AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #21 Skrevet 28. mars 2020 Har du noen gang møtt henne? Anonymkode: 3d99a...195
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #22 Skrevet 28. mars 2020 La meg gjette. Incel? Anonymkode: 21617...b21 2
Gjest Ufordragelig Skrevet 28. mars 2020 #23 Skrevet 28. mars 2020 Desverre ts, men du er så høy på deg sjøl at det er ikke sjokkerende hun fikk en annen BEDRE match. Altså noen er BEDRE enn deg. Så forsøk heller å bli bedre. Men det kommer sikkert ta 10 år med din innstilling.
Gjest Ufordragelig Skrevet 28. mars 2020 #24 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: La meg gjette. Incel? Anonymkode: 21617...b21 Nice guy incel laaaaang vei
Katten.2.0 Skrevet 28. mars 2020 #25 Skrevet 28. mars 2020 Hun har sagt at hun har funnet det hun har lett etter i noen andre enn deg. Mer skylder hun deg ikke, og du framstår som utrolig creepy. 2
Anonym546u Skrevet 28. mars 2020 #26 Skrevet 28. mars 2020 Tenk on hun aklikevel ville treffe deg, hatt to-tre dater med deg f.eks. Du hadde fått enda mere følelser. Tenk om dere hadde sex t.o.m som ikke betydde en dritt for henne, men mye for deg. Men innerst inne hadde ho alltid vist at det var den andre hun likte best. Da hadde du fått mere smerter enn nå. Nå har du bare chattet med ho. Ho har ikke gjort noe kriminelt men derimot vært ærlig med deg, synes jeg. Hvis hun vil snakke med deg på nytt i ettertid, fordi at det gikk dårlig med han første fyren, hadde du svart henne? Hva med stoltheten din? Og selvrespekten din?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #27 Skrevet 28. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Egoet mitt er ingenting feil med. Dere svarer ikke på spørsmålet mitt. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få henne til å svare meg ikke noe annet. Det er nå gått en hel dag siden og hun har enda ikke svart jeg sendte også en ny tidligere idag. Synes det er uhøflig at hun gjør det på en slik måte. På grunn av at hun er pen gir det ikke rett til å behandle andre dårlig! Trodde hun var spesiell og annerledes enn de fleste damer jeg har snakket med så viser det seg dessverre at de er samme ulla alle sammen. Pripne og manipulerende damer. Anonymkode: 163ec...79e Ikke vær kjip - ingen skylder hverandre noe, særskilt ikke på TInder bare fordi man har snakket sammen. Hun svarte deg jo - og du begynner å bli masete. Ikke tråkk over ufingrensen. Med mindre du vil havne på Tindermareritt på Insta :P Anonymkode: c44bb...dc1 2
Gjest Skrevet 28. mars 2020 #28 Skrevet 28. mars 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #29 Skrevet 28. mars 2020 Jeg er en kvinne, og sliter iblant litt med disse datingsidene, bl.a tinder. Når menn skriver til meg, så svarer jeg alltid høflig. Ofte føler man allerede med en gang at dette ikke kan bli noe, men jeg sliter med å si fra i frykt for å såre ved en avvisning. Så jeg svarer høflig på noen meldinger til, før jeg skriver at jeg føler vi ikke passer så godt sammen, eller at jeg har funnet en annen, selv om det siste ikke er sant. Hovedpoenget er at jeg prøver å avvise på en måte som ikke sårer. Noen gangen fortsetter menn å skrive likevel, men når jeg først hat avvist/avsluttet, da svarer jeg ikke mer. Hvis menn skriver flere ganger, og stadig tar kontakt likevel, så ender jeg opp med å blokkere. Hater å måtte gjøre det, men jeg føler ikke at jeg skylder vedkommende noe mer enn jeg allerede har skrevet. Og det samme gjelder her, Ts, hun skylder deg ikke noe mer, hun har skrevet at hun har funnet det hun leter etter, kanskje er det sant, kanskje ikke, men det hun uansett har gjort, er å fortelle deg at det ikke kan bli noe mer mellom dere. Så gå videre😊 Anonymkode: 06aad...9c9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #30 Skrevet 28. mars 2020 Du er bitter fordi hun avviste deg?..... Og dette er hvorfor menns kvinnesyn gjør verden et farlig sted. Hun er ikke din bare fordi dere har chattet en uke. At du er så respektløs at du sikler etter damer du ikke kjenner og føler en eierett over en du chatter med er ditt problem, ikke hennes. Innstillingen din til dating er jævlig spesiell når du blir sur for at en du chatter med sier høflig i fra at hun har funnet et annen. Det er ikke sikkert han var bedre enn deg men at de to passet bedre sammen enn dere to, men om man skal dømme ut fra holdningen din så var han nok bedre enn deg for menn som blir bittre og mener dama har lurt dem bare fordi de blir avvist er menn ganske langt ned på stigen og ikke akuratt et sånt kvinnesyn som er forenlig med å ha dame. (En av nøklene for et forhold er respekt for damer og damers grenser. ) Respekt hennes nei og la hun være Anonymkode: 3cae1...460 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #31 Skrevet 28. mars 2020 4 timer siden, Katten.2.0 skrev: Hun har sagt at hun har funnet det hun har lett etter i noen andre enn deg. Mer skylder hun deg ikke, og du framstår som utrolig creepy. Enig Anonymkode: 3cae1...460 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #32 Skrevet 28. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: På grunn av at hun er pen gir det ikke rett til å behandle andre dårlig! Trodde hun var spesiell og annerledes enn de fleste damer jeg har snakket med så viser det seg dessverre at de er samme ulla alle sammen. Pripne og manipulerende damer. Anonymkode: 163ec...79e 1. Å avvise noen er ikke å behandle noen dårlig. Det er hennes rett å bestemme hvem hun vil chatte med og date. Hun eksisterer ikke for å tilfredstille deg. Bedritent kvinnesyn. 2. "Anderledes enn de fleste damer". Så du erkjenner at du ser ned på kvinner generelt. Bedritent kvinnesyn. 3. Prippen fordi hun velger deg vekk? Klok vil jeg si. 4. Manipulerende fordi hun har chattet med deg en uke som vanlige folk gjør, og kommer frem til at dere ikke passer sammen, som vanlige folk også ofte gjør? Du må ha hatt et utrolig enkelt liv med gullskje i rumpa, og ingen psykologisk innsikt, eller særlig erfaring med mennesker om du tror at dette er manipulasjon. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal være mulig gjøre det om til ett ja slik det er på andre arenaer i livet jeg må bare vite fremgangsmåte. Vil ikke høre at jeg må "gi opp". Anonymkode: 163ec...79e Å gjøre et nei om til et ja? Du mener, sånn som voldtektsmenn tenker altså. Skulle ønske det fantes et register med menn med holdninger som deg så alle kvinner kunne unngå deg! Anonymkode: 3cae1...460 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå