AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Bare gikk på en smell. Alle kjemper sine kamper daglig. I dag tapte jeg. Ville gjerne vise meg til henne i dag fra min beste side, men alt hun får i dag er en knekt mann med hode fullt av tanker. Hvordan høflig be om utsettelse? Anonymkode: dffdf...ed1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Du burde jo uansett ikke møte folk pga korona, så du har verdens beste unnskyldning i dag Anonymkode: 9e910...872 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Du burde jo uansett ikke møte folk pga korona, så du har verdens beste unnskyldning i dag Anonymkode: 9e910...872 Lol, si det til hu.. hun er sykepleier. Har ikke corona panikk vi da. Går bra til slutt det her Anonymkode: dffdf...ed1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Bare gikk på en smell. Alle kjemper sine kamper daglig. I dag tapte jeg. Ville gjerne vise meg til henne i dag fra min beste side, men alt hun får i dag er en knekt mann med hode fullt av tanker. Hvordan høflig be om utsettelse? Anonymkode: dffdf...ed1 Si at du har snufset litt, eller føler deg sår i halsen og vil følge myndighetens råd av hensyn til henne. Anonymkode: 3f292...5ad
Njord Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 Ta tyren ved hornene. Om du ikke er helt brutt ned så dra på daten. Prøv å finn glede i det å treffe en annen og det er heller ikke farlig å gi uttrykk for at du har en dårlig dag. Om du må avlyse så si det som det er. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, Njord said: Ta tyren ved hornene. Om du ikke er helt brutt ned så dra på daten. Prøv å finn glede i det å treffe en annen og det er heller ikke farlig å gi uttrykk for at du har en dårlig dag. Om du må avlyse så si det som det er. Det siste her er jeg helt enig i, jeg hadde satt mest pris på en ærlig og oppriktig grunn, og det er helt innafor å si mer eller mindre det TS skriver her, rett ut. Anonymkode: 3f292...5ad
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #7 Skrevet 28. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det siste her er jeg helt enig i, jeg hadde satt mest pris på en ærlig og oppriktig grunn, og det er helt innafor å si mer eller mindre det TS skriver her, rett ut. Anonymkode: 3f292...5ad Tja, han kan jo framstå som en fyr med masse problemer, kanskje ikke det første en sykepleier ser etter om dagen. Ville heller brukt korona inntil videre dersom du vil komme deg ut av den funken snart uansett. Anonymkode: ed805...d0f
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #8 Skrevet 28. mars 2020 Om du har daglige kamper, er du jo alvorlig psykisk syk. Det er jo greit å avlyse da. Jeg hadde satt pris på det, så vi slapp date. Menn skal være ukompliserte. Anonymkode: 47420...db8 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Skrevet 28. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Lol, si det til hu.. hun er sykepleier. Har ikke corona panikk vi da. Går bra til slutt det her Anonymkode: dffdf...ed1 Er hun sykepleier har hun ikke lov til å møte folk. Ekstrem smittefare å ta den risken og dra med seg til sykehuset. Du sier at du vil utsette pga korona og heller bruke FaceTime. Anonymkode: f7ec4...79d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå