Gå til innhold

Kan jeg klemme daten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på gåtur med en fra tinder, møtt han en gang før og pratet veldig mye i telefonen de siste ukene så jeg har blitt litt glad i han allerede. Spørsmålet er om jeg kan klemme han hei eller hade, eller hvordan må det bli? Stoppe en meter unna og vinke hei og hadet eller går klem greit når begge er hygieniske og ellers har fulgt alle regler og ikke vært i grupper på mer enn fem personer? 

Anonymkode: 28a1b...5fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du velger å gå på date i disse tider. Hold deg hjemme..

Men for alle del... det er ikke forbudt å klemme noen, men det er ikke anbefalt da det er lettere å bli smittet av corona viruset når enn har nærkontakt. Og du kan ikke vite om hverken du eller han du skal på date med er smittet. Dette fordi det kan ta et par uker fra du blir smittet til du får symptomer, og alle får ikke symptomer engang.

Synes du egentlig kan vente med å date noen, fram til vi alle kan  leve som normalt. Mye enklere for dere, og bedre sikkerhetsmessig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du kan ikke klemme. Dette er en regel alle folk må følge og jeg fatter ikke at noen fremdeles tror at det ikke gjelder for akkurat dem selv. Si hei, takk for samværet og hade på avstand. Bukk, nikk eller vink. Ikke rør hverandre. 

Anonymkode: be8ee...2a3

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan ikke klemme. Dette er en regel alle folk må følge og jeg fatter ikke at noen fremdeles tror at det ikke gjelder for akkurat dem selv. Si hei, takk for samværet og hade på avstand. Bukk, nikk eller vink. Ikke rør hverandre. 

Ikke regel, men anbefalinger..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for god oppklaring og instruks! 👍

AnonymBruker
Skrevet

Tja jeg tenker at om det ligger i kortene at dette kommer til å bli noe så kan dere være fysiske. Men om det er bare et kanskje kan dere holde avstand.

Anonymkode: c3c1a...ebf

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja jeg tenker at om det ligger i kortene at dette kommer til å bli noe så kan dere være fysiske. Men om det er bare et kanskje kan dere holde avstand.

Anonymkode: c3c1a...ebf

Ja vi kommer til å fortsette å ha kontakt å date men det er lenge til eventuelt sex 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.3.2020 den 4.44, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med at du ikke klemmer barna dine eller mannen din heller da? Siden det ifølge deg selv er forbudt. Å regner med at du ikke har sex med mannen din eller kysser han,for det er jo mye mer nærkontakt enn en klem.

Anonymkode: efb85...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...