AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Har en venninne som ønsker seg barn, men ikke har funnet seg partner enda. Hun har hatt flere ONS, men alle bruker kondom så hun blir ikke gravid på den måten. Derimot har hun sprøytet opp sæd fra kondom å inn i vagina. Jeg sier til henne at dette er helt sykt, og at det ikke er vits i siden sæden ikke overlever mer enn ett par minutter maks i kondom😳 Finnes det noe mer dokumentasjon eller lignende jeg kan sende henne? Syns dette er kjempe ekkelt å sykt!🤯 Anonymkode: e6122...76a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Kan funke det tror jeg. Er det masse sæddrepende stoff i kondomer? Hvis ikke kan jo sæd leve lenge, man frakter det jo i kopp til sykehuset for testing uten problemer Anonymkode: 69f58...e2a
petterm Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Hvis hun er rask og oppbevarer kondomen i kroppstemperatur kan hun klare det. Et annet spørsmål er om det er moralsk riktig å lure en mann til farskap. "Men, det vi vet er at sædceller i beholdere brukt til for eksempel assistert befruktning, holder seg i live i 2-3 timer dersom det bevares i rundt 37 grader. Etter cirka en time begynner de å miste evnen til å fertilisere et egg. " https://www.kk.no/mamma/sa-lenge-kan-saedcellene-leve-i-kvinnens-kropp/62429145
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Jeg tror ikke venninna di hører på fornuft, hvis hun først går så langt. Det er mulig å bli gravid på den måten, men det bør være kondom uten sæddrepende midler, og hun må ha all flaks på sin side. Men holder hun på lenge nok, så kan det slå til. Er det hun som krever kondom? Anonymkode: 48596...01d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Hahha!😂😂 God kreativitet på hun der! Nå har ikke jeg gjort noe slikt selv, men det kan kanskje fungere i teorien. Hva tror du mannen som liksom har befruktet henne vil si? Han kommer jo til å skjønne det er noe rart når dama ender opp gravid og de brukte kondom?? Hvorfor ikke bare bruke donorsæd istedefor å lure en stakkar på det viset ?? 😂 Anonymkode: fefc5...4f6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahha!😂😂 God kreativitet på hun der! Nå har ikke jeg gjort noe slikt selv, men det kan kanskje fungere i teorien. Hva tror du mannen som liksom har befruktet henne vil si? Han kommer jo til å skjønne det er noe rart når dama ender opp gravid og de brukte kondom?? Hvorfor ikke bare bruke donorsæd istedefor å lure en stakkar på det viset ?? 😂 Anonymkode: fefc5...4f6 Å neida. Hun sier vel bare at kondomen sprakk og ingen kan motbevise det 😣😣😣 Kan hun ikke heller dra til Danmark og kjøpe et strå?? Hun aner jo ikke om fyren har arvelige sykdommer. Sånne damer irriterer vettet av meg. Anonymkode: 12920...c3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå