AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Jeg er en jente på 20 og har datet en på 23 i cirka 3 mnd. Vi er begge studenter og jobber, og møtes når vi kan selvom vi er mye opptatte. I starten var ting helt fantastisk, fikk meldinger av han hele tida, spurte hvordan jeg hadde det, hva jeg gjorde og fikk mange komplimenter. Jeg var selvfølgelig gjensidig. Greia er at under disse månedene vi har møttes har han vært veldig opp og ned på humør og interesse. Jeg spurt om det er noe som plager han eller om han ikke har gjensidig interesse, men da sier han bare at han er veldig opptatt, eller mye på jobben osv og at det ikke er noe galt med meg, så han har ikke tid til å ta så mye kontakt.. dette har vært veldig opp og ned. Har egt den siste tida vært veldig usikker på han og tvilt selvom jeg liker han kjempe godt og vi har det veldig bra sammen. Har egt regnet med at jeg ikke var det han er ute etter, så jeg valgte å spørre han i går på mld om han ikke var interessert mer og om vi skulle avslutte hvis det er det han har prøvd å hinte til. Da fikk jeg meldingen «jeg vet jeg har vært mye opptatt og det har vært mye greier i det siste, men jeg ser jo ikke et behov for at vi skal gjøre det slutt for det?» også sa han at han hadde mer ledig tid neste uke...tenkte bare. Jaja, får bare se videre hva som skjer. Han har de siste dagene sendt meg en snap om dagen og ikke noe mer, svarer ikke hvis jeg sender noe som ikke spør han om noe konkret. Syntes det er veldig forvirrende at han sier han er interissert og ikke vil gjøre det slutt, men viser det ikke på noe måte. (Btw han stiller alltid opp når vi møtes og avlyser aldri) Så hva tenker dere om dette? Tar han meg for gitt at jeg bare er der så han trenger ikke å legge så mye energi, eller bruker han meg bare for kosen? Har også hatt praten med han om hva han er ute etter, og han sier han er åpen for forhold, men bruker lang tid på å forelske seg... Anonymkode: 57f6e...6cd
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 20 og har datet en på 23 i cirka 3 mnd. Vi er begge studenter og jobber, og møtes når vi kan selvom vi er mye opptatte. I starten var ting helt fantastisk, fikk meldinger av han hele tida, spurte hvordan jeg hadde det, hva jeg gjorde og fikk mange komplimenter. Jeg var selvfølgelig gjensidig. Greia er at under disse månedene vi har møttes har han vært veldig opp og ned på humør og interesse. Jeg spurt om det er noe som plager han eller om han ikke har gjensidig interesse, men da sier han bare at han er veldig opptatt, eller mye på jobben osv og at det ikke er noe galt med meg, så han har ikke tid til å ta så mye kontakt.. dette har vært veldig opp og ned. Har egt den siste tida vært veldig usikker på han og tvilt selvom jeg liker han kjempe godt og vi har det veldig bra sammen. Har egt regnet med at jeg ikke var det han er ute etter, så jeg valgte å spørre han i går på mld om han ikke var interessert mer og om vi skulle avslutte hvis det er det han har prøvd å hinte til. Da fikk jeg meldingen «jeg vet jeg har vært mye opptatt og det har vært mye greier i det siste, men jeg ser jo ikke et behov for at vi skal gjøre det slutt for det?» også sa han at han hadde mer ledig tid neste uke...tenkte bare. Jaja, får bare se videre hva som skjer. Han har de siste dagene sendt meg en snap om dagen og ikke noe mer, svarer ikke hvis jeg sender noe som ikke spør han om noe konkret. Syntes det er veldig forvirrende at han sier han er interissert og ikke vil gjøre det slutt, men viser det ikke på noe måte. (Btw han stiller alltid opp når vi møtes og avlyser aldri) Så hva tenker dere om dette? Tar han meg for gitt at jeg bare er der så han trenger ikke å legge så mye energi, eller bruker han meg bare for kosen? Har også hatt praten med han om hva han er ute etter, og han sier han er åpen for forhold, men bruker lang tid på å forelske seg... Anonymkode: 57f6e...6cd Kanskje han er opptatt? Er ikke hver dag man har tid til å sitte på telefonen. Hvor ofte ønsker han å møte deg? Anonymkode: 6e912...9cc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er opptatt? Er ikke hver dag man har tid til å sitte på telefonen. Hvor ofte ønsker han å møte deg? Anonymkode: 6e912...9cc Greia er at det går veldig i perioder hvor han tar mye/lite kontakt. Vi møtes værtfall en gang i uka eller mer. Anonymkode: 57f6e...6cd
