne felles venninnen hva hun tenker, om dere burde fortelle henne det? Om de er nærmere venninner er deet enklere for henne å si det, og kanskje vet hun litt mer om hvordan det faktisk står til der også. Anonymkode: c64a5...ab5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #18 Skrevet 2. april 2020 På 29.3.2020 den 3.51, AnonymBruker skrev: Heisann. Nå har det seg slik at jeg har ei "venninne" (bekjent) som dater en type, Hun har pratet masse om denne fyren han er så fantastisk, han er på hennes alder, ingen barn, jobber innenfor et yrke der man tjener masse penger, osv, er ikke måte på. Så tilfeldigvis når jeg var ute med en kamerat så traff jeg på henne og denne fantastiske mannen... Så viser det seg at jeg vet hvem han er, ikke er han fantastisk, ikke er han på hennes alder han er faktisk 20 år eldre, han har barn, han jobber ikke han er uføretrygdet....og han er en skikkelig stor drittsekk. Så er dilemmaet mitt, skal jeg fortelle henne det? Hadde det vært noen andre så hadde det ikke vært et spørsmål en gang, men hun her er litt slik at hvis hun har bestemt seg for at verden er en trekant så er den det.. Redd det bare skal blir drama og mas om jeg sier noe... Som sagt hun er mer en bekjent enn venn og jeg har ikke lyst til å bli den hun ringer og maser på. Men føler jo at jeg har et ansvar for å si noe selv om jeg ikke har noe lyst tilt å blande meg selv inn i dette rotet... Noen som har input til meg her 😕 Anonymkode: 80b02...579 Selvfølgelig skal du si det når du vet. Så får hun velge utifra det om hun vil fortsatte med han eller ikke Anonymkode: 8f953...3f9
Daria Skrevet 2. april 2020 #19 Skrevet 2. april 2020 Hvis du egentlig ikke kjenner noen av dem, hvordan kan du være sikker på at det er han som har løyet henne huden full og ikke hun som har pyntet på ting når hun har fortalt om ham til deg? Det er svært få som på en overbevisende måte kan lyve av seg 20 år...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå