Gå til innhold

Faller tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde anoreksi hele ungdomstiden min og nå med korona og all dritten faller jeg tilbake. Misforstå meg rett, jeg skjønner viktigheten i alt og ønsker for folket at tiltakene blir vedlikeholdt, men jeg har mistet alt som jeg brukte for å holde meg selv oppe. Depresjonen er tilbake og jeg hatet meg selv. Nå har det vært noen dager der jeg bare har løpt og spist altfor lite for jeg klarer ikke mer. Jeg er redd for dette, samtidig som jeg gir faen. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget. Bekalger

Anonymkode: 2541d...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er psykisk syk selv og _mye_ dårligere allerede. Jeg lider og har det ikke bra. Jeg er redd.

Endret av Purple_Pixiedust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en behandler du kan kontakte, Ts? Eventuelt fastlege? Det er nok lurt å ta tak i det så tidlig som mulig ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen Moonshine, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...