Gå til innhold

Når treningsstudio åpner igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Tror du folk kommer stormende for å komme i form igjen etter lite for mye fritid og god mat??

- eller Avvente å melde seg inn/ , da det er sommer og fint vær og mange har langt nye rutiner med hjemme trening- ute trening ?

 jeg gleder meg til de åpner, men redd for at det blir litt som i januar når folk skal starte et nytt liv😅😅

 

jeg vet jeg tenker rart, har stor Kjærlighet for treningsstudio samtidig som jeg har sosial angst😂

 

 

Anonymkode: db67a...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror du folk kommer stormende for å komme i form igjen etter lite for mye fritid og god mat??

Njaaa.... ikke alle er her, faktisk. Jeg f.eks. har trent nå mer i denne karanteperioden enn jeg gjorde ellers. 6 timer av dagen som ikke går til jobb kan brukes til mye fornuftig, ja.

Anonymkode: e3631...027

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Njaaa.... ikke alle er her, faktisk. Jeg f.eks. har trent nå mer i denne karanteperioden enn jeg gjorde ellers. 6 timer av dagen som ikke går til jobb kan brukes til mye fornuftig, ja.

Anonymkode: e3631...027

👍🏻, skal du på studio når det åpner igjen? Eller forsette å trene ute.

Anonymkode: db67a...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er vant til å trene mye trener like mye som før, om ikke mer. Bare at vi nå gjør det ute og hjemme. Kommer absolutt til å gå tilbake til senteret, men ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker å komme i "form" da jeg holder formen her hjemme ved hjelp av styrketrening og løping. Men fordi de har mer utstyr enn det jeg har kjøpt inn pluss vi som går jevnlig på treningssenteret har utviklet et visst fellesskap. 

Anonymkode: 7e913...f1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må huske på at alle nyttårforsetterne sikkert har ramlet av innen senteret åpner igjen, så jeg har god tro på at det kommer til å være færre folk enn det var tidlig mars. 

Anonymkode: 1c0b7...b7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da litt av en problemstilling 😄

Jeg tror folk strømmer til i panikk. Nå har de sittet hjemme og fråtset i hurtigmat og godteri, og så har de mye å ta igjen.

Jeg skal ihvertfall ta solarium for fullt når det åpner igjen!! Det er mye man ikke vet at man elsker før man mister det (nå gjelder vel dette personer også i denne situasjonen🙊)

Anonymkode: 36394...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det kommer til å bli mange på senteret når det engang åpner. Ikke bare for å komme tilbake til utstyret og det sosiale fellesskapet som er der, men også for å støtte opp om senterne. Vet mange som har fortsatt å betale medlemskontigent selv om det er stengt slik at de skal klare seg bedre, men de som ikke gidder det eller ikke klarer pga økonomien, de vil vel sikkert når de kan bruke senteret igjen.  

Anonymkode: 46023...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella

Har fått stor glede av å trene ute så tror neppe jeg kommer til å trene inne på et senter igjen. Natur og frisk luft er jo en kjempebonus! Har blitt veldig obs på hygiene i denne tiden å skjønner jo nå hvor ekkelt det er å trene et sted med svette folk som har ulike forhold til hygiene som bruker apparater.. Må bare nevne rævsvette og busemenn 😂 Sorry men sant.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel det store spørsmålet i hele økonomien. Vil folk rase ut av hiene sine i full fart og raide alt de kommer over eller vil vi liste oss forsiktig ut, strekke oss og, myse mot sola og litt etter litt venne oss til dagslyset? Det er et stort atferdsøkonomisk spørsmål som handler om mye mer enn bare treningssentrene. 

Jeg tror tanken på sosial avstand vil sitte i mange av oss lengre enn tiltakene varer. Om det sees på besøkstallene på treningssentrene, eller bare hvordan vi oppfører oss når vi er der, er ikke godt å si.

Anonymkode: 8b2d4...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om treningssenterene åpner betyr ikke det at smittefare er over.. dersom det skal gå bra at alt er åpent igjen bør ikke alle strømme til, men ta det litt etter litt. Kanskje de får noe begrensning på hvor mange de kan ta inn.

Anonymkode: b113b...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at når treningssentrene åpner så er det sikkert en del tiltak vi må passe godt på. Kan jo være det kommer noen begrensninger som blir lagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...