AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Er det andre enn meg som begynner å kjenne dette psykisk nå? Jeg merker jo at jeg er avhenging av nærhet. Nå begynner det å bli tungt å måtte leve såpass innestengt. Verden føles så kald akkurat nå, men samtidig vet jeg hvor viktig det er å holde avstand. Jeg mestrer ikke studiene lenger, da jeg ikke får den hjelpen jeg er vandt til å få. Jeg sliter med lærevansker og mistet motivasjon før vi gikk inn i lock down. Jeg bare synes dette begynner å bli tungt nå. Jeg prøver å gå turer og holde meg unna folk, Men nå begynner det å gå utover psyken. Anonymkode: 2a39f...299
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Ja, kjenner på det veldig. Har også fått tilbakefall på sf, har ikke noe å kjempe for Anonymkode: 28210...be5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Hør litt på podcasten Sinnsyn. Finn en hobby du kan gjøre hjemme, ring venner/ bekjente og tilbring tid ute. Utenom det så er det mange hjelpetelefonen man kan ringe hvis ting blir altfor tungt ❤️ Klem til dere begge. Anonymkode: 652da...b04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå