Gå til innhold

Voldsomme ryggsmerter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lenge (årevis) slitt med ryggen. Slitasje, prolapser, betennelser, udefinerbare vondter og stivhet. Veldig morgenstiv. Smerte/stivhet varierer gjennom dagen, men er alltid til stede. Har store vanskeligheter med påkledning, jobb, husarbeid, . Sover godt på natta, men om jeg prøver snu meg i senga så hogger smertene til fra hofter og oppover i ryggen.  

På gode dager kan jeg trene, mens andre  dager kommer jeg meg knapt inn i bilen eller ned på en stol.

Legen vet ikke,  gir meg bare smertestillende,  kiropraktor "knekker" og drar, har tatt røngten og MR ...ingen greier å sette fingeren på hva problemet er og hva jeg kan gjøre for å bli bedre. 

Jeg hør det JEG kan....trener med fokus på rygg flere ganger i uka, går i skog og mark, og prøver ikke sitte for lenge på ræva(forverrer). 

Smertene er uutholdelige til tider, sterke tabletter tar kanskje litt av smertetoppene., men kortvarig virkning . Av og til tenker jeg at jeg må gjøre noe drastisk for å komme unna smertene (SELVSAGT bare med tanken....), men det sier litt om hvor ille det er. 

Aner ikke hva jeg skal gjøre. Trenger oppmuntring og råd. ❤ 

K40. :)

Anonymkode: db309...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud. Få ordentlige MR av Sakralleddene og en ny lege. Du blir ikke tatt seriøst! Høres revmatisk ut. Sånn hadde jeg det og. 

Anonymkode: 35033...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...