Nymerïa Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Når en mann er interessert er det ingen tvil, TS. Du trenger ikke å lage noen unnskyldninger for han fordi interesserte menn er fullstendig handlekraftige vesener. Og når du får dette svaret på om dere skal gjøre det slutt «jeg vet jeg har vært mye opptatt og det har vært mye greier i det siste, men jeg ser jo ikke et behov for at vi skal gjøre det slutt for det?» så tar du avgjørelsen for dere begge. Du trenger ikke hans tillatelse.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 8 hours ago, NymeriaRhoynar said: Når en mann er interessert er det ingen tvil, TS. Du trenger ikke å lage noen unnskyldninger for han fordi interesserte menn er fullstendig handlekraftige vesener. Og når du får dette svaret på om dere skal gjøre det slutt «jeg vet jeg har vært mye opptatt og det har vært mye greier i det siste, men jeg ser jo ikke et behov for at vi skal gjøre det slutt for det?» så tar du avgjørelsen for dere begge. Du trenger ikke hans tillatelse. Er damer sin skyld at man alltid tror det er tvil om interessen til en mann, pga ønsketenkning om det ene og det andre. Hører mye at han sikkert går gjennom noe eller ikke tør å åpne seg ++, nei. Bare nei.. Hovedregel for alle damer: om du lurer på om han er interessert er han det ikke, og om han mot formodning skulle være det, hvorfor vil dere være med en dere lurer på om er interessert? Livet ble sabla mye enklere når jeg umiddelbart droppet menn jeg fikk tolkningsfeber på. Anonymkode: 99276...935 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 Han viser ikke så mye interesse nå. Men sier det er mye på jobb og ellers. Ikke så lett å vite da. Men synes ikke du skal gi han sex hver gang dere treffes. Anonymkode: 85c34...5cb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Skrevet 29. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er damer sin skyld at man alltid tror det er tvil om interessen til en mann, pga ønsketenkning om det ene og det andre. Hører mye at han sikkert går gjennom noe eller ikke tør å åpne seg ++, nei. Bare nei.. Hovedregel for alle damer: om du lurer på om han er interessert er han det ikke, og om han mot formodning skulle være det, hvorfor vil dere være med en dere lurer på om er interessert? Livet ble sabla mye enklere når jeg umiddelbart droppet menn jeg fikk tolkningsfeber på. Anonymkode: 99276...935 Takk! Sliter med han jeg har datet det siste halvåret. Aner ikke om han egentlig er interresert, eller om han bare liker sexen og det å ha selskap iblant. Dette var akkuratt det jeg trengte å høre! ❤️ Anonymkode: bf21b...152
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #8 Skrevet 29. mars 2020 Kjenner meg så igjen, jeg opplevde omtrent akkurat det samme nylig med en fyr. Kanskje han driver med "slow fading"? Med min fyr var det intens snapping / teksting den første måneden, så dabbet det litt av, så intens snapping, så dabbet det av. Jeg "matchet" antall snaps, orket ikke sende masse når jeg ofte ikke fikk svar. Den første mnd svarte han på ALLE snapsene mine, til og med bilder av en kaffekopp med ingen tekst liksom. Gradvis færre og færre snaps og meldinger. Men nok meldinger til at jeg ikke klarte å gå videre. Alt var kjekt når vi møttes (så og si ukentlig), men så var det lite kontakt etterpå. Til slutt slettet han meg "brått" fra alle sosiale medier og ghostet meg totalt. Vær litt forsiktig. Det tar ikke lange tiden å sende deg snapper /meldinger her og der. Hadde han vært veldig interessert, ville han tatt mye kontakt. Så jeg anbefaler deg å lese litt om slow fading. Jeg mistenker at det er det han holder på med. Dessverre. Ikke la ham sette deg ut av spill. Anonymkode: e6c3f...271 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå