Gå til innhold

Grønt og gørrete utflod, help!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 16, Jente.

Jeg fikk meg ny partner for 1 måned siden, og har vært seksuell aktiv med han helt siden. 

Siden jeg har p-stav, så bruker vi ikke kondom -  og han kommer inni meg. Dette angrer jeg veldig på, fordi jeg har aldri spurt om han har hatt eller har en kjønnssykdom og jeg vet at det er noe man burde spørre om hvis man ikke har tenkt til å bruke kondom. 

For 3 dager siden så overnattet han, og vi skulle som vanlig ha sex før vi lå oss. Jeg har opplevd at sex kan gjøre litt vondt til tider, men denne var annerledes. Det føltes ut som om han hadde revet åpen vaginaen min, og det svei som FAEN. Jeg begynte nesten å gråte, men jeg lot han fortsette til han var ferdig(jeg er veldig dårlig til å si ifra...). Han kom inni meg, jeg tørket det bort med papir og etter det så lå vi oss for å sove. Det svei rundt klitorisen min(akkurat under), som gjorde det vanskelig å sovne. 

Dagen etterpå så gjorde det fortsatt vondt, men ikke like ille. Det gjorde fortsatt vondt å ta på vaginaen, og trusa ble ekstremt ubehagelig å ha på. Jeg tenkte at det skulle gå over etter dag 1, så jeg gjorde ikke noe med det. 

DAG 2: Jeg våkner med fortsatt smerter, men ikke ille. Når jeg går på do for å tisse så går det helt fint. Det gjør ikke vondt å tisse, så det er ikke urinveisinfeksjon(noe jeg har hatt flere ganger). Derimot når jeg skulle tørke meg, så begynte det å svi igjen... Jeg ser på dopapiret for å sjekke om jeg blør(fordi det gjorde så vondt), derimot så ser jeg grønt og gørrete utflod?! Jeg ble livredd, da jeg aldri har sett noe som dette. Jeg har hatt soppinfeksjon før, og dette var ikke likt. Det var tykt, men også litt flytende. Det var en veldig lys farge grønn, nesten litt sånn lysere guacamole(SORRY). 

DAG 3: Akkurat det samme som dag 2, bare mye mer av utfloden. 

Jeg er redd for at det kan være kjønnssykdom, men ville ikke symptomene komme tidligere da? Det har allerede gått 1 måned, man skulle ha trodd at det ville ha kommet etter 1 uke MAX ved kjønnssykdom...

Vet noen hva dette er, og hva jeg må gjøre for å bli kvitt det? Jeg vil ikke fortelle dette til moren min, da hun ikke vet at jeg er seksuell aktiv med denne personen.... 

Anonymkode: 713af...6c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fastlege på mandag!!! Siden du er 16-åring kan du gå dit uten at din mor trenger å vite det!

Anonymkode: 28205...c25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fastlege på mandag!!! Siden du er 16-åring kan du gå dit uten at din mor trenger å vite det!

Anonymkode: 28205...c25

Er det virkelig så ille at jeg må til fastlegen? Er det ingenting jeg kan gjøre selv for å fikse det? 😢

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som trichomonas, google det og se om du synes det stemmer. Uansett fastlege, eller helsestasjon.

Anonymkode: 6346b...114

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen, og begynn å si ifra til partner, også når det bare er "litt vondt", dette er ikke 1950, du skal ikke "holde ut" for å glede mannen. 

Anonymkode: b9712...afb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da blir det tur til legen på mandag... Tusen takk til dere som svarte, setter stor pris på det ❤️ 😢 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helsesøster på skolen? 

Anonymkode: 4cdfb...982

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helsesøster på skolen? 

Anonymkode: 4cdfb...982

Skolen er stengt pga. corona 😕 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det høres ut som trichomonas. Dette er ufarlig, og jeg har hatt det selv for noen år siden. Plagsomt, men lett å bli kvitt om det er tilfellet. Lykke til ❤️

Anonymkode: 57e2d...647

AnonymBruker
Skrevet

Han trenger ikke komme inni deg for at du blir smittet med kjønssykdommer. Kjønssykdommer smitter ved samleie og orgasme har ikke særlig mye med saken å gjøre. Derfor bør du teste deg hver gang du får ny partner. Du må selvsagt til legen for å få testet deg for kjønssykdommer nå og så får du nok behandling. 

Anonymkode: f209f...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...